ZAHTEVA ZA SKLIC NUJNE SEJE ODBORA ZA KMETIJSTVO, GOZDARSTVO, PREHRANO IN OKOLJE
SLS Slovenska ljudska stranka

Torek, 5. November 2013 ob 23:00

Ljubljana, 6. november 2013 - Poslanska skupina SLS je danes vložila pet zahtev za sklice nujnih sej odborov Državnega zbora. Tu lahko preberete zahtevo za sklic nujne seje odbora za kmetijstvo, gozdarstvo, prehrano in okolje.



 



Odbor za kmetijstvo, gozdarstvo, prehrano in okolje

Predsednik

g. Jakob Presečnik





ZADEVA: ZAHTEVA ZA SKLIC NUJNE SEJE ODBORA ZA KMETIJSTVO, GOZDARSTVO, PREHRANO IN OKOLJE



Poslanska skupina Slovenske ljudske stranke zahteva, da se na podlagi drugega odstavka 48. člena, v povezavi z 32. členom Poslovnika Državnega zbora Republike Slovenije, skliče nujna seja Odbora za kmetijstvo, gozdarstvo, prehrano in okolje, z obravnavo naslednje točke dnevnega reda_





1. Posledice uveljavitve Zakona o davku na nepremičnine na področju kmetijstva





Obrazložitev:



Vladna koalicija v zadnjih dneh po nujnem postopku sprejema enega najpomembnejših sistemskih zakonov zadnjih let - Zakon o davku na nepremičnine. V Sloveniji trenutno že poznamo obdavčitev premoženja in sicer v obliki davka od premoženja, pristojbine za vzdrževanje gozdnih cest in nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča. V letu 2012 se je na ta račun v občinske proračune nateklo okoli 192 milijona evrov. Gre za utečen sistem obdavčitve, ki je pomemben vir lokalnih skupnosti z namenom razvoja javne infrastrukture.



Vladna koalicija z novim davkom predvideva spremembo koncepta obdavčevanja nepremičnin, kjer bi si finančna sredstva razdelila 50% med lokalne skupnosti in 50% neposredno v državni proračun. Že v letu 2014 si iz tega vira obeta za 205 milijonov evrov svežih sredstev ob predpostavki, da bo občinam vseeno zagotovila v znesku, enakemu znesku, ki so ga občine odmerile za nadomestilo za uporabo stavbnih zemljišč v letu 2012, zmanjšanem za znesek prihodka občine v letu 2012 iz naslova pristojbine za vzdrževanje gozdnih cest.



To v preprostem jeziku pomeni približno 200 milijonov dodatnih obremenitev za gospodinjstva, posameznike, podjetja, obrtnike, kmete in vse ostale lastnike nepremičnin in zemljišč v Republiki Sloveniji in to v času, ko se slovensko gospodarstvo nahaja v resni recesiji in se bo po zadnjih napovedih še najmanj 1 leto. Prav gotovo lahko zatrdimo, da gre za načrtovano spremembo, ki ne upošteva specifičnosti lastništva nepremičninskega fonda v državi, hkrati pa dodatno obremenjuje gospodarstvo, predvsem malo podjetništvo in kmetijstvo ter se zajeda v razpoložljivi dohodek Slovenk in Slovencev, ki so zaradi zgodovinskih danosti v veliki večini tudi lastniki nepremičnin.



Predlagatelji sklica nujne seje sicer sistemski ureditvi obdavčitve nepremičnin v okvirjih, ki jih pozna večina evropskih držav, ne nasprotujemo, vendar smo prepričani, da mora iti pri sprejemanju tovrstnih sistemskih rešitev za proces, ki mora zadostiti številnim pogojem; od strokovnih simulacij, upoštevanja lastniške strukture nepremičnin, do temeljite organizacijske priprave vseh javnih služb za njegovo izvajanje. Slednje se po našem mnenju ni zgodilo.

Kot povsem neprimerne ocenjujemo tudi višine predlaganih davčnih stopenj, ki predvidevajo, da bodo lastniki nepremičnin in zemljišč že v prvem letu uveljavitve zakona v povprečju plačali dvakrat višje zneske, nekateri pa celo večkratnike sedanjih zneskov. Za določene segmente te družbe, predvsem v gospodarskem sektorju, so načrtovane dodatne obremenitve kaplja čez rob, in to v časih, ko je konkurenčnost na globalnem trgu najpomembnejši dejavnik uspešnosti poslovanja.



Veliko neskladij obstaja tudi pri vrednotenju nepremičnin, problem pa predstavljajo tudi nepopolne evidence in obstoječi podatki, ki ne ustrezajo več dejanskemu stanju. Vse to so osnovni pogoji za normalno izvajanje takšnega zakona, ki jih ni možno urediti v le nekaj tednih, kot jih je vladna koalicija namenila sprejemanju tega zakona.



Prihodki od davka na nepremičnine so sicer v večini evropskih držav v veliki večini prihodki lokalnih skupnosti in le redko neposredni davčni vir državnega proračuna. Z omenjenim zakonom se lokalnim skupnostim odvzame velik del vpliva pri načrtovanju prostorske politike skozi oblikovanje davčnih stopenj. Skozi možnost izdaje odločbe o prepovedi odtujitve in obremenitve nepremičnine v korist države oz. občine v primeru, da lastnik ne zmore plačevati davka, pa smo na pragu novega kroga nacionalizacije premoženja. Prek obdavčitve javne infrastrukture se obeta močan pritisk na cene storitev v zdravstveni in socialni dejavnosti. Obdavčitvi se ne bo moglo izogniti niti šolstvo in vzgojno-varstvene ustanove. Najbolj obremenjena pa bi bila s tem zakonom starejša populacija Slovencev, ki se bo morala zaradi nizkih dohodkov v starosti, odpovedovati tistemu, v kar je vlagala skozi celo življenje - lastnemu domu!



Na področju kmetijstva se s Predlogom zakona o davku na nepremičnine slovenskim kmetijam nalaga finančno breme, ki ga po našem mnenju ne bodo sposobne prenesti. Kljub navideznemu popuščanju Vlade RS v postopku pogajanj o vsebini Predloga zakona s predstavniki kmetijskih organizacij, se v Predlogu zakona predvideva, da bi kmetje kot lastniki kmetijskih in gozdnih zemljišč ter kmetijskih objektov v proračun vsako leto vplačali dodatnih 16 milijonov evrov. Kmetijstvo, ki bo z novim letom še dodatno obremenjeno iz naslova dohodnine (upoštevanje subvencij iz naslova Skupne kmetijske politike v davčno osnovo v višini 100%), takšne dodatne obremenitve ne more preživeti brez resnih posledic.



Kot rečeno, predlagatelji kot problematično ocenjujemo že metodologijo vrednotenja nepremičnin, ki se še posebej problematična izkaže pri določanju vrednosti kmetijskih in gozdnih zemljišč, katera predstavlja davčno osnovo za predlagani davek na nepremičnine. Kot osnova je namreč opredeljena posplošena tržna vrednost nepremičnine, ugotovljena na podlagi množičnega vrednotenja nepremičnin. Pri določanju vrednosti kmetijskih in gozdnih zemljišč, še posebej, če naj bi ta vrednost predstavljala davčno osnovo za nepremičninski davek, pa je tovrstno vrednotenje popolnoma zavajajoče, saj se ta vrednost ne sklada z namensko vrednostjo zemljišča, niti z njegovim proizvodnim potencialom. V praksi to pomeni, da je vrednost kmetijskega zemljišča z nizko boniteto, ki leži v slovenski Istri, lahko nekajkrat višja od vrednosti najboljše njivske površine v Pomurju.

Kmetijsko zemljišče, ki se zarašča samo po sebi nima nobene tržne vrednosti. Slednja se mu lahko za nekajkrat poveča, če se prodaja za stanovanjsko gradnjo ali kakršnokoli drugo infrastrukturo. Vendar to ni povezano z vrednostjo zemljišča za kmetijsko ali gozdno rabo, niti z njegovim proizvodnim potencialom. Na posamezni kmetiji nam Če bi želeli uveljaviti pravičnejši sistem obdavčitve kmetijskih in gozdnih zemljišč, bi bila bolj smiselna vezava davka na nepremičnine na katastrski dohodek, ki predstavlja pavšalno oceno dohodka na zemljišče.



Po Predlogu zakona o davku na nepremičnine bodo slovenski kmetje plačevali v povprečju med 10 in 15 evrov na hektar kmetijskega zemljišča in do 5 evrov na ha gozdnega zemljišča. Poleg tega se bodo tržno usmerjenim kmetijam zaradi uvedbe davka na nepremičnine povečale tudi najemnine, ki jih plačujejo za kmetijska zemljišča. saj je realno pričakovati, da bodo lastniki ta strošek prenesli na najemnike.



Poleg tega velja poudariti še to, da slovenski kmetje oz. lastniki gozdov na podlagi Zakona o gozdovih niso suvereni lastniki lastnih gozdnih zemljišč. Lastnik gozda mora namreč dopustiti prost dostop v lasten gozd drugim osebam, za namen lova, rekreacije in nabiranje plodov idr. Posamezniki namreč v gozdovih nabirajo raznorazne plodove (kostanj, gobe, idr.), divjad, ki je v gozdovih je tudi last države, medtem ko lastnik gozda ni upravičen do nobenega nadomestila. Še več, velikokrat v gozdu ostane zgolj škoda zaradi divjadi in neodgovornih obiskovalcev, za katero mora poskrbeti lastnik sam. Kot bo moral poskrbeti tudi za plačilo davka na nepremičnine.

Za primerjavo navajamo, da so v Nemčiji kmetijska in gozdna zemljišča obdavčena med 2 do 3 evri na hektar površine, pri čemer imajo nemški kmetje absolutno lastninsko pravico na svojih nepremičninah, samo kmetijstvo pa je v Nemčiji veliko bolj stabilno in konkurenčnejše kot Sloveniji.

Tudi primer velike kmetije na avstrijskem Koroškem priča, da predlagane davčne obremenitve ne predstavljajo nobenega "priviligiranja" ali popuščanja lastnikom kmetijskih in gozdnih zemljišč, kot se to predstavlja v nekaterih medijih. Navedena kmetija obdeluje 95 hektarjev njih, poleg tega ima še 25 hektarjev gozdnih zemljišč ter ob tem vzredi letno približno 1000 prašičev. Njena davčna vrednost je ocenjena na 61.000 evrov, letno pa plača okrog 122€ davka (davčna stopnja 0,2%), ki gre v proračun lokalne skupnosti. Torej znaša davčna obremenitev takšne kmetije 1 evro/hektar.



Predlagatelji torej ocenjujemo, da je Predlog zakona o davku na nepremičnine v predlagani obliki nesprejemljiv za slovensko kmetijstvo, saj se bo s predlagano davčno obremenitvijo konkurenčnost kmetijstva poslabšala, kmetije bodo stagnirale in v roku nekaj let, zaradi konkurenčnejših kmetij v EU, večinoma propadle. Menimo, da je treba narediti celovito javno razpravo in temeljito pretehtati vse posledice, ki bi nastale z uveljavitvijo predlaganih rešitev.



Sprejem predlaganega Zakona o davku na nepremičnine bi po mnenju predlagateljev slovenskemu kmetijstvu povzročil nepopravljivo škodo, zato predlagamo poglobljeno razpravo tako o postopku sprejemanja zakona, podlagah za določitev davčnih osnov kot o posledicah, ki jih tovrsten sistemski ukrep prinaša.



Predlagatelji nujne seje Odbora za kmetijstvo, gozdarstvo, prehrano in okolje predlagamo, da ne sejo, poleg ministra za kmetijstvo in okolje mag. Dejana Židana, povabite še naslednje goste_



– dr. Uroš Čufer, minister za finance

– Roman Žveglič, predsednik, Sindikat kmetov Slovenije, Celovška cesta 135, 1000 Ljubljana;

– Cvetko Zupančič, predsednik, Kmetijsko gozdarska zbornica Slovenije, Celovška 135, 1000 Ljubljana;

– Zveza lastnikov gozdov Slovenije, Slovenska vas 5, 8232 Šentrupert;

– Zadružna zveza Slovenije, z.o.o., Miklošičeva 4, 1000 Ljubljana,

– dr. Franc Zagožen, Volog 20, 3341 Šmartno ob Dreti.





V Poslanski skupini Slovenske ljudske stranke predlagamo, da Odbor za kmetijstvo, gozdarstvo, prehrano in okolje DZ RS sprejme naslednje sklepe_



1. Odbor za kmetijstvo, gozdarstvo, prehrano in okolje se je seznanil s posledicami uveljavitve Zakona o davku na nepremičnine v povezavi z ostalimi predvidenimi davčnimi obremenitvami na področju kmetijstva in gozdarstva.



2. Odbor za kmetijstvo, gozdarstvo, prehrano in okolje predlaga Vladi Republike Slovenije, da datum uveljavitve predloga Zakona o davku na nepremičnine prestavi na 1. januar 2015.



3. Odbor za kmetijstvo, gozdarstvo, prehrano in okolje predlaga Vladi Republike Slovenije, da pred uveljavitvijo Zakona o davku na nepremičnine prilagodi zakonodajo na področju množičnega vrednotenja nepremičnin v smeri izboljšanja metodologije izračunavanja ocenjene tržne vrednosti nepremičnin.



4. Odbor za kmetijstvo, gozdarstvo, prehrano in okolje predlaga Vladi Republike Slovenije, da pred uveljavitvijo Zakona o davku na nepremičnine natančno uredi in posodobi zemljiške in nepremičninske evidence.



 



Mihael Prevc

Vodja poslanske skupine SLS

Zadnje objave

Sat, 27. Oct 2018 at 18:12

1326 ogledov

V Škofji Loki z dobro voljo in delovno energijo vstopajo na lokalne volitve
Obiskal jih je tudi Robert Strah, županski kandidat SDS, in se zahvalil za podporo SLS pri kandidaturi za župana Škofje Loke. Zbrani člani in svetniški kandidati liste SLS v Škofji Loki pa so obljubili, da se bodo pri svojem delu maksimalno potrudili.

Sat, 27. Oct 2018 at 18:10

2263 ogledov

Pogovorni večer: Zakaj je krščanstvo tako pomembno za dobrobit družbe?
Slovenska ljudska stranka vljudno vabi na pogovorni večer ZAKAJ JE KRŠČANSTVO TAKO POMEMBNO ZA DOBROBIT DRUŽBE? Dogodek bo potekal v dvorani Slovenske matice, Kongresni trg 8, Ljubljana, in sicer v soboto, 3. novembra 2018, ob 19. uri. Skozi zgodovinski oris in kritično refleksijo sedanjosti se bomo vprašali, kako je krščanska misel, tako katoliška, kot protestantska, vplivala na pridobitve naprednih in uspešnih družb, ki jih cenimo še danes, in sicer tako verujoči, kot neverujoči. Osredotočili se bomo tudi na dobo razsvetljenstva in vzroke, ki vodijo Zahod k oddaljevanju od svoje lastne tradicije. Vprašali se bomo, kako se soočati z modernim tokom mišljenja in vsemi ostalimi izzivi, ki bodo neizogibni. Z nami bodo naslednji odlični gostje: dr. Stane Grandadr. Janez Šumradaddr. Jonatan Vinkler Pogovor bo povezoval: Matjaž Lulik Veselimo se srečanja z vami!

Thu, 25. Oct 2018 at 22:19

1705 ogledov

Predstavili kandidate skupne liste SLS in stranke Glas za otroke in družine za ljubljanski mestni svet
Na današnji novinarski konferenci v Ljubljani so se predstavili kandidati skupne liste  SLS in stranke Glas za otroke in družine za mestni svet MO Ljubljana. Nosilec skupne liste Janez Žagar, dr. Jože Osterc, Janez Podobnik, dr. Andrej Umek in Aleks Leo Vest so predstavili ključne poudarke, s katerimi SLS vstopa v kandidaturo za ljubljanske mestne svetnike. Izpostavili so prizadevanje za to, da za vožnjo po ljubljanski obvoznici ne bi več potrebovali vinjete in da se v Ljubljani za potrebe Ljubljančanov  in drugih prebivalcev vzpostavi tržnico in veletržnico z izključno slovensko lokalno pridelano hrano po sprejemljivih cenah. Prizadevali si bodo tudi za to, da bi ljubljanski mestni svet postal prostor spoštljive in odprte komunikacije. Aleš Primc in Polona Naglič pa sta v imenu stranke Glas za otroke in družine izpostavila prizadevanje, da bi Ljubljana postala družinam čim bolj prijazno mesto, da bi v prihodnje posebno pozornost namenili številnim upokojencem in drugim osamljenim ljudem in se zavzela za več rekreacijskih površin v Ljubljani tudi za domače ljubljenčke. Predsednik SLS Marjan Podobnik  pa je ob podpori kandidatom in kakovostni celotni listi izpostavil, da si bo skupaj s sodelavci prizadeval, da se SLS odpre mestu in da enako kot s podeželskim SLS zadiha tudi z mestnim pljučnim krilom. Čeprav je bilo v Ljubljani pod dosedanjim vodstvom župana Zorana Jankovića in njegove ekipe narejenega tudi veliko pozitivnega, SLS – tako kot SDS in NSi – podpira župansko kandidaturo Anžeta Logarja v prepričanju, da lahko dosedanje dobre projekte nadgradi, neoptimalne pa spremeni.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:15

1608 ogledov

SLS v Zagorju ob Savi z doslej najmočnejšo listo
SLS Zagorje ob Savi je danes na novinarski konferenci v Gostišču Ribnik predstavila županskega kandidata SLS, kandidatno listo za občinske svetnike ter Razvojni program SLS za občino Zagorje ob Savi. Primož Jelševar, direktor Inštituta dr. Antona Korošca je povedal, da gre za doslej najmočnejšo listo, na kateri je sedem direktorjev oz. lastnikov uspešnih zagorskih podjetij, trije sedanji in več nekdanjih predsednikov KS, guverner Rotary Slovenija, predsednica Zveze kmetic Slovenije, predsedniki športnih društev in ugledni gospodarji kmetijskih gospodarstev ter drugi uspešni Zagorjani. Ker nas poznate, pa je njihov slogan. Županski kandidat Alojz Slavko Jelševar je oče štirih otrok, glasbenik in dolgoletni direktor visokotehnološkega podjetja JE&GR. Kot je dejal, je čas, da Občina Zagorje dobi drzen razvojni program in ambiciozno ekipo, ki ga bo uresničila. Zagorje mora imeti po njegovih besedah posluh za ustvarjanje delovnih mest prihodnosti – to pa so okoljsko ozaveščena podjetja, ki ustvarjajo visoko dodano vrednost. Iztok Živko, direktor družbe Tevel iz Kisovca je predstavil projekt energetsko samozadostne Občine Zagorje ob Savi, ki bi bila lahko največja takšna občina in tako zgled v Evropi. Ker je v občini ponovno povišana raven PM10 delcev, je nujno potrebna sprememba miselnosti. Tako kot je bil eden od znanilcev drugačnega načina razmišljanja projekt Manj svečk za manj grobov, ki so ga začeli člani zagorske SLS in so ga povzeli tudi drugi kraji po Sloveniji, bi bili lahko v Zagorju zgled drugim občinam, kjer bi s serijo manjših vetrnih in plinskih elektrarn ter hidroelektrarn na zasebnih površinah ustvarili dovolj električne energije za potrebe vseh zagorskih gospodinjstev. Janez Lipec, guverner Rotary district 1912, ki pokriva Slovenijo in Makedonijo, si želi, da se Zagorje odpre navzven in izkoristi tržno nišo razvoja turizma. Aktivno je treba podpreti lokalne šole, da bodo zagotavljale potrebe trga dela prihodnosti. Izkoristiti  je treba naravne potenciale in ljudi, ki imajo znanje, voljo in delovne navade, takšnih pa je v Zagorju dovolj. Delo mora znova postati vrednota. Neda Starman Ržišnik, predsednica Konjeniškega kluba Vajkard Valvasor je predstavila projekt razvoja termalnega in eko turizma v Zagorski dolini s postavitvijo informacijskih tabel in zemljevidov ter odprtjem turistično informativne pisarne in info točke v Zagorje. Predstavila je idejni projekt obnove Medijskih toplic kot ekskluzivnih term v stilu časa Vajkarda Valvasorja, ki bi bile povezane z obnovljenim Medijskim Gradom, kjer bi se izvajale grajske poroke. Boštjan Ocepek, predsednik krajevne skupnosti Šentlambert, je povedal, da mu je program SLS zelo blizu, saj temelji na enakomernem razvoju vseh krajev v občini. Tudi za Občino Zagorje bi bilo dobro, da bi namenila več sredstev za obnovo cest in družbenega življenja na okoliških vaseh. Te so sicer lepo urejene tudi zaradi veliko prostovoljnega dela, ki ga naredijo krajani.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:14

2562 ogledov

SLS samozavestno na lokalnih volitvah: »Ker nas poznate«
Na predstavitvi v Kobilju je županske kandidate podprl predsednik SLS Marjan Podobnik in predstavil glavne vsebinske poudarke delovanja SLS. Povedal je, da je SLS stranka, ki spoštuje sočloveka, družino, delo, lastnino in domovino in je odprta za vse, razen za podpornike skrajnih stališč. Izpostavil je uspešnost dela županov in občinskih svetnikov SLS, kar je tudi razlog za optimizem pred prihajajočimi volitvami. SLS je imela doslej 32 županov izvoljenih na svoji listi, skupaj z neodvisnimi in skupnimi kandidati s podporo SLS pa je v Klubu županov SLS sodelovalo 42 županj in županov. Podobnik je izrazil pričakovanje, da bo Klub županov SLS tudi v prihodnje ostal številčno najmočnejši. Sledila je predstavitev Roberta Ščapa, župana Občine Kobilje, Cvetke Ficko, županje Občine Grad, Ludvika Novaka, župana Občine Puconci, Franca Horvata, župana Občine Tišina in Antona Törnarja,  župana Občine Črenšovci. Župani so bili enotni, da je treba povečati sredstva za takoimenovano povprečnino, s čimer bi zagotovili intenzivnejši razvoj tudi manjših podeželskih in obmejnih občin. Zavzeli so se tudi za čimprejšnjo ustanovitev pokrajin ter prenos dela državnih pristojnosti in sredstev z državne ravni na prihodnje pokrajine. Marjan Podobnik je predstavljena prizadevanja županje in županov v celoti podprl. Kasneje se je predsednik SLS v občini Kidričevo srečal s kandidatom SLS za župana Damjanom Medvedom in kandidati SLS za občinski svet ter podprl njihovo kandidaturo.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:12

2054 ogledov

Dr. Darinka Fakin že petič za županjo Občine Majšperk
Dr. Darinka Fakin živi z možem Brankom in sinom Tomažem v Majšperku. Funkcijo županje opravlja nepoklicno, saj je kot redna profesorica zaposlena na Univerzi v Mariboru, Fakulteti za strojništvo, na Oddelku za Oblikovanje in tekstilne materiale. Osnovno šolo je obiskovala v Majšperku in nadaljevala šolanje na Gimnaziji Dušana Kvedra Ptuj. Dodiplomski študij je končala na takratni Tehniški fakulteti Maribor in se leta 1985 zaposlila v Tovarni volnenih izdelkov v Majšperku. Med delom je kot mlada raziskovalka končala tudi magistrski študij. Po več kot 15-letnem delu v industriji se je leta 2000 zaposlila na Fakulteti za strojništvo, kjer je leta 2004 tudi doktorirala. Med delom je vseskozi aktivna tudi na raziskovalnem področju, je avtorica ali soavtorica številnih izvirnih znanstvenih člankov, patentov, raziskovalnih nalog, elaboratov, študij, strokovnih člankov, avtorica in soavtorica učbenikov in navodil za vaje. V lokalno politiko se je vključila že leta 1994, ko je nastala naša Občina Majšperk. V prvem mandatu je bila predsednica Občinskega sveta, v drugem podžupanja in sedaj opravlja že četrti mandat funkcijo županje. Ta funkcija ji predstavlja velik izziv, saj vemo, da je uvedba lokalne samouprave prinesla tudi lokalnemu okolju velike priložnosti. To se opazi skoraj na vsakem koraku. V teh letih so izvedli številne pomembne investicije na področju infrastrukture, izobraževanja, športa, kulture, turizma, gospodarstva, varovanja in urejanja okolja ter na področju delovanja društev. Vse to jim je uspelo, ker so bili sposobni delati skupaj.
Teme
arhiv

Prijatelji

SLS Sv. Trojica v Slovenskih GoricahSLS Sv. Jurij v Slovenskih goricahSLS Sveta AnaSLS ŠentiljSLS PesnicaSLS LenartSLS KungotaSLS CerkvenjakSLS BenediktSLS PivkaSLS PostojnaSLS SežanaAnton  ŠkofSLS KoperSLS KomenSLS IzolaSLS DivačaSLS Hrpelje-KozinaSLS Ilirska BistricaSLS Gornji GradSLS LjubnoSLS LučeSLS MozirjeSLS NazarjeSLS Rečica ob SavinjiSLS Šmartno ob PakiSLS ŠoštanjSLS VelenjeSLS Središče ob DraviSLS CirkulaneSLS DestrnikSLS Dornava

NAJBOLJ OBISKANO

ZAHTEVA ZA SKLIC NUJNE SEJE ODBORA ZA KMETIJSTVO, GOZDARSTVO, PREHRANO IN OKOLJE