Ljubljana, 20. maj 2014 - Vodja Poslanske skupine SLS Mihael Prevc je včeraj pri 1. točki dnevnega reda - Vprašanja poslank in poslancev - na 25. redni seji Državnega zbora Republike Slovenije ministru za infrastrukturo in prostor Samu Omerzelu zastavil naslednje ustno poslansko vprašanje:
»Verjetno se spomnite, da sem vas že med sprejemanjem sprememb proračuna za letošnje leto opozoril na težave, ki utegnejo nastati zaradi vašega slabega načrtovanja proračunskih sredstev za področje prometne infrastrukture. Takrat ste vztrajno zatrjevali, da je sredstev dovolj, čeprav ste jih, na primer, samo za tekoče vzdrževanje sklestili na vsega skupaj 8 milijonov evrov. Tako ste tudi zagotavljali, da se bodo investicije, za katere ste zagotovili samo 110 milijonov evrov, brez težav nadaljevale. Dejali ste tudi, da boste še pred koncem lanskega leta predstavili nov koncept financiranja slovenskih državnih cest in da posledic na slovenskih državnih cestah zaradi krčenja proračunskih sredstev za letos ne bo. A poglejte, že v začetku letošnjega leta so se moja opozorila o tako drastičnem znižanju proračunskih sredstev na vaši postavki, žal, začela uresničevati. Že januarja je slovensko javnost zadela informacija o tem, da bo zaradi slabega stanja na 15 premostitvenih objektih bodisi treba omejiti promet bodisi jih popolnoma zapreti. Takrat ste zagotavljali, da boste nemudoma pristopili k reševanju te situacije. Danes, skoraj 5 mesecev po tem, je stanje na terenu popolnoma enako tistemu iz januarja - izmenični enosmerni promet, semaforji in večkilometrski zastoji, o kakršnikoli obnovi pa ne duha ne sluha. Glede na vaše navedbe, ki jih je bilo mogoče zaslediti v medijih, da nam v proračunu manjka kar 115 milijonov evrov sredstev za tekoče financiranje premostitvenih objektov, za katere bi morali zagotoviti približno 30 milijonov evrov finančnih sredstev, očitno tega ne bo mogoče izvesti, zato vas sprašujem naslednje_ kako boste zagotovili izvajanje zakonsko predpisanih nalog ministrstva in vseh investicij v prometno infrastrukturo? In drugo vprašanje: kdaj se bo začelo oziroma kako teče sanacija premostitvenih objektov, na katerih je bil letošnjega januarja uveden izmenični enosmerni promet? In še tretje vprašanja: v kateri fazi se nahaja koncept financiranja državnih cest, ki ste ga napovedovali praktično celo leto?«
Minister Samo Omerzel je na vprašanja odgovoril z naslednjim_
»Sami ste začeli najprej pri sprejemanju proračuna za leto 2012. Tisto, kar drži in kar je res glede načrtovanih sredstev; že na seji odbora za infrastrukturo je bilo ugotovljeno, da je teh sredstev premalo. In matični odbor je takrat naložil ministrstvu za infrastrukturo in prostor kot tudi Vladi Republike Slovenije, da poišče manjkajoča sredstva, in to ne samo za državne ceste, ampak tudi za subvencije prevoza dijakov in študentov v šolo in tudi za manjkajoča sredstva na železnicah. Treba se je zavedati, da smo takrat vsa ministrstva dobila limite, v okviru katerih je bilo treba načrtovati proračune in v skladu s takratno finančno situacijo smo tudi mi pripravili razporeditev sredstev glede na potrebe. Moram poudariti, da ko govorimo o investicijah, so edine investicije, ki se izvajajo, investicije, ki so sofinancirane iz evropskih skladov. Treba se je zavedati, da vsi projekti pri teh investicijah tečejo nemoteno. Izredno pomembno je, da tečejo nemoteno. Če investicij ne zaključimo, smo primorani vračati 560 milijonov evrov evropskih sredstev. Upam, da se vsi, vključno z menoj, zavedamo, kako pomembne in resne so te investicije tudi v tem duhu, pa tudi v duhu razvoja gospodarstva. Ko govorimo o manjkajočih sredstvih in aktivnostih, ki smo jih kot ministrstvo na tem področju tudi naredili, so bili prvi predlogi reševanja v skladu z zahtevami matičnega odbora in poslani na ministrstvo za finance novembra 2013. Torej takoj po tem, ko je bil potrjen proračun. Vsi predlogi, vključno tudi s predlogom, kako reševati državne ceste, so bili pripravljeni na ministrstvu in poslani ministrstvu za finance. Med drugim je bil pripravljen tudi predlog zakona reševanja državnih cest in financiranje iz bencinskega centa, vendar moram na žalost povedati, da vsi predlogi, ki so bili pripravljeni in poslani z našega ministrstva, niso bili podprti, niso bili sprejeti. Tudi kar nekaj predlogov je bilo poslanih prek odbora za gospodarstvo na vlado, kjer so bili tudi pred samo sejo vlade umaknjeni iz razprave. Torej želim poudariti, da smo na ministrstvu za infrastrukturo in prostor pripravljali predloge, na kakšen način reševati nevzdržno finančno situacijo, vendar na žalost za te predloge ni bilo posluha. Glede reševanja problematike za skupno mizo moram poudariti, da sem se kot minister za infrastrukturo in prostor pred tiskovno konferenco vprašal, ali sem izčrpal res čisto vse možnosti za pogovore znotraj vlade, da najdemo rešitev za financiranje tistih projektov oziroma tistih zakonskih minimumov, ki jih znotraj ministrstva moramo zagotavljati in verjemite mi, moj odgovor na to je bil da. Izčrpal sem absolutno vse možnosti pogovorov za skupno mizo in zato tudi nisem želel, da ta problematika ostane zaprta in zato sem želel, da je tudi javnost seznanjena s tem in da seveda na osnovi tega iščemo skupaj rešitev, da najdemo vire financiranja tudi za vprašanja, ki jih postavljate vi. Konkretno pri premostitvenih objektih, 15 je takšnih, kjer imamo omejitve prometa, smo pri dveh nemudoma pristopili k reševanju. Januarja smo pripravili dokumentacijo in razpis zanju, torej takoj, ko smo vedeli, da imamo omejitev. Zanju smo tudi našli sredstva, naredili prerazporeditve in za objekta je bil razpis takoj v teku in smo tudi zagotovili, da se bosta sanirala. Za preostalih 13 objektov, ki jih tudi navajate, na žalost na ministrstvu nimamo sredstev. Če najdemo sredstva in močno upam, da jih bomo, so projekti pripravljeni in se lahko gre v sanacijo. Kar se tiče stroke in tehničnega dela, priprave na ministrstvu - za vse je poskrbljeno, vendar upam, da tudi vi razumete, da brez sredstev, mi kot ministrstvo, tega ne moremo realizirati. Sprašujete me o zakonskem minimumu, ki ga moramo zagotavljati na državnih cestah. Za zagotavljanje zakonskega minimuma so seveda spet potrebna sredstva, kar pomeni, da je treba opravljati vzdrževanje, treba je imeti podpisane koncesijske pogodbe in ravno tako nam tudi na tem področju primanjkuje sredstev in še enkrat, v okviru tudi moje tiskovne konference, kjer sem opozoril na to problematiko, in tudi v okviru gradiva, ki smo ga pred dobrim mesecem poslali na vlado, upam, da bomo ta sredstva našli, da bomo lahko opravljali minimum na državnih cestah.«
A vodja Poslanske skupine SLS Mihael Prevc je izrazil zahtevo po dopolnitvi odgovora_
»Hvala lepa za odgovore. Prav take ali podobne sem tudi pričakoval. Verjamem, da je bilo seveda potem v nadaljevanju težko pridobiti dodatna sredstva, vendar smo vas mi že pri sprejemanju proračuna oziroma pri rebalansu proračuna opozarjali, da je na vaših postavkah sredstev mnogo, mnogo premalo. Jaz sem prepričan, da ste ob sprejemanju proračuna že vedeli, da v vašem proračunu ni dovolj sredstev. Prepričan sem, da ste to vedeli, da je premalo sredstev za izvedbo vseh z zakonom predpisanih nalog. Opozarjali smo vas, vi bi morali takrat udariti po mizi, kajti tudi to smo nekako povedali, da ste pravzaprav potegnili najkrajši konec med vsemi resorji, kar se tiče pridobivanja sredstev. Zakaj niste takrat udarili po mizi? Ali pa ponudili protestnega odstopa, ker ste vedeli, da je sredstev premalo? Pri sredstvih za subvencioniranje prevozov dijakov in študentov ste morali že takrat vedeti, da je sredstev premalo in da jih bo po slabe pol leta zmanjkalo. Kako je situacija glede nadvoza nad železnico Medno na relaciji Medvode-Ljubljana? Dejstvo je, da se preko tega nadvoza dnevno vozi 12 tisoč vozil oziroma več. Zanima me, koliko časa bo na tem cestnem odseku še polovična zapora?«
Minister Omerzel je odgovor dopolnil z naslednjim_
»Zahvaljujem se vam za vaše razmišljanje in postavljeno problematiko glede mojih reakcij tudi pri sprejemanju proračuna 2014. Tudi sam sem si seveda to vprašanje postavil, kdaj bi bil primeren čas, da odreagiram na situacijo. Moram reči, da sem se pri sprejemanju proračuna počutil kot del vladne ekipe, ker sem bil prepričan, da bomo skupaj iskali rešitve za situacijo in dejstvo je, da je ob sprejemanju proračuna tudi seja matičnega odbora in razprava vseh poslancev šla v tej smeri, da smo vedeli, da ta sredstva potrebujemo, da je treba zagotoviti več sredstev. Dejansko sem verjel na besedo in verjel v obljube. Mi, ko smo sestavljali proračun, smo skupaj sedeli in pregledovali postavko za postavko. In tisto, v kar sem verjel takrat, in to je tisto, kar tudi očitam sam sebi, da smo ekipa, jaz sem to verjel. In obljube tudi z ministrstva za finance, da bomo skupaj našli rešitev in sredstva. Verjel sem, da na nivoju ministra beseda nekaj velja. In jaz sem verjel, da bomo kot ekipa vsekakor našli ta sredstva. Zavedam se, da govorimo o 100 milijonih evrov, a vendar glede na izkušnje iz preteklosti in vodij finančnega sektorja našega ministrstva, sem bil prepričan, da bomo skupaj, torej skupaj z ministrstvom za finance, našli ta sredstva. Vsekakor je bilo takrat jasno, da znotraj prerazporeditev ministrstvo ne bo moglo najti teh sredstev. Jaz si danes upam sam pri sebi zaključiti, da sem bil takrat politično naiven in da sem verjel na besedo. V življenju sem pač tako narejen, da zame beseda praktično pomeni vse in to sem pričakoval tudi na tem nivoju. Vendar smo žal prišli v situacijo, ko temu ni tako. Rešitev se kljub vsem našim predlogom ni iskala skupaj in zato je tudi moja reakcija bila v tej smeri. Vem, da politično ta reakcija ni bila modra, to mi je zdaj kristalno jasno. Treba bi bilo prej odreagirati na način, kot sem reagiral na tiskovni konferenci 13. maja, a do tistega trenutka sem verjel, da bomo našli skupaj rešitev za nastalo situacijo. Za konkreten premostitveni objekt, za katerega me sprašujete, ker ga ni v vprašanjih, moram priznati, da trenutno točne situacije ne poznam. Bom pa pripravil podatke glede tega objekta in vam jih posredujem pisno.
Vodja Poslanske skupine SLS Mihael Prevc je podal zahtevo za razpravo o odgovoru_
»Glede na te odgovore ali razmišljanje ministra bi bilo prav, da opravimo razpravo na to problematiko. Dejstvo je, da je zaradi pomanjkanja sredstev letos izostalo tudi ogromno projektov na področju obnove regionalnih cest, na področju rekonstrukcije regionalnih cest. Mislim, da je 40 takšnih projektov po vsej Sloveniji. To so projekti, ki so bili že v teku, to so projekti s popolno dokumentacijo in so se zaradi pomanjkanja sredstev ustavili. Tam so zdaj gradbišča. In seveda ta gradbišča zahtevajo določene stroške. Ne nazadnje so prekinjene tudi pogodbe z izvajalci. To pomeni ponovno določene stroške za državo, kazni, ki jih bo država zaradi tega morala plačati in pa stroške za varovanje teh gradbišč. Glede na to, da so ti projekti po vsej Sloveniji, sem prepričan, da bodo jutri, da bodo poslanci, ne glede na politično prepričanje, moj predlog podprli in da bomo izvedli javno oziroma splošno razpravo na to temo, zato seveda še enkrat predlagam, da se opravi razprava o tej problematiki.«
O predlogu vodje Poslanske skupine SLS Mihaela Prevca bo državni zbor v okviru glasovanj odločil danes, v torek, 20. maja 2014.
»Verjetno se spomnite, da sem vas že med sprejemanjem sprememb proračuna za letošnje leto opozoril na težave, ki utegnejo nastati zaradi vašega slabega načrtovanja proračunskih sredstev za področje prometne infrastrukture. Takrat ste vztrajno zatrjevali, da je sredstev dovolj, čeprav ste jih, na primer, samo za tekoče vzdrževanje sklestili na vsega skupaj 8 milijonov evrov. Tako ste tudi zagotavljali, da se bodo investicije, za katere ste zagotovili samo 110 milijonov evrov, brez težav nadaljevale. Dejali ste tudi, da boste še pred koncem lanskega leta predstavili nov koncept financiranja slovenskih državnih cest in da posledic na slovenskih državnih cestah zaradi krčenja proračunskih sredstev za letos ne bo. A poglejte, že v začetku letošnjega leta so se moja opozorila o tako drastičnem znižanju proračunskih sredstev na vaši postavki, žal, začela uresničevati. Že januarja je slovensko javnost zadela informacija o tem, da bo zaradi slabega stanja na 15 premostitvenih objektih bodisi treba omejiti promet bodisi jih popolnoma zapreti. Takrat ste zagotavljali, da boste nemudoma pristopili k reševanju te situacije. Danes, skoraj 5 mesecev po tem, je stanje na terenu popolnoma enako tistemu iz januarja - izmenični enosmerni promet, semaforji in večkilometrski zastoji, o kakršnikoli obnovi pa ne duha ne sluha. Glede na vaše navedbe, ki jih je bilo mogoče zaslediti v medijih, da nam v proračunu manjka kar 115 milijonov evrov sredstev za tekoče financiranje premostitvenih objektov, za katere bi morali zagotoviti približno 30 milijonov evrov finančnih sredstev, očitno tega ne bo mogoče izvesti, zato vas sprašujem naslednje_ kako boste zagotovili izvajanje zakonsko predpisanih nalog ministrstva in vseh investicij v prometno infrastrukturo? In drugo vprašanje: kdaj se bo začelo oziroma kako teče sanacija premostitvenih objektov, na katerih je bil letošnjega januarja uveden izmenični enosmerni promet? In še tretje vprašanja: v kateri fazi se nahaja koncept financiranja državnih cest, ki ste ga napovedovali praktično celo leto?«
Minister Samo Omerzel je na vprašanja odgovoril z naslednjim_
»Sami ste začeli najprej pri sprejemanju proračuna za leto 2012. Tisto, kar drži in kar je res glede načrtovanih sredstev; že na seji odbora za infrastrukturo je bilo ugotovljeno, da je teh sredstev premalo. In matični odbor je takrat naložil ministrstvu za infrastrukturo in prostor kot tudi Vladi Republike Slovenije, da poišče manjkajoča sredstva, in to ne samo za državne ceste, ampak tudi za subvencije prevoza dijakov in študentov v šolo in tudi za manjkajoča sredstva na železnicah. Treba se je zavedati, da smo takrat vsa ministrstva dobila limite, v okviru katerih je bilo treba načrtovati proračune in v skladu s takratno finančno situacijo smo tudi mi pripravili razporeditev sredstev glede na potrebe. Moram poudariti, da ko govorimo o investicijah, so edine investicije, ki se izvajajo, investicije, ki so sofinancirane iz evropskih skladov. Treba se je zavedati, da vsi projekti pri teh investicijah tečejo nemoteno. Izredno pomembno je, da tečejo nemoteno. Če investicij ne zaključimo, smo primorani vračati 560 milijonov evrov evropskih sredstev. Upam, da se vsi, vključno z menoj, zavedamo, kako pomembne in resne so te investicije tudi v tem duhu, pa tudi v duhu razvoja gospodarstva. Ko govorimo o manjkajočih sredstvih in aktivnostih, ki smo jih kot ministrstvo na tem področju tudi naredili, so bili prvi predlogi reševanja v skladu z zahtevami matičnega odbora in poslani na ministrstvo za finance novembra 2013. Torej takoj po tem, ko je bil potrjen proračun. Vsi predlogi, vključno tudi s predlogom, kako reševati državne ceste, so bili pripravljeni na ministrstvu in poslani ministrstvu za finance. Med drugim je bil pripravljen tudi predlog zakona reševanja državnih cest in financiranje iz bencinskega centa, vendar moram na žalost povedati, da vsi predlogi, ki so bili pripravljeni in poslani z našega ministrstva, niso bili podprti, niso bili sprejeti. Tudi kar nekaj predlogov je bilo poslanih prek odbora za gospodarstvo na vlado, kjer so bili tudi pred samo sejo vlade umaknjeni iz razprave. Torej želim poudariti, da smo na ministrstvu za infrastrukturo in prostor pripravljali predloge, na kakšen način reševati nevzdržno finančno situacijo, vendar na žalost za te predloge ni bilo posluha. Glede reševanja problematike za skupno mizo moram poudariti, da sem se kot minister za infrastrukturo in prostor pred tiskovno konferenco vprašal, ali sem izčrpal res čisto vse možnosti za pogovore znotraj vlade, da najdemo rešitev za financiranje tistih projektov oziroma tistih zakonskih minimumov, ki jih znotraj ministrstva moramo zagotavljati in verjemite mi, moj odgovor na to je bil da. Izčrpal sem absolutno vse možnosti pogovorov za skupno mizo in zato tudi nisem želel, da ta problematika ostane zaprta in zato sem želel, da je tudi javnost seznanjena s tem in da seveda na osnovi tega iščemo skupaj rešitev, da najdemo vire financiranja tudi za vprašanja, ki jih postavljate vi. Konkretno pri premostitvenih objektih, 15 je takšnih, kjer imamo omejitve prometa, smo pri dveh nemudoma pristopili k reševanju. Januarja smo pripravili dokumentacijo in razpis zanju, torej takoj, ko smo vedeli, da imamo omejitev. Zanju smo tudi našli sredstva, naredili prerazporeditve in za objekta je bil razpis takoj v teku in smo tudi zagotovili, da se bosta sanirala. Za preostalih 13 objektov, ki jih tudi navajate, na žalost na ministrstvu nimamo sredstev. Če najdemo sredstva in močno upam, da jih bomo, so projekti pripravljeni in se lahko gre v sanacijo. Kar se tiče stroke in tehničnega dela, priprave na ministrstvu - za vse je poskrbljeno, vendar upam, da tudi vi razumete, da brez sredstev, mi kot ministrstvo, tega ne moremo realizirati. Sprašujete me o zakonskem minimumu, ki ga moramo zagotavljati na državnih cestah. Za zagotavljanje zakonskega minimuma so seveda spet potrebna sredstva, kar pomeni, da je treba opravljati vzdrževanje, treba je imeti podpisane koncesijske pogodbe in ravno tako nam tudi na tem področju primanjkuje sredstev in še enkrat, v okviru tudi moje tiskovne konference, kjer sem opozoril na to problematiko, in tudi v okviru gradiva, ki smo ga pred dobrim mesecem poslali na vlado, upam, da bomo ta sredstva našli, da bomo lahko opravljali minimum na državnih cestah.«
A vodja Poslanske skupine SLS Mihael Prevc je izrazil zahtevo po dopolnitvi odgovora_
»Hvala lepa za odgovore. Prav take ali podobne sem tudi pričakoval. Verjamem, da je bilo seveda potem v nadaljevanju težko pridobiti dodatna sredstva, vendar smo vas mi že pri sprejemanju proračuna oziroma pri rebalansu proračuna opozarjali, da je na vaših postavkah sredstev mnogo, mnogo premalo. Jaz sem prepričan, da ste ob sprejemanju proračuna že vedeli, da v vašem proračunu ni dovolj sredstev. Prepričan sem, da ste to vedeli, da je premalo sredstev za izvedbo vseh z zakonom predpisanih nalog. Opozarjali smo vas, vi bi morali takrat udariti po mizi, kajti tudi to smo nekako povedali, da ste pravzaprav potegnili najkrajši konec med vsemi resorji, kar se tiče pridobivanja sredstev. Zakaj niste takrat udarili po mizi? Ali pa ponudili protestnega odstopa, ker ste vedeli, da je sredstev premalo? Pri sredstvih za subvencioniranje prevozov dijakov in študentov ste morali že takrat vedeti, da je sredstev premalo in da jih bo po slabe pol leta zmanjkalo. Kako je situacija glede nadvoza nad železnico Medno na relaciji Medvode-Ljubljana? Dejstvo je, da se preko tega nadvoza dnevno vozi 12 tisoč vozil oziroma več. Zanima me, koliko časa bo na tem cestnem odseku še polovična zapora?«
Minister Omerzel je odgovor dopolnil z naslednjim_
»Zahvaljujem se vam za vaše razmišljanje in postavljeno problematiko glede mojih reakcij tudi pri sprejemanju proračuna 2014. Tudi sam sem si seveda to vprašanje postavil, kdaj bi bil primeren čas, da odreagiram na situacijo. Moram reči, da sem se pri sprejemanju proračuna počutil kot del vladne ekipe, ker sem bil prepričan, da bomo skupaj iskali rešitve za situacijo in dejstvo je, da je ob sprejemanju proračuna tudi seja matičnega odbora in razprava vseh poslancev šla v tej smeri, da smo vedeli, da ta sredstva potrebujemo, da je treba zagotoviti več sredstev. Dejansko sem verjel na besedo in verjel v obljube. Mi, ko smo sestavljali proračun, smo skupaj sedeli in pregledovali postavko za postavko. In tisto, v kar sem verjel takrat, in to je tisto, kar tudi očitam sam sebi, da smo ekipa, jaz sem to verjel. In obljube tudi z ministrstva za finance, da bomo skupaj našli rešitev in sredstva. Verjel sem, da na nivoju ministra beseda nekaj velja. In jaz sem verjel, da bomo kot ekipa vsekakor našli ta sredstva. Zavedam se, da govorimo o 100 milijonih evrov, a vendar glede na izkušnje iz preteklosti in vodij finančnega sektorja našega ministrstva, sem bil prepričan, da bomo skupaj, torej skupaj z ministrstvom za finance, našli ta sredstva. Vsekakor je bilo takrat jasno, da znotraj prerazporeditev ministrstvo ne bo moglo najti teh sredstev. Jaz si danes upam sam pri sebi zaključiti, da sem bil takrat politično naiven in da sem verjel na besedo. V življenju sem pač tako narejen, da zame beseda praktično pomeni vse in to sem pričakoval tudi na tem nivoju. Vendar smo žal prišli v situacijo, ko temu ni tako. Rešitev se kljub vsem našim predlogom ni iskala skupaj in zato je tudi moja reakcija bila v tej smeri. Vem, da politično ta reakcija ni bila modra, to mi je zdaj kristalno jasno. Treba bi bilo prej odreagirati na način, kot sem reagiral na tiskovni konferenci 13. maja, a do tistega trenutka sem verjel, da bomo našli skupaj rešitev za nastalo situacijo. Za konkreten premostitveni objekt, za katerega me sprašujete, ker ga ni v vprašanjih, moram priznati, da trenutno točne situacije ne poznam. Bom pa pripravil podatke glede tega objekta in vam jih posredujem pisno.
Vodja Poslanske skupine SLS Mihael Prevc je podal zahtevo za razpravo o odgovoru_
»Glede na te odgovore ali razmišljanje ministra bi bilo prav, da opravimo razpravo na to problematiko. Dejstvo je, da je zaradi pomanjkanja sredstev letos izostalo tudi ogromno projektov na področju obnove regionalnih cest, na področju rekonstrukcije regionalnih cest. Mislim, da je 40 takšnih projektov po vsej Sloveniji. To so projekti, ki so bili že v teku, to so projekti s popolno dokumentacijo in so se zaradi pomanjkanja sredstev ustavili. Tam so zdaj gradbišča. In seveda ta gradbišča zahtevajo določene stroške. Ne nazadnje so prekinjene tudi pogodbe z izvajalci. To pomeni ponovno določene stroške za državo, kazni, ki jih bo država zaradi tega morala plačati in pa stroške za varovanje teh gradbišč. Glede na to, da so ti projekti po vsej Sloveniji, sem prepričan, da bodo jutri, da bodo poslanci, ne glede na politično prepričanje, moj predlog podprli in da bomo izvedli javno oziroma splošno razpravo na to temo, zato seveda še enkrat predlagam, da se opravi razprava o tej problematiki.«
O predlogu vodje Poslanske skupine SLS Mihaela Prevca bo državni zbor v okviru glasovanj odločil danes, v torek, 20. maja 2014.