OO SLS Piran s predlogi za izboljšanje prometne strategije v Portorožu
SLS Slovenska ljudska stranka

Torek, 21. Februar 2017 ob 15:53

Ljubljana, 21. februar 2017 – Občinski odbor SLS Piran, ki ga vodi Anton Škof, je v okviru javne obravnave celostne prometne strategije (CPS) Občine Piran podal pripombe in komentarje v zvezi z načrtovano prometno strategijo v Portorožu. Kot so zapisali, je njihov glavni pomislek, da snovalci strategije niso upoštevali navodil za dobro prakso iz evropske direktive, »ki navaja promoviranje redukcije prometa in načrtovanja transportnih poti na lokalni in nacionalni ravni s poudarkom na zmanjšanju uporabe avtomobilov«.

Zaradi neevropskih razmer na področju hrupa je Slovenija že dobila opomin EU, Evropska komisija pa je proti državi sprožila postopek. Nadalje kot problematično vidijo onesnaženost zraka, na škodljive posledice za zdravje pa opozarja tudi Svetovna zdravstvena organizacija (WHO). Kot v dopisu poudarja Anton Škof, se je do že izdelanih rešitev treba opredeliti in jih v CPS ustrezno popraviti, saj je parcialno reševanje »celostne« rešitve popolnoma nesmiselno in nestrokovno.

Glavni predlogi OO SLS Piran_

  • Zmanjšanje prometnih površin v središču kraja, kar posledično pomeni bolj zdravo življenjsko okolje (manj hrupa, manj izpušnih plinov).

  • Prednost javnim prevoznim sredstvom.

  • Zmanjšanje masovnih parkirnih površin, ki generirajo povečevanje prometa, v središču kraja.

  • Uvajanje dodatnih ukrepov za omejevanje hitrosti prometa.

  • Upoštevanje morja kot odlične transportne poti, predvsem za javni prevoz.


Dopis OO SLS Piran v nadaljevanju podajamo v celoti in vas vabimo k branju.

***

Občina Piran

Urad župana in Občinski svet Piran

Tartinijev trg 2

6330 Piran

 

Občinski odbor SLS Piran, pošilja pripombe in komentarje "CI Portorož" k  CPS Občine Piran, s katerimi soglašamo in jih podpiramo, v zvezi z načrtovano prometno strategijo v Portorožu.

Komentarji k CPS Občine Piran_ območje Portoroža

Predstavljena celostna prometna strategija ohranja cestni promet v Portorožu nespremenjen. Od izdelovalcev, ki so strokovnjaki s področja urejanja prometa in prostora, pričakujemo  smernice za celostno urejanje cestnega prometa v Portorožu do leta 2022 in nadalje koncept smiselne končne prometne ureditve po vzoru mondenih turističnih naselij, kar je Portorož že bil. Portorož danes predstavlja zgolj komunikacijsko povezavo – koridor med Lucijo in Bernardinom oz. Piranom.

Nedopustno je, da izdelovalci ne upoštevajo navodil za dobro prakso po evropski direktivi END (Towards Sustainable Urban Transport Policies, glej SMILE local experiences database na www.smileeurope.org), ki navaja promoviranje redukcije prometa in načrtovanja transportnih poti na lokalni in nacionalni ravni s poudarkom na zmanjšanju uporabe avtomobilov.

Slovenija je že dobila Opomin EU, Evropska komisija pa je potrdila, da je sprožila (začela) ustrezni postopek proti naši državi zaradi neevropskih razmer na področju hrupa, ki ga promet nedvomno ustvarja.

Slovenija sodi med države z najbolj onesnaženim zrakom, posebno v zimskem času (MOP, ARSO). Odsotnost hrupa in izpušnih plinov je eden pomembnih kazalcev kakovosti življenja. Več ko je hrupa in emisij, slabša je kakovost življenja. Hrup je neželena in zdravju škodljiva oblika zvoka. Obremenjevanje ljudi s hrupom in emisijami, ne škodi samo njihovemu dobremu počutju, pač pa lahko povzroči trajna poškodovanja zdravja. Smernice, ki jih je leta 2009 izdala Svetovna zdravstvena organizacija (WHO), izhajajo v svojih priporočilih iz dokazov, da imata hrup in emisije za posledico_

  • zmanjšanje opravilne sposobnosti

  • bolezni srca in ožilja

  • bolezni dihal

  • poškodbe sluha

  • motnje spanja


Proizvodnja hrupa in dodatnih škodljivih emisij, je nelegitimno polaščanje javnega dobra, kar zračni prostor Portoroža prav gotovo je in kršitev ustavne pravice državljana do zdravega življenjskega okolja. (72.člen Ustave) Zgoščevanje in načrtovanje dodatnega prometa na novem segmentu v kraju samem, ni le kršitev ustave, zakona in drugih predpisov v zvezi z zdravjem in dobrim počutjem, temveč hud poseg v osebno integriteto posameznika.

Hrup cestnega prometa in strupene emisije (tudi različne parkovne kosilnice in razpihovalniki suhega listja), so resno škodljivi za zdravje ljudi. Formalno je od Lucije skozi Portorož, prometna cona 30km, ki jo vozniki in motoristi komajda upoštevajo. Koprska cesta, ki se iz Portoroža, po serpentinah, z drevoredom stoletnih lip in platan, vije v smeri proti Valeti, mimo stanovanjskih hiš in gostišča Tomi, je pravo dirkališče, poligon za hitrost, ker ni nobenih omejitev. Ta hrup, posebno v nočnih urah, dobesedno »para ušesa«, prodira v bivalne prostore skozi stene, zaprta okna, žaluzije, spuščene rolete, zasteklitve balkonov!!!

Žal se dosedanja neučinkovitost občinskih služb, inšpekcij, policije in samega župana – zdravnika, kaže v neupoštevanju, znanstveno dokazanih škodljivosti zaradi izpostavljenosti hrupu neželenega porekla, čemur sledijo številne stresne situacije, vrsta negativnih učinkov, z dokazanimi motnjami v komunikaciji, utrujenosti, nerazumevanju, negativnimi vplivi na spanje, saj hrup deluje kot generalni stresor, aktivira več fizioloških sistemov, povzroča spremembe, kot so povišanje krvnega pritiska, srčnega utripa ter vazokonstrikcijo. Izpostavljenost hrupu onemogoča zbrano duševno delo, storilnost in kvaliteto, zmanjšuje koncentracijo; vpliva na dihanje, mišični tonus, na presnavljanje, negativno vpliva na živčni sistem.

Dobro poznana je izguba sluha ter negativnega vpliva na kardiovaskularni in nevrološki sistem. V strokovni literaturi je tveganje zaradi hrupnega okolja opisano s terminom »tveganje okvare«.

Ukrepi proti hrupu in škodljivim emisijam so zato nujni in morajo biti takojšnji, tako zaradi telesnega in duševnega zdravja krajevnega prebivalstva, kot zaradi dobrega počutja turistov.

Predlogi za ureditev razmer, ki ne terjajo vrtoglavih finančnih sredstev, so sledeči:

  • Oznako kraja Portorož prestaviti k gostišču Tomi. Odličen zgled sta občini Izola in Koper.

  • Prepoved uporabe težkih motorjev od 22h do 6h. Prepoved dostopa težkim motorjem do samega središča kraja, po zgledu uglednih turističnih destinacij v Italiji, Avstriji in drugje.

  • Avtobusi (razen lokalne povezave) in tovornjaki naj ne uporabljajo ceste po serpentinah, temveč cesto z vrha Valete poti Luciji.

  • Uvedba enosmerne ceste z Valete po Koprski cesti v Portorož (s pločnikom, vsaj od gostišča Tomi proti izteku ceste ob obali, kar bi občani in turisti s pridom uporabljali) in povratek proti Kopru, bodisi čez Lucijo ali Beli križ. Pomanjkanje pločnikov in ustreznih cestnih osvetlitev je dolgoletni problem.

  • Na enosmerni cesti z Valete proti Portorožu, tudi uvedba cik-cak oznak na cestišču, zaradi malomarnih, brezvestnih voznikov.

  • Priporočilo za uvedbo električnih skuterjev.


 Moto trajnostnega turizma je_ Eko destinacija, eko mobilnost!

Izdelovalci so povzeli že izdelano idejno zasnovo ureditve brezprometne cone pred starim hotelom Palace. To ni rešitev urejanja prometa, ki poteka vzdolž celotnega naselja, niti  dodana vrednost k že izdelani zasnovi. Brezprometna cona bi morala biti v območju vse od hotela Metropol do skladišč soli oz. vsaj do hotela Marko (z izjemami glede dostave in prebivalcev).

Izdelovalci so pav tako zgolj povzeli izvedbo dveh krožišč na Koprski cesti (ob stiku z ulico Obala in Senčno potjo). Informacije ali je izdelovalcem znana vsebina OPPN Kaštel, ki predvideva največjo stavbo v Portorožu, z ogromno kletno garažo, ni. Stavba bo bistveno vplivala na prometni režim. V takratni prometni študiji je bilo navedeno tangirano območje bistveno manjše od dejanskega.

Upoštevati je potrebno ves sedanji promet po Senčni poti (Senčna pot je dolga ulica, ki poteka od parka ob Koprski cesti pa vse do Lucije). CPS bi morala upoštevati vse  programe v predvideni predimenzionirani stavbi, saj je generacija prometa od dejavnosti do dejavnosti različna.

V kolikor bi vsaj v prvi fazi ulica Obala ostala takšna kot je, je glede na sistematiko cestnega omrežja bolj smiselno Senčno pot (cesta nižjega reda-javna pot) priključiti na ulico Obala, ki ima status zbirne ceste in ne neposredno na regionalno cesto. Vsak nov priključek na cesto višjega reda zmanjšuje njeno prepustnost. Odsek Senčne poti od št. 1 do št. 9 naj bo dvosmeren samo za stanovalce, da se jim zagotovi normalen in neoviran dostop do njihovih objektov, saj bodo sicer zelo ovirani na poti od doma in domov. Kako bo rešena dostava s kamioni prav tako ni znano. Ponovno je povsem nedopustno, da se tudi skladno z novo CPS generira povečanje cestnega prometa v središču kraja, tik ob stavbah, ki so zavarovane kot kulturna dediščina (Senčna pot 1, 5 in 9).

Ukinitev avtobusnega postajališča je za center turističnega kraja nepremišljena poteza, saj je taka točka za prevoz turistov in ljudi na mestnih in primestnih linijah nujno potrebna. Obstoječe postajališče zelo dobro služi svojemu namenu, zato bi bila njegova prestavitev iz centra Portoroža neutemeljena.

Evropske direktive narekujejo zmanjševanje in ukinjanje prometa v naseljih. CPS pa se do tega sploh ni opredelila. Promet, kot je obstoječ in zasnovan z OPPN v središču kraja,  bistveno povečuje hrup ne le na območju stanovanjskih objektov, temveč tudi na celotnem območju turističnega kraja zaradi spremembe prometnega režima.

Povečevanje parkirnih površin v kraju samem in ne na obrobju le-tega generira povečevanje prometa. Izdelovalci CPS v predimenzionirani stavbi predvideni z OPPN Kaštel, niso upoštevali cca.800! parkirnih mest, prav tako tudi ne tiste predvidene z OPPN Valeta.

Dolgoročna smiselna rešitev bi bila uvedba zaledne ceste iz katere bi se navzdol napajal celotni Portorož ali pa ureditev vzdolžnega prometa pod nivojem terena, da si parter oddahne od vseh izpušnih plinov. Vendar je za eno ali drugo rešitev potrebno smernice in ukrepe začeti takoj in ne šele čez pet let, saj je vsem jasno, da je takšna rešitev dolgotrajen proces.

Prostorske ureditve, kjer je danes izjemnega pomena urejanje prometnih površin, in gradnja objektov mestotvornega značaja niso zamenljive kot začasni in pomožni objekti npr. kioskov. Izdelovalci prostorskih zasnov bi morali prostor skrbno preučiti in ob upoštevanju strokovnih predpisov upoštevati tudi vse vidike oblikovanja prostora, naravne in stavbne dediščine, občina pa poleg kapitala skrbeti predvsem za trajnostni razvoj kraja in ohranjanje kvalitetnih elementov le-tega.

CPS se mora obdelati v skladu z zahtevami iz vsebin EU Okoljevarstvenih direktiv, kot so za področje varstva pred hrupom, za področje varstva zraka, energetske porabe, porabe zemljišč (področje zemeljskih tal kot zaščitenega neobnovljivega vira), in ob tem racionalnosti celotne zamisli v strategiji – prednost mora imeti ustrezno razmeščanje urbanih dejavnosti, ustrezno načrtovanje javnega prometa, kolesarskega in peš prometa ter optimalna realizacija tega (operativni program realizacije, s termini, finančnim ogrodjem, itd..), potem šele sledi temu podrejeno načrtovanje prometnic in površin za promet za individualni motorni promet!

Do že izdelanih rešitev se je potrebno opredeliti in jih v CPS ustrezno popraviti, saj je parcialno reševanje »celostne« rešitve popolnoma nesmiselno in nestrokovno.

Povzetek:

  • Zmanjšanje prometnih površin v središču kraja, kar posledično pomeni bolj zdravo življenjsko okolje (manj hrupa, manj izpušnih plinov).

  • Prednost javnim prevoznim sredstvom.

  • Zmanjšanje masovnih parkirnih površin, ki generirajo povečevanje prometa, v središču kraja.

  • Uvajanje dodatnih ukrepov za omejevanje hitrosti prometa.

  • Upoštevanje morja, kot odlične transportne poti, predvsem za javni prevoz.


Konkretni predlogi za doseganje zgoraj navedenega_

  • Uvedba brezprometne cone od hotela Metropol do hotela Marko.

  • Izgradnja parkirnih hiš na obrobju kraja in ne v kraju samem (ne na območju Kaštel in Valeta).

  • Nov sistem navezovanja Senčne poti na državno cesto.

  • Upoštevanje zaščitenih! naravnih in kulturnih vrednot (prometnice morajo biti njim podrejene) – drevored platan na Koprski cesti in stanovanjske stavbe Senčna pot 1, 5 in 9.

  • Oznako kraja Portorož prestaviti k gostišču Tomi. Odličen zgled sta občini Izola in Koper.

  • Prepoved uporabe težkih motorjev od 22h do 6h. Prepoved dostopa težkim motorjem do samega središča kraja, po zgledu uglednih turističnih destinacij v Italiji, Avstriji in drugje.

  • Avtobusi (razen lokalne povezave) in tovornjaki naj ne uporabljajo ceste po serpentinah, temveč cesto z vrha Valete poti Luciji.

  • Uvedba enosmerne ceste z Valete po Koprski cesti v Portorož (s pločnikom, vsaj od gostišča Tomi proti izteku ceste ob obali, kar bi občani in turisti s pridom uporabljali) in povratek proti Kopru, bodisi čez Lucijo ali Beli križ. Pomanjkanje pločnikov in ustreznih cestnih osvetlitev je dolgoletni problem.

  • Na enosmerni cesti z Valete proti Portorožu, tudi uvedba cik-cak oznak na cestišču, zaradi malomarnih, brezvestnih voznikov.

  • Priporočilo za uvedbo električnih skuterjev.


Piran, 15. februar  2017


Anton Škof

predsednik OO SLS Piran

***

Zadnje objave

Sat, 27. Oct 2018 at 18:12

1305 ogledov

V Škofji Loki z dobro voljo in delovno energijo vstopajo na lokalne volitve
Obiskal jih je tudi Robert Strah, županski kandidat SDS, in se zahvalil za podporo SLS pri kandidaturi za župana Škofje Loke. Zbrani člani in svetniški kandidati liste SLS v Škofji Loki pa so obljubili, da se bodo pri svojem delu maksimalno potrudili.

Sat, 27. Oct 2018 at 18:10

2250 ogledov

Pogovorni večer: Zakaj je krščanstvo tako pomembno za dobrobit družbe?
Slovenska ljudska stranka vljudno vabi na pogovorni večer ZAKAJ JE KRŠČANSTVO TAKO POMEMBNO ZA DOBROBIT DRUŽBE? Dogodek bo potekal v dvorani Slovenske matice, Kongresni trg 8, Ljubljana, in sicer v soboto, 3. novembra 2018, ob 19. uri. Skozi zgodovinski oris in kritično refleksijo sedanjosti se bomo vprašali, kako je krščanska misel, tako katoliška, kot protestantska, vplivala na pridobitve naprednih in uspešnih družb, ki jih cenimo še danes, in sicer tako verujoči, kot neverujoči. Osredotočili se bomo tudi na dobo razsvetljenstva in vzroke, ki vodijo Zahod k oddaljevanju od svoje lastne tradicije. Vprašali se bomo, kako se soočati z modernim tokom mišljenja in vsemi ostalimi izzivi, ki bodo neizogibni. Z nami bodo naslednji odlični gostje: dr. Stane Grandadr. Janez Šumradaddr. Jonatan Vinkler Pogovor bo povezoval: Matjaž Lulik Veselimo se srečanja z vami!

Thu, 25. Oct 2018 at 22:19

1692 ogledov

Predstavili kandidate skupne liste SLS in stranke Glas za otroke in družine za ljubljanski mestni svet
Na današnji novinarski konferenci v Ljubljani so se predstavili kandidati skupne liste  SLS in stranke Glas za otroke in družine za mestni svet MO Ljubljana. Nosilec skupne liste Janez Žagar, dr. Jože Osterc, Janez Podobnik, dr. Andrej Umek in Aleks Leo Vest so predstavili ključne poudarke, s katerimi SLS vstopa v kandidaturo za ljubljanske mestne svetnike. Izpostavili so prizadevanje za to, da za vožnjo po ljubljanski obvoznici ne bi več potrebovali vinjete in da se v Ljubljani za potrebe Ljubljančanov  in drugih prebivalcev vzpostavi tržnico in veletržnico z izključno slovensko lokalno pridelano hrano po sprejemljivih cenah. Prizadevali si bodo tudi za to, da bi ljubljanski mestni svet postal prostor spoštljive in odprte komunikacije. Aleš Primc in Polona Naglič pa sta v imenu stranke Glas za otroke in družine izpostavila prizadevanje, da bi Ljubljana postala družinam čim bolj prijazno mesto, da bi v prihodnje posebno pozornost namenili številnim upokojencem in drugim osamljenim ljudem in se zavzela za več rekreacijskih površin v Ljubljani tudi za domače ljubljenčke. Predsednik SLS Marjan Podobnik  pa je ob podpori kandidatom in kakovostni celotni listi izpostavil, da si bo skupaj s sodelavci prizadeval, da se SLS odpre mestu in da enako kot s podeželskim SLS zadiha tudi z mestnim pljučnim krilom. Čeprav je bilo v Ljubljani pod dosedanjim vodstvom župana Zorana Jankovića in njegove ekipe narejenega tudi veliko pozitivnega, SLS – tako kot SDS in NSi – podpira župansko kandidaturo Anžeta Logarja v prepričanju, da lahko dosedanje dobre projekte nadgradi, neoptimalne pa spremeni.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:15

1590 ogledov

SLS v Zagorju ob Savi z doslej najmočnejšo listo
SLS Zagorje ob Savi je danes na novinarski konferenci v Gostišču Ribnik predstavila županskega kandidata SLS, kandidatno listo za občinske svetnike ter Razvojni program SLS za občino Zagorje ob Savi. Primož Jelševar, direktor Inštituta dr. Antona Korošca je povedal, da gre za doslej najmočnejšo listo, na kateri je sedem direktorjev oz. lastnikov uspešnih zagorskih podjetij, trije sedanji in več nekdanjih predsednikov KS, guverner Rotary Slovenija, predsednica Zveze kmetic Slovenije, predsedniki športnih društev in ugledni gospodarji kmetijskih gospodarstev ter drugi uspešni Zagorjani. Ker nas poznate, pa je njihov slogan. Županski kandidat Alojz Slavko Jelševar je oče štirih otrok, glasbenik in dolgoletni direktor visokotehnološkega podjetja JE&GR. Kot je dejal, je čas, da Občina Zagorje dobi drzen razvojni program in ambiciozno ekipo, ki ga bo uresničila. Zagorje mora imeti po njegovih besedah posluh za ustvarjanje delovnih mest prihodnosti – to pa so okoljsko ozaveščena podjetja, ki ustvarjajo visoko dodano vrednost. Iztok Živko, direktor družbe Tevel iz Kisovca je predstavil projekt energetsko samozadostne Občine Zagorje ob Savi, ki bi bila lahko največja takšna občina in tako zgled v Evropi. Ker je v občini ponovno povišana raven PM10 delcev, je nujno potrebna sprememba miselnosti. Tako kot je bil eden od znanilcev drugačnega načina razmišljanja projekt Manj svečk za manj grobov, ki so ga začeli člani zagorske SLS in so ga povzeli tudi drugi kraji po Sloveniji, bi bili lahko v Zagorju zgled drugim občinam, kjer bi s serijo manjših vetrnih in plinskih elektrarn ter hidroelektrarn na zasebnih površinah ustvarili dovolj električne energije za potrebe vseh zagorskih gospodinjstev. Janez Lipec, guverner Rotary district 1912, ki pokriva Slovenijo in Makedonijo, si želi, da se Zagorje odpre navzven in izkoristi tržno nišo razvoja turizma. Aktivno je treba podpreti lokalne šole, da bodo zagotavljale potrebe trga dela prihodnosti. Izkoristiti  je treba naravne potenciale in ljudi, ki imajo znanje, voljo in delovne navade, takšnih pa je v Zagorju dovolj. Delo mora znova postati vrednota. Neda Starman Ržišnik, predsednica Konjeniškega kluba Vajkard Valvasor je predstavila projekt razvoja termalnega in eko turizma v Zagorski dolini s postavitvijo informacijskih tabel in zemljevidov ter odprtjem turistično informativne pisarne in info točke v Zagorje. Predstavila je idejni projekt obnove Medijskih toplic kot ekskluzivnih term v stilu časa Vajkarda Valvasorja, ki bi bile povezane z obnovljenim Medijskim Gradom, kjer bi se izvajale grajske poroke. Boštjan Ocepek, predsednik krajevne skupnosti Šentlambert, je povedal, da mu je program SLS zelo blizu, saj temelji na enakomernem razvoju vseh krajev v občini. Tudi za Občino Zagorje bi bilo dobro, da bi namenila več sredstev za obnovo cest in družbenega življenja na okoliških vaseh. Te so sicer lepo urejene tudi zaradi veliko prostovoljnega dela, ki ga naredijo krajani.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:14

2553 ogledov

SLS samozavestno na lokalnih volitvah: »Ker nas poznate«
Na predstavitvi v Kobilju je županske kandidate podprl predsednik SLS Marjan Podobnik in predstavil glavne vsebinske poudarke delovanja SLS. Povedal je, da je SLS stranka, ki spoštuje sočloveka, družino, delo, lastnino in domovino in je odprta za vse, razen za podpornike skrajnih stališč. Izpostavil je uspešnost dela županov in občinskih svetnikov SLS, kar je tudi razlog za optimizem pred prihajajočimi volitvami. SLS je imela doslej 32 županov izvoljenih na svoji listi, skupaj z neodvisnimi in skupnimi kandidati s podporo SLS pa je v Klubu županov SLS sodelovalo 42 županj in županov. Podobnik je izrazil pričakovanje, da bo Klub županov SLS tudi v prihodnje ostal številčno najmočnejši. Sledila je predstavitev Roberta Ščapa, župana Občine Kobilje, Cvetke Ficko, županje Občine Grad, Ludvika Novaka, župana Občine Puconci, Franca Horvata, župana Občine Tišina in Antona Törnarja,  župana Občine Črenšovci. Župani so bili enotni, da je treba povečati sredstva za takoimenovano povprečnino, s čimer bi zagotovili intenzivnejši razvoj tudi manjših podeželskih in obmejnih občin. Zavzeli so se tudi za čimprejšnjo ustanovitev pokrajin ter prenos dela državnih pristojnosti in sredstev z državne ravni na prihodnje pokrajine. Marjan Podobnik je predstavljena prizadevanja županje in županov v celoti podprl. Kasneje se je predsednik SLS v občini Kidričevo srečal s kandidatom SLS za župana Damjanom Medvedom in kandidati SLS za občinski svet ter podprl njihovo kandidaturo.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:12

2041 ogledov

Dr. Darinka Fakin že petič za županjo Občine Majšperk
Dr. Darinka Fakin živi z možem Brankom in sinom Tomažem v Majšperku. Funkcijo županje opravlja nepoklicno, saj je kot redna profesorica zaposlena na Univerzi v Mariboru, Fakulteti za strojništvo, na Oddelku za Oblikovanje in tekstilne materiale. Osnovno šolo je obiskovala v Majšperku in nadaljevala šolanje na Gimnaziji Dušana Kvedra Ptuj. Dodiplomski študij je končala na takratni Tehniški fakulteti Maribor in se leta 1985 zaposlila v Tovarni volnenih izdelkov v Majšperku. Med delom je kot mlada raziskovalka končala tudi magistrski študij. Po več kot 15-letnem delu v industriji se je leta 2000 zaposlila na Fakulteti za strojništvo, kjer je leta 2004 tudi doktorirala. Med delom je vseskozi aktivna tudi na raziskovalnem področju, je avtorica ali soavtorica številnih izvirnih znanstvenih člankov, patentov, raziskovalnih nalog, elaboratov, študij, strokovnih člankov, avtorica in soavtorica učbenikov in navodil za vaje. V lokalno politiko se je vključila že leta 1994, ko je nastala naša Občina Majšperk. V prvem mandatu je bila predsednica Občinskega sveta, v drugem podžupanja in sedaj opravlja že četrti mandat funkcijo županje. Ta funkcija ji predstavlja velik izziv, saj vemo, da je uvedba lokalne samouprave prinesla tudi lokalnemu okolju velike priložnosti. To se opazi skoraj na vsakem koraku. V teh letih so izvedli številne pomembne investicije na področju infrastrukture, izobraževanja, športa, kulture, turizma, gospodarstva, varovanja in urejanja okolja ter na področju delovanja društev. Vse to jim je uspelo, ker so bili sposobni delati skupaj.
Teme
Anton Škof celostna prometna strategija Obvestila okolje OO SLS Piran Piran portorož predsednik OO SLS Piran promet zdravje

Prijatelji

SLS Sv. Trojica v Slovenskih GoricahSLS Sv. Jurij v Slovenskih goricahSLS Sveta AnaSLS ŠentiljSLS PesnicaSLS LenartSLS KungotaSLS CerkvenjakSLS BenediktSLS PivkaSLS PostojnaSLS SežanaAnton  ŠkofSLS KoperSLS KomenSLS IzolaSLS DivačaSLS Hrpelje-KozinaSLS Ilirska BistricaSLS Gornji GradSLS LjubnoSLS LučeSLS MozirjeSLS NazarjeSLS Rečica ob SavinjiSLS Šmartno ob PakiSLS ŠoštanjSLS VelenjeSLS Središče ob DraviSLS CirkulaneSLS DestrnikSLS Dornava

NAJBOLJ OBISKANO

OO SLS Piran s predlogi za izboljšanje prometne strategije v Portorožu