Ljubljana, 17. oktober 2016 – V SLS smo ogorčeni nad gluhostjo in brezkompromisnostjo vladnih služb, ki tedensko zasipavajo Državni zbor RS z zahtevami po novih davčnih obremenitvah slovenskih državljanov. Simbolno je prav na mednarodni dan boja proti revščini, s katero se v Sloveniji spoprijema kar 14,5 odstotkov prebivalcev, na mizi Državnega zbora RS ponovno odločanje o dopolnitvah Zakona o motornih vozilih, na katerega je bil s strani Državnega sveta RS izglasovan odložilni veto. V SLS smo zaskrbljeni zaradi finančnih in birokratskih posledic, ki bi jih prinesla vnovična potrditev zakona.
Podpredsednik SLS Primož Jelševar: »V SLS ne bomo dopustili, da smo državljani molzne krave državnih uradnikov, ki lahko na naš račun sami sebi višajo plače. Pozivamo vse poslance naj, ko bodo odločali o dodatni obdavčitvi lastnikov koles s pomožnim motorjem, dobro premislijo, kdo v tej državi pije in kdo plača.«
Predlog zakona je jasno sporočilo državljanom, da poslanke in poslanci vladne večine ne razumejo okoliščin in potreb, zaradi katerih se državljani odločajo za tovrsten transport, saj je mnogim od njih to ali edino prevozno sredstvo, ker si dražjega prevoznega sredstva preprosto ne morejo privoščiti ali pa se za tak transport odločajo iz ekoloških vzgibov. Dodatna obdavčitev voznikov koles s pomožnim motorjem je zato neupravičena in neutemeljena, saj lahko povzroči dodatno socialno neravnovesje. Vse kaže na to, da državi ni mar za ljudi, ko gre za polnjenje proračunske vreče.
Podpredsednik SLS Primož Jelševar: »V SLS ne bomo dopustili, da smo državljani molzne krave državnih uradnikov, ki lahko na naš račun sami sebi višajo plače. Pozivamo vse poslance naj, ko bodo odločali o dodatni obdavčitvi lastnikov koles s pomožnim motorjem, dobro premislijo, kdo v tej državi pije in kdo plača.«
Predlog zakona je jasno sporočilo državljanom, da poslanke in poslanci vladne večine ne razumejo okoliščin in potreb, zaradi katerih se državljani odločajo za tovrsten transport, saj je mnogim od njih to ali edino prevozno sredstvo, ker si dražjega prevoznega sredstva preprosto ne morejo privoščiti ali pa se za tak transport odločajo iz ekoloških vzgibov. Dodatna obdavčitev voznikov koles s pomožnim motorjem je zato neupravičena in neutemeljena, saj lahko povzroči dodatno socialno neravnovesje. Vse kaže na to, da državi ni mar za ljudi, ko gre za polnjenje proračunske vreče.