Ljubljana, 5. junij 2017 – V Sloveniji se premalo zavedamo, da je dobra infrastruktura zelo pomembna tako za konkurenčno gospodarstvo kot turizem. Mala in srednja podjetja, ki v Sloveniji nosijo večino bremena, so v veliki meri odvisna od dobrih in hitrih cestnih povezav do svojih dobaviteljev, kupcev in poslovnih partnerjev. Dobra in pretočna cestna infrastruktura bi zato zmanjšala njihove stroške in izboljšala konkurenčnost. S prepovedjo večjih cestnih popravil med prometnimi konicami in zlasti v turistični sezoni bi bistveno izboljšali varnost in pretočnost cestne infrastrukture. Eden takšnih nepotrebnih prometnih zamaškov je npr. na območju obnove avtoceste med Uncem in Postojno, ki bo povzročala zastoje ves čas turistične sezone. Mnogo je tudi del, ki bi jih bilo mogoče opraviti ponoči ne da bi motili okolico, vendar se tega načina v Sloveniji ne poslužujemo.
V SLS ocenjujemo, da je delež prometnih nesreč, v katere so vpleteni tovornjaki, zaskrbljujoče visok. Ministrstvu za infrastrukturo RS smo zato predlagali temeljito analizo stanja in čimprejšnje sprejetje ukrepov za celostno ureditev vse bolj kaotičnega stanja na področju varnosti v prometu in infrastrukture. Iz enakega razloga smo predlagali tudi prepoved medsebojnega prehitevanja tovornjakov ob prometnih konicah. Tak ukrep bi povečal pretočnost prometa na slovenskih cestah, s tem pa bi dosegli tudi pozitivne vplive na gospodarstvo.
Predsednik SLS mag. Marko Zidanšek: »Industrija 4.0 ima mnoge sodobne rešitve za optimizacijo pretočnosti prometa, katerih implementacije v Sloveniji še ne spodbujamo. Z SLS v naslednji vladi bo ena od naših zahtev prepoved nenujnih cestnih del v prometnih konicah in turistični sezoni ter omejitev medsebojnega prehitevanja tovornjakov.«
V SLS ocenjujemo, da je delež prometnih nesreč, v katere so vpleteni tovornjaki, zaskrbljujoče visok. Ministrstvu za infrastrukturo RS smo zato predlagali temeljito analizo stanja in čimprejšnje sprejetje ukrepov za celostno ureditev vse bolj kaotičnega stanja na področju varnosti v prometu in infrastrukture. Iz enakega razloga smo predlagali tudi prepoved medsebojnega prehitevanja tovornjakov ob prometnih konicah. Tak ukrep bi povečal pretočnost prometa na slovenskih cestah, s tem pa bi dosegli tudi pozitivne vplive na gospodarstvo.
Predsednik SLS mag. Marko Zidanšek: »Industrija 4.0 ima mnoge sodobne rešitve za optimizacijo pretočnosti prometa, katerih implementacije v Sloveniji še ne spodbujamo. Z SLS v naslednji vladi bo ena od naših zahtev prepoved nenujnih cestnih del v prometnih konicah in turistični sezoni ter omejitev medsebojnega prehitevanja tovornjakov.«