Zaradi tistih, ki kršijo obstoječa pravila, ne smejo plačevati vsi tisti, ki se pravil držijo
Ljubljana, 7. oktober 2016 – »Država vse prepogosto ubere najkrajšo pot k rešitvi, kar praviloma podraži dajatve in zmanjša kakovost življenja. Bolje bi moralo biti poskrbljeno za izvajanje zakonov, ki področje že urejajo. Poslance DZ RS in ministra Gašperšiča pozivamo k ponovnemu premisleku o uvedbi registracije za kolesa s pomožnim motorjem in na sploh k inovativnemu iskanju rešitev namesto vsakokratnega dodatnega finančnega obremenjevanja državljanov,« opozarja Primož Jelševar.
»Uvajanje registracije, tehničnih pregledov in zavarovanj za kolesa s pomožnim motorjem, ki ne presegajo hitrosti 25 km/h, je nepotreben ukrep, ki znova po nepotrebnem draži življenje,« je prepričan podpredsednik SLS Primož Jelševar, ki ugotavlja, da se novela Zakona o motornih vozilih, na katero je tudi Državni svet RS izglasoval odložilni veto, vprašanja loteva z napačne strani. V SLS se zavzemamo za varnost in red v prometu, zato poudarjamo, da je treba ravnati v skladu z obstoječimi pravili. Mnogo rešitev za doseganje večje stopnje varnosti v prometu namreč že obstaja, a jih je treba dosledno in učinkovito izvajati.
Če predlagatelji dopolnitve zakona menijo, da obstoječa pravila ne zadostujejo, bi morali to podkrepiti in dokazati z analizo, ki bi pokazala, da je tak ukrep nujen. Pred sprejemom zakona v tej obliki bi torej potrebovali analizo števila nesreč in škode, ki jih povzročijo kolesa s pomožnim motorjem, ki so vozila po pravilih. Zaradi manjšine posameznikov, ki na svojih kolesih s pomožnimi motorji na lastno pest odpravijo blokado motorja, da dosegajo višje hitrosti, s čimer lahko bolj ogrožajo druge udeležence prometu, je sedaj predlagana uvedba dodatnih dajatev.