V šolo pojdi, da ti delat ne bo treba!
Znanje in zaklad modrosti življenja, kot skupna dobrina človeštva je bogastvo za vse svobodne ljudi
Zanimivo je, kako spretno egoizem z razvojem zavesti in možganov človeka krepi svojo pozicijo in dominira na škodo dobrote in srčne strani človeka in celotne družben skupnosti.
V obstoječem družbenem sistemu je svoboden le egoist ali tisti, ki misli le nase in svoje potrebe, zato egoisti vse znanje človeštva koristijo le v svoje dobro in na škodo drugih!
Kako je to mogoče se kdo vpraša? Do tega spoznanja zelo preprosto pridemo, če se spomnimo iz preteklosti, ko smo bili mlajši in so nam govorili starejši: »V šolo pojdi, da ti delat ne bo treba«!
Iz takšnega ljudskega sporočila je popolnoma razumljivo, da je sistem vzgoje in izobraževanja, ki se je razvil v preteklosti, v temeljih grajen na egoizmu človeka, saj kdor imam znanje, ker si je to znanje prisvojil, lahko izkorišča drugega, čeprav ga je dejansko dobil od drugih ljudi (šola) ali iz virov zakladnice znanja, kot skupne dobrine človeštva!
Posledica takšnega procesa, pa pripelje človeštvo do ogromnih razlik v znanju (med ljudmi) in posledično v vedno večjem izkoriščanju tistih, ki znanje nimajo od tistih, ki so si znanje prilastili z namenom, da učinkovito izkoriščajo druge in živijo na njihov račun.
Prav dostopnost do informacije ali znanja je v zgodovini človeštva (pod vplivom egoizma) ustvarilo vedno večje razlike med ljudmi in posledično sistemsko izkoriščanje, saj so družben sistem sebi v prid vedno razvijali in gradili tisti z znanjem (ali egoisti, ki so si znanje prisvojili za svoje koristi na škodo večine drugih ljudi).
V sodobnem svetu je prav »informacijski sistem« (obvladovanje in upravljanje z znanjem in informacijo) najbolj pomemben sistem za obvladovanje in izkoriščanje množic, zato je ta skoraj v celoti v rokah struktur na oblasti ali tistih, ki znanje zlorabljajo za privilegije oblasti (uradni certifikat institucije pooblaščene od oblastnega organa – dovoljenje in pooblastilo).
Kdor nima (spričevala) certifikat od oblasti pooblaščene institucije, ta nima vstopnice za elitno družbo ali strukturo privilegirancev, ki so s svojimi titulami razred posebne vrste primeren za vladanje drugim! Vsak , ki je preko učno-vzgojnega procesa pridobil določen certifikat ali znanje, ne glede da to tudi potrdi v vsakdanji praksi je že pridobil poseben družbeno-privilegiran status (ali položaj).
Ni problem znanje ali informacija o določenem strokovnem področju samo po sebi, ampak nastopi problem pri uporabi tega znanja, saj je ves učno-vzgojni proces grajen na razvoju egoizma ali zlorabi znanja za osebne, ne pa skupne potrebe in namene.
In prav tu je največji razlog, ki sistematično povzroča negativne razvojni proces v človeški skupnosti, saj se vse znanje človeštva akumulirano skozi zgodovino človeka prisvaja (od določene privilegirane strukture na oblasti) na osnovi egoizma človeka in postaja privatna lastnina, ki se prodaja (preko obstoječega egoističnega družbenega sistema), tistemu, ki znanja nima!
Kaj je največja revolucionarna pozitivna vrednota Bio-humanizma!
V Bio-humanizmu znanje postane splošna dobrina človeštva in bo na razpolago vsem, ki ga za svoje delo potrebujejo, saj znanje ni privatna lastnina, temveč skupna dobrina celotnega človeštva in zato dostopna vsem v svobodni skupnosti. To pa pomeni, da posameznik ne more biti svoboden, dokler ne živi v svobodni skupnosti, kjer se znanje (zastonj ali gratis) pretaka med ljudmi (interaktivni proces) v korist celotne družbene skupnosti!
Feb 28, 2017