Ljubljana, 15. april 2015 – »Včerajšnja ena sama ponudba za Telekom je žalosten, vendar slikovit primer tega, kako prav smo imeli v SLS, ko smo opozarjali na to, da se politika preveč ukvarja le z vprašanjem, prodati ali ne prodati, nihče pa si ne zastavi temeljnega vprašanja, kako prodati, da bo država imela največ od tega,« edino prejeto zavezujočo ponudbo za nakup slovenskega Telekoma komentira predsednik SLS mag. Marko Zidanšek.
Zidanšek opozarja, da se mora država vsaj delno umakniti iz gospodarstva, namreč iz tistih podjetij, ki bodo zaradi tega na trgu lahko dosegala boljše rezultate. Prodajo državnih podjetij primerja s prodajo avtomobila, ki ga najprej popravimo in umijemo, preden ga prvič pokažemo kupcu_ »Instantna prodaja Telekoma je boleč dokaz, da so odgovorni v SDH svetlobna leta od tega, da bi znali prodajati avtomobile, kaj šele državna podjetja!«
»Na okrogli mizi z naslovom Uspešna podjetja kot ključ za blaginjo Slovencev, ki smo jo v SLS organizirali 10. februarja 2015, smo kot edina slovenska politična stranka z gosti okrogle mize prišli do zaključka, da je najprej treba izboljšati upravljanje podjetij ter zagotoviti, da bomo dali na trg tista podjetja, ki so v dobri formi. Na to smo takoj začeli opozarjati tudi medije in javnost,« opominja predsednik SLS mag. Marko Zidanšek in dodaja, da je bila »žal takrat slovenska politika glede prodaje državnega premoženja povsem polarizirana. Kot vsakič so se vsi razen SLS razdelili v dve skrajnosti_ državna podjetja prodati na vrat na nos, ali pa jih obdržati v državnem lastništvu za vsako ceno. Po fiasku, ko je za nakup Telekoma prispela ena sama ponudba, je postalo kristalno jasno, da je tak pristop napačen.«
»Danes zato ponovno opozarjamo, da je treba odpreti široko javno razpravo, v kateri bodo postavljena prava vprašanja in ponujeni pravi odgovori. V SLS enega izmed pravih odgovorov za slovensko gospodarstvo vidimo primarno v strateških naložbah, ki morajo biti nujno povezane z izboljšanjem upravljanja. Pri podjetjih, ki so na seznamu za prodajo, pa moramo doseči ceno, za katero se Sloveniji sploh splača prodati svoj lastniški delež,« zaključuje Zidanšek.
Zidanšek opozarja, da se mora država vsaj delno umakniti iz gospodarstva, namreč iz tistih podjetij, ki bodo zaradi tega na trgu lahko dosegala boljše rezultate. Prodajo državnih podjetij primerja s prodajo avtomobila, ki ga najprej popravimo in umijemo, preden ga prvič pokažemo kupcu_ »Instantna prodaja Telekoma je boleč dokaz, da so odgovorni v SDH svetlobna leta od tega, da bi znali prodajati avtomobile, kaj šele državna podjetja!«
»Na okrogli mizi z naslovom Uspešna podjetja kot ključ za blaginjo Slovencev, ki smo jo v SLS organizirali 10. februarja 2015, smo kot edina slovenska politična stranka z gosti okrogle mize prišli do zaključka, da je najprej treba izboljšati upravljanje podjetij ter zagotoviti, da bomo dali na trg tista podjetja, ki so v dobri formi. Na to smo takoj začeli opozarjati tudi medije in javnost,« opominja predsednik SLS mag. Marko Zidanšek in dodaja, da je bila »žal takrat slovenska politika glede prodaje državnega premoženja povsem polarizirana. Kot vsakič so se vsi razen SLS razdelili v dve skrajnosti_ državna podjetja prodati na vrat na nos, ali pa jih obdržati v državnem lastništvu za vsako ceno. Po fiasku, ko je za nakup Telekoma prispela ena sama ponudba, je postalo kristalno jasno, da je tak pristop napačen.«
»Danes zato ponovno opozarjamo, da je treba odpreti široko javno razpravo, v kateri bodo postavljena prava vprašanja in ponujeni pravi odgovori. V SLS enega izmed pravih odgovorov za slovensko gospodarstvo vidimo primarno v strateških naložbah, ki morajo biti nujno povezane z izboljšanjem upravljanja. Pri podjetjih, ki so na seznamu za prodajo, pa moramo doseči ceno, za katero se Sloveniji sploh splača prodati svoj lastniški delež,« zaključuje Zidanšek.