Vodja PS SLS Mihael Prevc ministru Omerzelu kot prvemu najbolj odgovornemu za katastrofalno stanje državnih cest_ Poiščite sredstva za sanacijo mostov in nadvozov!
SLS Slovenska ljudska stranka

Nedelja, 26. Januar 2014 ob 23:00

Ljubljana, 27. januar 2014 - V imenu Poslanske skupine SLS je prvi dan 21. redne seje Državnega zbora RS ustno poslansko vprašanje ministru za infrastrukturo in prostor Samu Omerzelu postavil vodja PS SLS Mihael Prevc_



»Kot resorni minister za promet ste prvi in najbolj odgovorni za katastrofalno stanje naših državnih cest. Vsi vemo, da ste oktobra, ko se je sprejemal rebalans proračuna 2014, praktično za tretjino zmanjšali sredstva za vzdrževanje in obnovo državnih cest. V Slovenski ljudski stranki smo vas zelo glasno opozarjali, kaj to pomeni za nadaljnje slabšanje stanja državnih cest. Opozarjali so vas tudi strokovnjaki. Direktor Direkcije RS za ceste Gregor Ficko, zdaj že odstopljeni, vas je takrat jasno in brez dlake na jeziku opozoril, kaj pomeni tako drastično zmanjšanje sredstev. Da to  pomeni, da bo zaradi tega treba zapreti 50 gradbišč, da bo to potegnilo za sabo ogromne stroške, da bo zmanjkalo denarja za zimsko službo. Že takrat je opozarjal tudi na to, da je katastrofalno stanje na premostitvenih objektih, to je na mostovih, na nadvozih, ki ogrožajo varnost, in da je treba nemudoma pristopiti k sanaciji teh objektov. Takrat ste zagotovili, da ni nobenih problemov, da se bo vse to dalo rešiti. Če citiram vaš stavek, takrat ste rekli takole_ »Prepričan sem, da bo v okviru teh sredstev direkcija korektno in uspešno izvajala vse vzdrževanje, ki je potrebno za nemoteno odvijanje prometa v Sloveniji.« Zato vas, spoštovani minister, sprašujem: ali ste še vedno prepričani, da je bilo teh sredstev dovolj, in zakaj se kljub vašim obljubam promet po Sloveniji ne odvija več nemoteno, kar ste nam tule zagotavljali še oktobra. In drugič: ali boste poiskali, če ne 60, pa vsaj 30 milijonov evrov, za sanacijo mostov oziroma nadvozov, ki so postali že nevarni za udeležence v prometu, ali pa boste pustili, da bodo še naprej propadali? In naslednje vprašanje: kako boste ukrepali tudi na drugih cestnih objektih in cestah, ki so v razpadajočem stanju, in ogrožajo varnost udeležencev v prometu ter so nujno potrebni obnove? In še zadnje vprašanje. Vprašam vas, kdo bo prevzel odgovornost za to stanje in za škodo, ki se zaradi opustitve potrebnih sanacij povzroča gospodarstvu?



Minister za infrastrukturo in prostor Samo Omerzel je odgovoril_ 



»Pa bom najprej začel z najbolj perečim vprašanjem glede premostitvenih objektov in tega, kar je tudi v vašem vprašanju nekako najbolj izpostavljeno kot problematično. Pri sami direkciji so pomembna naslednja dejstva. Direkcija upravlja s 1403 premostitvenimi objekti, ki so v razponu nad pet metrov, in ocena stanja, ki je bila podana, prosim, da ste pozorni na datume, 17. 12. 2013, torej po rebalansu oziroma po proračunu za 2014, je bila naslednja - 55 zelo slabih premostitvenih objektov, 245 slabih, 495 z oceno v redu, 290 in 318 takšnih, ki so brez kakršnih težav. Ko govorimo o sredstvih za državne ceste - želel bi, da pogledate moj celoten mandat.   Lani smo v zadnjih letih za državne ceste praktično namenili največ  sredstev - skoraj 190 milijonov evrov pri rebalansu za leto 2013. To je bilo malce manj kot 50 milijonov več kot 2012. Ko govorimo o letošnjem letu, moramo biti korektni. Ves čas se govori o tem, da smo vzeli neka sredstva. Nikomur nismo vzeli nikakršnih sredstev. Teh sredstev ni. Ko govorimo o stanju na  premostitvenih objektih in državnih cestah, se bom najprej fokusiral na premostitvene objekte. Večina teh, ki so spoznani za kritične in problematične, teh 15, na katerih so bile dane omejitve, so objekti, starejši od 50 let. V času debelih krav se je vedelo, da je v te objekte treba investirati. Pa ni nihče poskrbel za to. To  poročilo o tem, v kakšnem stanju so ti objekti in da je treba na njih postaviti omejitve, je prišlo malce pred lanskim božičem. Torej ko je bil proračun za leto 2014 že sprejet. Spet ena zgodba, tista, ki bi jo že zdavnaj morali reševati, in spet jo rešujemo mi kot resorno ministrstvo in spet jo rešuje ta vlada. Nekaj iz preteklosti. Napake, ki so bile storjene v preteklosti. Ampak to je zatečeno dejstvo in s tem se tudi borimo in glede na to tudi operiramo. Pri samih pristopih za naprej, na kakšen način to situacijo reševati. Imamo dva izredno pomembna objekta, ki sta glede na analizo, ki smo jo pripravili, zelo kritična. Za teh 15 ključnih objektov smo pripravili informacijo in seznanitev vlade s stanjem na teh objektih in tudi na državnih cestah predvsem zaradi tega, ker ta situacija na državnih cestah ni samo situacija resornega ministra. To je naloga celotne vlade in na koncu tudi tega parlamenta. Upam, da vam je jasno, da z omejenimi sredstvi, ki jih imamo za 2014 in 2015, se pač naredi maksimalno, kar se da narediti. Se bom navezal še na vaše citiranje moje izjave ob tem ko sem zagovarjal proračun 2014. Sami ste citirali, jaz sem rekel, da sem prepričan, da bo vzdrževanje cest nemoteno potekalo. Premostitveni objekti in problematika, o kateri govorimo danes, je problem investicij in investicijskega  vzdrževanja. Za te objekte bi morali nameniti več sredstev zato, da bi jih obnovili. Ko govorimo o vzdrževanju, pa dobro vemo, kaj pomeni vzdrževanje državnih cest – zimske službe in vse, kar gre v ta paket. Tako da prosim, da smo pri tem res korektni, kaj za kakšno vsebino stoji. Poročilo, ki smo ga dali na vlado kot seznanitev s stanjem na državnih cestah_ ključna sta dva mostova - Socka, Črnova-Arja vas in Pivka pri cesti Postojna-Pivka. Za ta dva objekta smo nemudoma za vsakega  namenili dodaten milijon evrov, torej skupaj dodaten milijon evrov zato, da rešujemo situacijo, ker se zavedamo pomembnosti te povezave, in to smo se odločili tudi na osnovi pristopa, na osnovi številk in analize. Pogledali smo, kakšno je dnevno štetje prometa po posameznih mostovih in moram reči, da imamo pri Socki 13 tisoč in pri  Pivki 11 tisoč vozil na dan, in zato smo ju tudi postavili v prioriteto. Kar pa se tiče delovanja naprej, absolutno bomo iskali sredstva. Trenutna ocenjena vrednost je dodatnih 30 milijonov evrov za ureditev vseh teh premostitvenih objektov. Vlada je bila seznanjena s tem, zavedamo se resnosti tega problema. Sodelujemo z Ministrstvom za gospodarstvo, da ocenimo tudi škodo, ki bi lahko nastajala v gospodarstvu in primerno dimenziji težave bomo resno pristopili tudi k reševanju.«



Vodja Poslanske skupine SLS Mihael Prevc je izrazil zahtevo za dopolnitev odgovora_



»Hvala lepa, minister, za te odgovore, s katerimi seveda nisem povsem zadovoljen, ker bi od vas pričakoval bolj konkretne odgovore. Mimogrede, ne očitamo vam, da ste, da je nekdo vzel denar. Ne, absolutno ne. Vendar vi kot resorni minister in tisti, ki se prvi morate zavedati stanja naših državnih cest in koliko sredstev potrebujemo zanje, bi morali predvsem s temi strokovnimi podlagami, strokovnimi argumenti, braniti svojo pogačo takrat, ko se je ta pogača »talala« znotraj državnega proračuna. Verjamem, da so pač ta sredstva, ki jih zdaj ni, ki so poniknila, bom rekel, na tem resorju za državne ceste, da so nekje znotraj druge postavke proračuna.

Glejte, minister, prosil bom za eno konkretno vprašanje, konkretni odgovor, zato se bom tudi lotil enega konkretnega problema. Sam sem vezan na to severno vpadnico v Ljubljano, ki je v tem trenutku tudi deležna enosmernega prometa. To je nadvoz v Mednem, gotovo poznate to zgodbo. 12 tisoč vozil je vezano na ta del in tu bodo veliki, veliki problemi, zlasti ob konicah, ker na to cesto gravitirajo prebivalci Medvod, Škofje Loke, Sevške, Poljanske doline in bojimo se, da se bo tu zgodil pravi kaos, zato vas konkretno sprašujem: kdaj bo saniran ta odsek, da bo lahko spet nemoteno stekel promet? To je moje konkretno vprašanje.«



Minister za infrastrukturo in prostor  Samo Omerzel je odgovoril_



»Ne vem, če sva se glede konkretnega dobro razumela, verjetno govorite o premostitvi Mlinski potok, to je ta del, kjer imamo res 12 tisoč vozil in o cesti v Mednem. Moram reči, da tega premostitvenega objekta na tem popisu 15 kritičnih objektov nimam. Bom pa preveril situacijo, tehničnih podatkov glede omejitev na tem premostitvenem objektu nimam. Tisto, kar pa lahko v tem trenutku rečem, je to, kar je povezano z objekti, kjer imamo v rangu 10, 12.000 vozil dnevno, torej govorimo o res zelo obremenjenih odsekih. Absolutno se zelo zavedamo, kaj to pomeni za gospodarstvo, kaj pomeni za ohranitev. Poglejte, zagotavljam vam, da k temu na  ministrstvu pristopamo izredno resno, da iščemo dodatna sredstva, ne samo v okviru ministrstva, tudi v okviru vlade, zato da preprečimo, da bi prihajalo do zastojev in s tem na nek način tudi težav v gospodarstvu. Tako da to bomo poskušali čim prej urediti. Vemo, da čas ni na naši strani. Žal mi je, da se ti objekti niso reševali takrat, ko je bil čas za to. To so objekti, stari po 50 let. In seveda davno prej se je že vedelo, da je bilo te objekte treba investicijsko vzdrževati, da ne bi bili danes v situaciji, v kakršni smo. Tisto, kar bi pa želel še enkrat poudariti, je tole_ uporabili ste besedo,  da je »poniknilo« nekje na ministrstvu. Še enkrat bom poudaril. Mi kot vlada in jaz kot resorni minister smo imeli na razpolago sredstva, kolikor smo jih imeli. Poskušali smo jih po najboljših močeh korektno razporediti na vse resorje glede na prioritete politik in pomembnost posameznih resorjev. Za državne ceste smo pač imeli namenjenih 120 milijonov evrov. Zavedam se, sploh glede na spoznanja oziroma dognanja iz decembra, da je teh sredstev premalo, zato smo tudi seznanili vlado s stanjem na državnih cestah in na koncu bo odločitev te vlade, s katerim predlogom in na kakšen način želimo zagotoviti državna oziroma dodatna sredstva, da bomo lahko vzdrževali državne ceste, predvsem v tistem investicijskem delu, ki je nujen za to,  da ne bomo več v podobnih situacijah, kot smo danes s temi premostitvenimi objekti na državnih cestah.«



Še enkrat je besedo povzel vodja Poslanske skupine SLS Mihael Prevc_



»V skladu z 246. členom poslovnika predlagam, da se na to temo opravi širša razprava. Prepričan sem, da bo ta problem, problem zapore cest, problem omejitve cestnega prometa, da bo prej ali slej sodu izbilo dno. To se pravi - kaos na teh cestah  bo kmalu pravzaprav nerešljiv. Ceste se bodo še naprej praktično podirale. Treba jih bo zapirati. Varnost teh cest bo vedno bolj ogrožena, zato mislim, da se tudi poslanke in poslanci strinjate, da je prav, da o tej problematiki širše spregovorimo. In nenazadnje, da na nek način pomagamo tudi ministru in Ministrstvu za promet.  Čeprav zelo težko verjamem, ko minister pravi, da teh sredstev ni. Veste, gre za 60 milijonov evrov, ki bi jih bilo treba zagotoviti oziroma za tiste najbolj nujne premostitve bi bilo treba zagotoviti okoli 30 milijonov evrov. Seveda to ni tako majhen denar, vendar primerjamo ga s štirimi milijardami evrov, o katerih govorimo pravzaprav vsak dan, ki jih bomo kar tako namenili sanaciji bank. Gre za denar tajkunskih kreditov. Gre za denar, ki je bil lahko meni nič tebi nič odnešen v tujino, na Ciper ali kam drugam. Poglejte, ceste so pa naše. Ceste ostanejo tu. Cest ne moremo nikamor prenašati. Za naše državljane gre. In prosim, da vendarle poslanke in poslanci jutri na glasovanju podprejo širšo razpravo in da s skupnimi močmi dobimo neko rešitev, kako pravzaprav zagotoviti tista sredstva, da se državne ceste ne bodo še naprej podirale, da bomo sanirali najbolj nujne stvari.«



O predlogu vodje Poslanske skupine SLS Mihaela Prevca bo Državni zbor v okviru glasovanj odločil jutri, 28. januarja.

Zadnje objave

Sat, 27. Oct 2018 at 18:12

1386 ogledov

V Škofji Loki z dobro voljo in delovno energijo vstopajo na lokalne volitve
Obiskal jih je tudi Robert Strah, županski kandidat SDS, in se zahvalil za podporo SLS pri kandidaturi za župana Škofje Loke. Zbrani člani in svetniški kandidati liste SLS v Škofji Loki pa so obljubili, da se bodo pri svojem delu maksimalno potrudili.

Sat, 27. Oct 2018 at 18:10

2333 ogledov

Pogovorni večer: Zakaj je krščanstvo tako pomembno za dobrobit družbe?
Slovenska ljudska stranka vljudno vabi na pogovorni večer ZAKAJ JE KRŠČANSTVO TAKO POMEMBNO ZA DOBROBIT DRUŽBE? Dogodek bo potekal v dvorani Slovenske matice, Kongresni trg 8, Ljubljana, in sicer v soboto, 3. novembra 2018, ob 19. uri. Skozi zgodovinski oris in kritično refleksijo sedanjosti se bomo vprašali, kako je krščanska misel, tako katoliška, kot protestantska, vplivala na pridobitve naprednih in uspešnih družb, ki jih cenimo še danes, in sicer tako verujoči, kot neverujoči. Osredotočili se bomo tudi na dobo razsvetljenstva in vzroke, ki vodijo Zahod k oddaljevanju od svoje lastne tradicije. Vprašali se bomo, kako se soočati z modernim tokom mišljenja in vsemi ostalimi izzivi, ki bodo neizogibni. Z nami bodo naslednji odlični gostje: dr. Stane Grandadr. Janez Šumradaddr. Jonatan Vinkler Pogovor bo povezoval: Matjaž Lulik Veselimo se srečanja z vami!

Thu, 25. Oct 2018 at 22:19

1773 ogledov

Predstavili kandidate skupne liste SLS in stranke Glas za otroke in družine za ljubljanski mestni svet
Na današnji novinarski konferenci v Ljubljani so se predstavili kandidati skupne liste  SLS in stranke Glas za otroke in družine za mestni svet MO Ljubljana. Nosilec skupne liste Janez Žagar, dr. Jože Osterc, Janez Podobnik, dr. Andrej Umek in Aleks Leo Vest so predstavili ključne poudarke, s katerimi SLS vstopa v kandidaturo za ljubljanske mestne svetnike. Izpostavili so prizadevanje za to, da za vožnjo po ljubljanski obvoznici ne bi več potrebovali vinjete in da se v Ljubljani za potrebe Ljubljančanov  in drugih prebivalcev vzpostavi tržnico in veletržnico z izključno slovensko lokalno pridelano hrano po sprejemljivih cenah. Prizadevali si bodo tudi za to, da bi ljubljanski mestni svet postal prostor spoštljive in odprte komunikacije. Aleš Primc in Polona Naglič pa sta v imenu stranke Glas za otroke in družine izpostavila prizadevanje, da bi Ljubljana postala družinam čim bolj prijazno mesto, da bi v prihodnje posebno pozornost namenili številnim upokojencem in drugim osamljenim ljudem in se zavzela za več rekreacijskih površin v Ljubljani tudi za domače ljubljenčke. Predsednik SLS Marjan Podobnik  pa je ob podpori kandidatom in kakovostni celotni listi izpostavil, da si bo skupaj s sodelavci prizadeval, da se SLS odpre mestu in da enako kot s podeželskim SLS zadiha tudi z mestnim pljučnim krilom. Čeprav je bilo v Ljubljani pod dosedanjim vodstvom župana Zorana Jankovića in njegove ekipe narejenega tudi veliko pozitivnega, SLS – tako kot SDS in NSi – podpira župansko kandidaturo Anžeta Logarja v prepričanju, da lahko dosedanje dobre projekte nadgradi, neoptimalne pa spremeni.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:15

1666 ogledov

SLS v Zagorju ob Savi z doslej najmočnejšo listo
SLS Zagorje ob Savi je danes na novinarski konferenci v Gostišču Ribnik predstavila županskega kandidata SLS, kandidatno listo za občinske svetnike ter Razvojni program SLS za občino Zagorje ob Savi. Primož Jelševar, direktor Inštituta dr. Antona Korošca je povedal, da gre za doslej najmočnejšo listo, na kateri je sedem direktorjev oz. lastnikov uspešnih zagorskih podjetij, trije sedanji in več nekdanjih predsednikov KS, guverner Rotary Slovenija, predsednica Zveze kmetic Slovenije, predsedniki športnih društev in ugledni gospodarji kmetijskih gospodarstev ter drugi uspešni Zagorjani. Ker nas poznate, pa je njihov slogan. Županski kandidat Alojz Slavko Jelševar je oče štirih otrok, glasbenik in dolgoletni direktor visokotehnološkega podjetja JE&GR. Kot je dejal, je čas, da Občina Zagorje dobi drzen razvojni program in ambiciozno ekipo, ki ga bo uresničila. Zagorje mora imeti po njegovih besedah posluh za ustvarjanje delovnih mest prihodnosti – to pa so okoljsko ozaveščena podjetja, ki ustvarjajo visoko dodano vrednost. Iztok Živko, direktor družbe Tevel iz Kisovca je predstavil projekt energetsko samozadostne Občine Zagorje ob Savi, ki bi bila lahko največja takšna občina in tako zgled v Evropi. Ker je v občini ponovno povišana raven PM10 delcev, je nujno potrebna sprememba miselnosti. Tako kot je bil eden od znanilcev drugačnega načina razmišljanja projekt Manj svečk za manj grobov, ki so ga začeli člani zagorske SLS in so ga povzeli tudi drugi kraji po Sloveniji, bi bili lahko v Zagorju zgled drugim občinam, kjer bi s serijo manjših vetrnih in plinskih elektrarn ter hidroelektrarn na zasebnih površinah ustvarili dovolj električne energije za potrebe vseh zagorskih gospodinjstev. Janez Lipec, guverner Rotary district 1912, ki pokriva Slovenijo in Makedonijo, si želi, da se Zagorje odpre navzven in izkoristi tržno nišo razvoja turizma. Aktivno je treba podpreti lokalne šole, da bodo zagotavljale potrebe trga dela prihodnosti. Izkoristiti  je treba naravne potenciale in ljudi, ki imajo znanje, voljo in delovne navade, takšnih pa je v Zagorju dovolj. Delo mora znova postati vrednota. Neda Starman Ržišnik, predsednica Konjeniškega kluba Vajkard Valvasor je predstavila projekt razvoja termalnega in eko turizma v Zagorski dolini s postavitvijo informacijskih tabel in zemljevidov ter odprtjem turistično informativne pisarne in info točke v Zagorje. Predstavila je idejni projekt obnove Medijskih toplic kot ekskluzivnih term v stilu časa Vajkarda Valvasorja, ki bi bile povezane z obnovljenim Medijskim Gradom, kjer bi se izvajale grajske poroke. Boštjan Ocepek, predsednik krajevne skupnosti Šentlambert, je povedal, da mu je program SLS zelo blizu, saj temelji na enakomernem razvoju vseh krajev v občini. Tudi za Občino Zagorje bi bilo dobro, da bi namenila več sredstev za obnovo cest in družbenega življenja na okoliških vaseh. Te so sicer lepo urejene tudi zaradi veliko prostovoljnega dela, ki ga naredijo krajani.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:14

2619 ogledov

SLS samozavestno na lokalnih volitvah: »Ker nas poznate«
Na predstavitvi v Kobilju je županske kandidate podprl predsednik SLS Marjan Podobnik in predstavil glavne vsebinske poudarke delovanja SLS. Povedal je, da je SLS stranka, ki spoštuje sočloveka, družino, delo, lastnino in domovino in je odprta za vse, razen za podpornike skrajnih stališč. Izpostavil je uspešnost dela županov in občinskih svetnikov SLS, kar je tudi razlog za optimizem pred prihajajočimi volitvami. SLS je imela doslej 32 županov izvoljenih na svoji listi, skupaj z neodvisnimi in skupnimi kandidati s podporo SLS pa je v Klubu županov SLS sodelovalo 42 županj in županov. Podobnik je izrazil pričakovanje, da bo Klub županov SLS tudi v prihodnje ostal številčno najmočnejši. Sledila je predstavitev Roberta Ščapa, župana Občine Kobilje, Cvetke Ficko, županje Občine Grad, Ludvika Novaka, župana Občine Puconci, Franca Horvata, župana Občine Tišina in Antona Törnarja,  župana Občine Črenšovci. Župani so bili enotni, da je treba povečati sredstva za takoimenovano povprečnino, s čimer bi zagotovili intenzivnejši razvoj tudi manjših podeželskih in obmejnih občin. Zavzeli so se tudi za čimprejšnjo ustanovitev pokrajin ter prenos dela državnih pristojnosti in sredstev z državne ravni na prihodnje pokrajine. Marjan Podobnik je predstavljena prizadevanja županje in županov v celoti podprl. Kasneje se je predsednik SLS v občini Kidričevo srečal s kandidatom SLS za župana Damjanom Medvedom in kandidati SLS za občinski svet ter podprl njihovo kandidaturo.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:12

2122 ogledov

Dr. Darinka Fakin že petič za županjo Občine Majšperk
Dr. Darinka Fakin živi z možem Brankom in sinom Tomažem v Majšperku. Funkcijo županje opravlja nepoklicno, saj je kot redna profesorica zaposlena na Univerzi v Mariboru, Fakulteti za strojništvo, na Oddelku za Oblikovanje in tekstilne materiale. Osnovno šolo je obiskovala v Majšperku in nadaljevala šolanje na Gimnaziji Dušana Kvedra Ptuj. Dodiplomski študij je končala na takratni Tehniški fakulteti Maribor in se leta 1985 zaposlila v Tovarni volnenih izdelkov v Majšperku. Med delom je kot mlada raziskovalka končala tudi magistrski študij. Po več kot 15-letnem delu v industriji se je leta 2000 zaposlila na Fakulteti za strojništvo, kjer je leta 2004 tudi doktorirala. Med delom je vseskozi aktivna tudi na raziskovalnem področju, je avtorica ali soavtorica številnih izvirnih znanstvenih člankov, patentov, raziskovalnih nalog, elaboratov, študij, strokovnih člankov, avtorica in soavtorica učbenikov in navodil za vaje. V lokalno politiko se je vključila že leta 1994, ko je nastala naša Občina Majšperk. V prvem mandatu je bila predsednica Občinskega sveta, v drugem podžupanja in sedaj opravlja že četrti mandat funkcijo županje. Ta funkcija ji predstavlja velik izziv, saj vemo, da je uvedba lokalne samouprave prinesla tudi lokalnemu okolju velike priložnosti. To se opazi skoraj na vsakem koraku. V teh letih so izvedli številne pomembne investicije na področju infrastrukture, izobraževanja, športa, kulture, turizma, gospodarstva, varovanja in urejanja okolja ter na področju delovanja društev. Vse to jim je uspelo, ker so bili sposobni delati skupaj.
Teme
arhiv

Prijatelji

SLS Sv. Trojica v Slovenskih GoricahSLS Sv. Jurij v Slovenskih goricahSLS Sveta AnaSLS ŠentiljSLS PesnicaSLS LenartSLS KungotaSLS CerkvenjakSLS BenediktSLS PivkaSLS PostojnaSLS SežanaAnton  ŠkofSLS KoperSLS KomenSLS IzolaSLS DivačaSLS Hrpelje-KozinaSLS Ilirska BistricaSLS Gornji GradSLS LjubnoSLS LučeSLS MozirjeSLS NazarjeSLS Rečica ob SavinjiSLS Šmartno ob PakiSLS ŠoštanjSLS VelenjeSLS Središče ob DraviSLS CirkulaneSLS DestrnikSLS Dornava

NAJBOLJ OBISKANO

Vodja PS SLS Mihael Prevc ministru Omerzelu kot prvemu najbolj odgovornemu za katastrofalno stanje državnih cest_ Poiščite sredstva za sanacijo mostov in nadvozov!