Članek
Objavljeno Sep 24, 2017
Ljubljana, 24. september 2017 – Argumenti proti ZIUGDT, ki smo jih predstavili v kampanji, ostajajo. Posledice zakona v nespremenjeni obliki bo na dolgi rok najbolj občutilo slovensko gospodarstvo, ki ga bo z nekonkurenčno železniško povezavo Evropa pustila daleč za seboj. Vlada RS bi morala že v postopku sprejemanja prisluhniti opozorilom strokovnjakov in nadzornih institucij ter zakon in progo prilagoditi, da bi ustrezala tehničnim standardom obvoznega koridorja čez sosednji Italijo in Avstrijo. Glede na to, da se aktualni Vladi RS mandat izteče že čez dobrega pol leta, pa lahko sklepamo, da so vztrajali pri zakonu, kakršen je, da bi lahko govorili o vsaj enem izpeljanem projektu. Pa čeprav na škodo konkurenčnosti slovenskega gospodarstva.
Poleg poznega pošiljanja obvestil volivcem s strani DVK, kar je zagotovo vplivalo vsaj na udeležbo na predčasnem glasovanju, se pri tokratnem referendumu ponavlja tudi že slišana opazka, da je tema Zakona o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z drugim tirom železniške proge Divača-Koper (ZIUGDT) preveč strokovna, da bi o njej odločali volivci. Nizka stopnja volilne udeležbe pa lahko kaže tudi na širše vprašanje nizkega zaupanja volivcev v učinkovitost sistema.
Poleg poznega pošiljanja obvestil volivcem s strani DVK, kar je zagotovo vplivalo vsaj na udeležbo na predčasnem glasovanju, se pri tokratnem referendumu ponavlja tudi že slišana opazka, da je tema Zakona o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z drugim tirom železniške proge Divača-Koper (ZIUGDT) preveč strokovna, da bi o njej odločali volivci. Nizka stopnja volilne udeležbe pa lahko kaže tudi na širše vprašanje nizkega zaupanja volivcev v učinkovitost sistema.
Sep 24, 2017