Ljubljana, 29. avgust 2014 – Metod Di Batista, ki je pred kratkim napovedal, da bo na jesenskih lokalnih volitvah kandidiral za župana Občine Škofja Loka, je bil 14. avgusta 2014 gost na Radiu Sora, kjer je beseda tekla predvsem o škofjeloški cestni infrastrukturi in izboljšavah obstoječe ureditve prometa.
Kandidat za škofjeloškega župana Metod Di Batista je spregovoril o razvoju sistemov urejanja prometa v Sloveniji, ki v zadnjih letih zaradi zamenjave strokovnih generacij stremi k urejanju prometa s pomočjo krožišč, saj so učinkovita pri združevanju več krakov prometa in umirjajo promet. Slednja lastnost je tudi razlog, da so krožišča večkrat postavljena na začetku in koncu naselij. »Na loškem področju imamo že nekaj krožišč in s tem tudi nekaj izkušenj. Na vsak način bo treba po tem, ko bo zgrajena Poljanska obvoznica, zelo skrbno opazovati, kako se bo promet razvijal naprej in z ukrepi, morda tudi z rekonstrukcijo kakšnega križišča, predvsem pa z uporabo sodobnih sistemov, inteligentne ceste s senzorji, semaforji itn. poskušati narediti krožišča čimbolj pretočna,« je Di Batista opisal zasnovo načrta za izboljšanje stanja prometa na Škofjeloškem.
Di Batista je pojasnil, da so na nedavni seji Občinskega odbora SLS Škofja Loka med drugim obravnavali cestno problematiko in ukrepe, ki omogočajo večjo pretočnost in varčnost na obstoječi cestni mreži, da bi ta postala uporabnikom bolj prijazna. O problematični povezavi med Škofjo Loko, Ljubljano, Kranjem in avtocesto je OO SLS Škofja Loka že organiziral tudi javno razpravo.
Oddajo lahko v celoti poslušate spodaj.
Kandidat za škofjeloškega župana Metod Di Batista je spregovoril o razvoju sistemov urejanja prometa v Sloveniji, ki v zadnjih letih zaradi zamenjave strokovnih generacij stremi k urejanju prometa s pomočjo krožišč, saj so učinkovita pri združevanju več krakov prometa in umirjajo promet. Slednja lastnost je tudi razlog, da so krožišča večkrat postavljena na začetku in koncu naselij. »Na loškem področju imamo že nekaj krožišč in s tem tudi nekaj izkušenj. Na vsak način bo treba po tem, ko bo zgrajena Poljanska obvoznica, zelo skrbno opazovati, kako se bo promet razvijal naprej in z ukrepi, morda tudi z rekonstrukcijo kakšnega križišča, predvsem pa z uporabo sodobnih sistemov, inteligentne ceste s senzorji, semaforji itn. poskušati narediti krožišča čimbolj pretočna,« je Di Batista opisal zasnovo načrta za izboljšanje stanja prometa na Škofjeloškem.
Di Batista je pojasnil, da so na nedavni seji Občinskega odbora SLS Škofja Loka med drugim obravnavali cestno problematiko in ukrepe, ki omogočajo večjo pretočnost in varčnost na obstoječi cestni mreži, da bi ta postala uporabnikom bolj prijazna. O problematični povezavi med Škofjo Loko, Ljubljano, Kranjem in avtocesto je OO SLS Škofja Loka že organiziral tudi javno razpravo.
Oddajo lahko v celoti poslušate spodaj.