Vodja PS SLS Mihael Prevc o kadrovskem cunamiju na Omerzelovem ministrstvu_ Namesto da bi minister zaradi svojih grehov odstopil sam, bo raje enega za drugim menjal svoje podrejene in preusmerjal pozornost javnosti s strani lastnih grehov
Ljubljana, 20. januar 2014 – Vodja PS SLS Mihael Prevc današnji odstop direktorja Direkcije RS za ceste mag. Gregorja Ficka ocenjuje kot prozoren manever ministra za infrastrukturo in prostor Sama Omerzela za preusmerjanje pozornosti javnosti s strani lastnih ministrovih grehov, hkrati pa morda tudi za uresničevanje drugih ciljev, ki so verjetno bolj v interesu tistih lobijev, ki dovolijo, da nam državne ceste v Sloveniji dobesedno propadajo pred očmi. »Namesto, da bi minister omogočil delo strokovnjakom in opravil svoje delo tako, da bi v proračunu svojega ministrstva zagotovil zadostna sredstva za redno vzdrževanje in modernizacijo državnih cest, na kar je mag. Ficko opozarjal ob sprejemu državnega proračuna, jih očitno onemogoča. In namesto da bi državne ceste spravljal v red, raje ljudi spravlja ob živce toliko časa, da odstopijo,« še meni Prevc.
V Slovenski ljudski stranki že od lanskega imenovanja Sama Omerzela za ministra za promet in infrastrukturo podrobno spremljamo vse aktivnosti aktualnega ministra, ki ima resnici na ljubo pooblastila in odgovornost za vodenje najobsežnejšega resorja Vlade RS mag. Alenke Bratušek. Minister Omerzel se je v tem času izkazal za ambicioznega ministra, ki podobno kot njegov zdaj že bivši kolega mag. Stanko Stepišnik nima nobenih moralnih zadreg, če poleg plače iz državnih jasli napaja še svoje podjetje. Ki nima nobene zadrege, da njegovo lastno podjetje med trajanjem njegove funkcije prejema subvencije iz državnega proračuna, ki ni v zadregi, ko njegovo podjetje izvaja ekskluzivno pogodbo, sklenjeno z njegovim lastnim resorjem in ki nima težav niti pri tem, da njegovo podjetje v času trajanja njegovega mandata daje nove ponudbe na javne razpise iz njegovega lastnega resorja.
»Minister Omerzel očitno tudi nima nobenih pomislekov, da ročno pomete z vsemi kadri, ki z njim ne trobijo v isti rog,« ugotavlja vodja PS SLS Mihael Prevc, ki opozarja, da je že na začetku svojega mandata pokazal rdeč karton direktorju Agencije za varnost v cestnem prometu Francu Pojbiču, v nadaljevanju pa je, ne da bi trenil, menjal direktorje direktoratov. »In kot kaže, kadrovskega cunamija na infrastrukturnem ministrstvu še ne bo konec,« dodaja Prevc.
V tem duhu je Ministrstvo za infrastrukturo in prostor danes z odstopno izjavo »razbremenil« njegov dolgoletni direktor mag. Gregor Ficko, gradbeni strokovnjak, ki je več kot desetletje deloval v okviru ministrstva in vodil Direkcijo RS za ceste pod vrsto različnih vlad. »Na Škofjeloškem si ga bomo zapomnili kot človeka, ki se je z vsemi sodelavci resnično trudil, da je še pravočasno spravil pod streho gradbeno pogodbo za dokončanje obvoznice, ki bo tako vendarle zgrajena tudi iz evropskih sredstev,« pravi Prevc in opozarja, da je bil direktor Ficko, ki je izpeljal ta ključni posel, in kot je povedal tudi sam, prav zaradi tega projekta skupaj s sodelavci deležen številnih polen in podtikanj. Po Prevčevih besedah je kljub vsem poskusom lobijev, da se projekt Škofjeloške obvoznice prepreči, g. Ficko verjel v projekt, prepričljivo zagovarjal verodostojnost javnega razpisa in, kot je pokazala tudi odločitev Državne revizijske komisije, je zaupanje v celoti tudi upravičil.
»Zato je toliko bolj nenavadno, da je minister Omerzel danes tako na hitro in na en mah zelo »razumevajoče« sprejel odstop direktorja Direkcije RS za ceste, direktorja, ki bi bil lahko s svojim ravnanjem svetel zgled svojim kolegom v državni upravi in kot zanesljiv in strokoven kader v oporo vsakemu prometnemu ministru,« še pravi Prevc.
Po Prevčevem mnenju je ministru Omerzelu očitno bolj pomembno dejstvo, da je mag. Gregor Ficko lani jeseni javno spregovoril o pomanjkanju denarja za ceste v proračunu za leto 2014 v višini vsaj 60 milijonov evrov, da je javno izpostavil tudi posredne stroške tega primanjkljaja zaradi neizpolnjevanja že sklenjenih pogodb, zaradi penalov, zaradi zapor cest, ki bodo po njegovi oceni presegle 40 milijonov evrov. In kljub temu, da je odstopljeni direktor mag. Ficko nedavno prišel v ne ravno spodoben konflikt z mediji, to prav gotovo ni primerljivo z ministrovimi grehi. »Priročne pa so menjave podrejenih ljudi, za preusmerjanje pozornosti javnosti s strani lastnih grehov ministra Omerzela,« še ocenjuje Prevc.
V Slovenski ljudski stranki se spričo kadrovskega cunamija ministra Omerzela sprašujemo, kdo je naslednji na Omerzelovem spisku, ki bo »ponudil odstop« in na ta način »prispeval« k javnomnenjskemu očiščenju Omerzelovega imena.