Članek
Idiot in genij
Objavljeno May 12, 2019

Bismarkov učno-vzgojni proces

Ali sistematična procedura in dresura otroka za uničenje naravnega intelekta!

Upoštevati je žal potrebno, da se vsak normalen otrok rodi, kot svobodno bitje (z omejenimi lastnostmi) pod prisilo okolja (primarno človeka s sistemom vzgoje in izobraževanja) postaja z dneva v dan bolj omejen in blokiran ali obremenjen s "formalnimi standardi" določenega družbenega sistema, ki bazira na subjektivnem (umetnem) pravu in ta blokira ves duhovni in ustvarjalni potencial otroka in človeka, zato sistemsko ustvarja poslušne in vodljive (ali umsko omejene) ljudi.

Posledično se, po več deset-letnih raziskavah dr. Edwarda de Bono, zgodi, da se rodi cca. 95% naravno inteligentnih ljudi ali otrok in skozi učno-vzgojni proces postane 95% ljudi invalidov oz. izgubi to lastnost, kajti ne razvija se svobodno in interaktivnost človeka, temveč je povržen nasilju vsakodnevne dresure (formalnih vrednot) družbenega sistema v katerem živi!

In večina se temu vsakdanjemu obnašanju ljudi (produkt pravnega  sistema) podredi (in sprejme, kot dejstvo - brez razmišljanja)!

Na osnovi tega spoznanja se je uveljavil tudi ljudski rek:

"Če laž 100x ponoviš ta v zavesti človeka resnica postane!"  

Osnovni problem je, da se, preko Bismark-ovega izobraževalnega sistema, ki še danes velja, sistemsko odpravi otrokovo prirojeno sposobnost za kreativno ustvarjalno razmišljanje in posledično človek postane le še sledilec ali izvajalec vrednot sistema v katerem živi in ne več svobodna osebnost, ampak suženj!

In to dobesedno - suženj z diplomo  !!!

(ali certifikata od formalnega izobraževalnega sistema).

Le takšnim, ki so produkt sistema se dovoljuje vodenja družbe ali obstoječega formalnega sistema (in dresirani ali diplomirani učenjaki sistema) so najbolj privilegirani, pametni, čeprav, le palamudijo do onemoglosti (kar pri preprostih ljudem vzbudi občutek, manj vrednosti in prepričanje, da so ceertificirani strokovnjaki najpametnejši in zato poklicani za vodje), čeprav niso sposobni reševati osnovnih življenjskih problemov (boniteto jim daje certifikat)!

Znan ljudski rek modrega človeka pravi v čem je edina razlika med "idiotom in genijem!"

"IDIOT vsako preprosto stvar zakomplicira do onemoglosti in

GENIJ vsak nerešljiv problem poenostavi in najde - preprosto rešitev za vse!!!"

Zanimivo je - da je mnogo več genijev med preprostimi ljudmi - brez diplome sistema, ker niso obremenjeni s formalno dresuro, temveč posedujejo svobodno voljo in otroško radovednost, ki jim omogoča ter motivira za inovativnost ali razvojne spremembe (sebe in okolja v katerem živijo)!  

Ali ste "genij ali idiot" ni odvisno od vašega formalnega naziva,

ampak rezultatov vašega dela, zato je tudi delo temelj za napredek in razvoj vsakega človeka in družbene skupnosti v novem družbenm sistemu Bio-humanizmui!

"GENIJE" - ustvarja - ŽIVLJENJE - NE DIPLOMA !!! 

"OPTIMIZEM + REALIZEM + MODROST = BIO-HUMANIZEM !!!" 

https://www.youtube.com/watch?v=ktBKOMN9hlU&fbclid=IwAR2voCxqOs9DIBqqiQ2HXQ2VD52ajFFIOJgysWLNtj4BrU84iy7n9-zPnvo

Zim Zelen pozdravljen! Ne vem kaj bi rekel JMT, a če se vprašanje nanaša na mene, bom zelo kratek! Vsi ljudje smo tvarina iz duše in telesa, zato tudi imamo možnost neprestanega razvoja skozi celotno življenjsko obdobje. Ker sem človeško bitje sem tudi sam ujetnik časa in prostora, kot večina drugih ljudi, zato se razlikujem od drugih, le po tem kar me je bilo dano in me izoblikovalo skozi življenje in okolje v katerem sem živel. Da bi se osebno kam uvrščal, ne razmišljam in si s tem ne delam nobenih vprašanj, ciljev ali iluzij! Edino kar si želim je, da bi lahko svobodno razmišljal in spoznaval življenje brez predsodkov ali zablod, takšno kot je zdaj, ta trenutek, kajti edino to zame obstaja (znanka in neznanka). Moj radovednost me spodbija in motivira, da si želim na znanem odkrivati neznano ter spoštovati in občudovati vse to, kar obstaja in se neprestano spreminja ter nam nudi vse pogoje za srečno in zdravo življenje! Zadovoljen sem sam s sabo, ker me je življenje naredilo in dela takšnega, kot sem in drugačen ne znam biti, toda neznano me vleče, da bi bil svoboden duh v svobodnem telesu in v sožitji z vsem, kar obstaja in me obdaja! Zavedam se, da je življenje lahko lepo in prijetno le, če ga živiš in ga sprejmeš takšne kot je ter svojo pot in pogled usmeriš preko stvarnosti proti neskončnosti in tam najdeš sebe in svoj smisel življenja! Lp Srečko

Mladi mož pride po nasvet k staremu modrecu in ga vpraša: »Rad bi postal dober kmet, a ne vem, če imam dovolj kmečke pameti!« »Kdo bi mi lahko dal boljši odgovor, če ne vi, ki poznati vse modrosti in skrivnosti življenja?« Modrec mladeniču odgovori: »Ko boš spoznal vse ljudi med geniju ali idiotu, filozofu ali bedaku so ti odprta vsa vrata za dobrega kmeta in človeka!« »Če veš kdo je genij in kdo idiot si na dobri poti, da srečaš staro kmečko pamet, ki te bo spremljala vse življenje in če veš kdo je pravi filozof in kdo bedak, se v življenju ne boš nikoli izgubil, saj staro kmečko pamet že nosiš s sabo in te nikoli ne bo za-pustila!« Mladi mož zopet vpraša: »Kako pa lahko ugotovim, kdo je genij in kdo idiot ali kdo je filozof in kdo bedak?« In modrec mu odgovori: »Genij reši najbolj zapletene probleme in jih razloži na preprost način, da ga razume vsak nepismen in neuk človek in idiot najbolj preproste stvari tako zakomplicira, da na koncu nihče ne najde rešitve in ne ve, zakaj sploh gre!« »Pravi filozof ne pozna in ne dela problemov, ampak pozna rešitve, zato preprosto pokaže pot do njih vsakemu, ki si to iskreno želi, toda bedak non stop dokazuje drugim svoj prav, tako dolgo, da na koncu niti sam ne ve, kdo ima prav!« Mladi mož pravi, zame so pomembne rešitve in vpraša: "Kako pa veš, kdo je pravi filozof, saj mi oče pravi, da danes vsi filozofirajo in govorijo o pravih rešitev, a življenje je vedno težje in problemov vedno več?" "Pravi filozof je edini, ki je sposoben dokazati sam sebi, da nima prav in vsi drugi (kvazi ali naučeni) filozofi govorijo in dokazujejo drugim tako dolgo, da nihče več ne ve kje je začetek ali kje konec in kaj je problem in kaj rešitev!" Iz knjige "Modrosti življenja" (John Marks Tempelton - 1997)!

Kako se ravna svoboden človek?! Svoboden človek se ne prepira ali drugemu vsiljuje svoje mnenje, temveč svobodno preprosto pove svojo izvirno sporočilo in vsakemu dopušča njegovo svobodo voljo in pravico, da se svobodno izrazi, misli in govori o svojih spoznanjih ter je drugemu tudi hvaležen za njegove misli in koristna dela ter dejanja!!!

Evo zanimivo razmišljanje in spoznanje prijatelja! Kaj se je zgodilo v svetu po stoletjih izobraževanja? V zadnjem smo imeli dve katastrofalni vojni, ki so skoraj uničili človeka, to je človeka kot sredstvo znanja. Vidimo, da izobraževanje ni uspelo, ker je povzročilo najbolj grozljivo uničenje, ki ga je svet kdaj spoznal. Razpad Jugoslavije naprimer. Torej, kaj se je zgodilo? Če vidimo, da izobraževanje ni uspelo, vlade stopijo v nadzor nad izobraževanjem. Ali niso? Hočejo nadzorovati način izobraževanja, kaj mislite, ne kako mislite, ampak kaj mislite. Torej, ko bo vlada stopila v veljavo, obstajajo urejanja, sistemi, kot se je to0 zgodilo po vsem svetu. Vlade ne skrbijo za srečo mase, temveč se ukvarjajo s proizvodnjo učinkovitega stroja; in ker je naša doba, tehnična doba, želijo tehnike, ki bodo ustvarili čudovit sodoben stroj, imenovan družba. Ti tehniki bodo delovali učinkovito in zato samodejno. To se dogaja doma in po svetu, ali je vlada na levi ali desni. Ne želijo, da razmišljate, vendar če mislite, potem morate razmišljati po določeni vrstici ali glede na to, kaj povedo družbene in verske organizacije. Prešli smo skozi ta proces, nadzor organizirane religije, duhovniki in vlada. To je povzročilo katastrofo in izkoriščanje človeka. Ali je človek izkoriščen v imenu Boga ali v imenu vlade, je isto. Ko je človek človeški, ga sčasoma zlomi sistem. Torej, to je ena izmed težave; dokler je izobraževanje ročna lutka vlade, ni nobenega upanja. To je tendenca, ki jo najdemo povsod po svetu, ali je navdihnjena z desno ali levo, kajti, če vam ni dovoljeno misliti zase, se lahko uprete in zato vas bo treba likvidirati. Obstajajo različne metode likvidacije, ki jih ne potrebujemo, so nečloveške Gospodje, pri razmišljanju o izobraževanju bomo morali ugotoviti namen izobraževanja, namen življenja. Če vam to ni jasno, zakaj se izobraževati? Kaj je pomembno? Za kaj živimo? Za kaj se borimo? Če vam to ni jasno, izobraževanje nima nobenega pomena. Ima ? Ene obdobje bo tehnično, drugo obdobje bo religiozno, naslednje obdobje bo nekaj drugega in tako naprej. Govorimo o sistemu in zato ni pomembno ugotoviti, za kaj gre, sistem govori. Ali ste samo izobraženi, da bi dobili službo? Potem živite kot sredstvo za službo in si ustvarite sebe , ki se prilega sistemu. Je to namen? To težavo moramo premisliti v tej luči in ne le ponoviti geslo. Na življenje , brez najnaprednejših in ustvarjalnih projektov, izobraževanje ne bo imelo smisla. Če ne veste, zakaj živite, kakšen je namen izobraževanja, zakaj bi se toliko trudili, kako ste se izobraževali. Kot vidite dejstvo, vas vodijo od mehanikov do topov. Postajaš topovska krma. Če je to tisto, kar želimo, potem moramo zagotovo postati izjemno učinkoviti, da bi se ubili in da se to dogaja. Ali ne? Več vojakov, več orožja, več denarja, vloženih v proizvodnjo bakterioloških vojskovanja in atomskega uničevanja, kot v preteklosti v zgodovini in da bi vse to dosegli morate biti tehniki najvišjega reda in zato postajaš orodje uničenja. Ali ni vse to zaradi izobraževanja? Postajaš krma za topove, uničene misli. Ali pa postanete industrijalec, velik poslovnež, ki se zateče po denarju in če vas to ne zanima, postanete odvisni od znanja, knjig ali si prizadevate, da bi postali znanstvenik, ujet v njegovem laboratoriju. In če je za naše življenje višji namen? in če ga ne odkrijemo, ima življenje zelo malo pomena; kot da smo storili samomor in smo sami, postali mehanični, smo postali stroji ?!, bodisi verski stroji ali politični stroji. Torej, če ne odkrijemo, kaj je namen življenja, ima izobraževanje zelo malo pomena. Potem, kakšna je potreba ali namen našega življenja? Ne povem vam in ne pričakujte, da vam bom povedal. Skupaj potujemo skupaj. Zavrniti moramo hrbet razlikam , torej moramo najti, kaj je resnično, kaj je Bog, kaj je večnost in kaj je sreča; ker človeka, ki je že srečen, ga sploh nič ne moti. Zaljubljenec ljubi vse. Za njega ni razlike v razredu. Ne želi nekoga likvidirati, ker ima nekdo več. Če je sreče konec, potem to, kar počnemo sedaj, nima nobenega pomena. Da bi našli resničnost, mora obstajati svoboda, svoboda od pogojenega razmišljanja, prepričanj, da bi ugotovili, če ni nič drugega kot občutne vrednosti. Ne absurdna politična svoboda, temveč svoboda kondicioniranja, od psiholoških zahtev, ki jih razmišljajo razmere. Ali svoboda pride skozi izobraževanje, prek katerega koli vladnega sistema, bodisi levega ali desnega? Lahko starši, okolje dajejo svobodo? Če je tako, okolje postane izjemno pomembno, ker morajo biti starši izobraženi, pa tudi vzgojitelji. Če je vzgojitelj zmeden, pogojen, ozek, omejen, vezan s sodobnimi idejami, sodobnimi ali starimi, bo otrok trpel. Zato je vzgojitelj precej pomembnejši, to pomeni, da je vzgojitelj izobraževanja in njegovo izobraževanje veliko bolj pomembno kot izobraževanje otroka. To pomeni, da je treba najprej izobraževati starše in učitelje. Želijo biti izobraženi, spremenjeni ali revolucionarni? Niso ; zaradi zelo preprostega razloga, ki ga želijo je; trajanje. Kontinuiteta.Želijo status quo, stvari, kakršne so, z vojnami in konkurenco ter političnim svetom, v katerem so vsi zmedeni, se potegujejo drug proti drugemu. Sprašuj me, kaj naj naredimo z izobraževanjem. Preveč je kompleksen predmet. Če želite, da se stvari nadaljujejo, kot se, potem morate sprejeti sedanji sistem, ki prinaša nenehne vojne in zmedo, nikoli trenutek miru na svetu. In učitelju je veliko težje izobraževati kot otroka, ker je vzgojitelj že postal neumen. Mislim, da se ne zavedaš, kaj se dogaja na svetu, kako katastrofalno je vse. Učitelj postaja dolgočasen in ne ve, kaj naj naredi je v zmedi in ustvarja zmedene. In oni? Od enega do drugega sistema, od enega učitelja do drugega, gre od najstarejšega do novodobnih terapevtov in vendar ne najde, kaj išče, iz preprostega razloga, ker se nahaja na mestu zmede, ki je sam . Kako lahko tak človek prebudi inteligenco v drugem? Torej, to je eden od težav. Kaj je otrok? On je sam po sebi izdelek, ali ne? Torej je že pogojen, ali ne? Je rezultat preteklosti in sedanjosti. Ideja, da bi se otrok razvil, če bi bila podana svoboda. Da bi otroku omogočili svobodo, morate najprej razumeti sebe, dajalca svobode, vzgojitelja. Če moram vzgajati otroka, vendar se ne razumem in zato začnem s svojim pogojenim odzivom, kako ga lahko kaj naučim? Kako lahko v njej prebudim inteligenco? Torej, to je del problema. Potem je vprašanje prehrane, skrbi in ljubezni. Večina od nas nima resnične ljubezni do naših otrok, čeprav govorimo o tem. Gospodje, izobraževanje je nekaj izjemnega in brez radosti, ljubezni, morda ne vidim, kako je mogoče izobraževanje. V trenutku, ko ljubite nekoga, ki ga razumete, je srce v njem. Ali imamo radi otroke? Ali imamo radi svoje žene ali možje? Ali imamo radi svoje sosede? Ne, ker bi, če bi, bi naredili drugačen svet. S sistemom ni prave izobrazbe. Če imamo kaj radi, moramo biti takojšnja komunikacija, na isti ravni in hkrati, a ker smo sami suhi, prazni, so vlade in sistemi prevzeli izobraževanje .Učitelj postane pomemben, okolje postane pomembno, ker ne vemo kako ljubiti. Bojim se, da boš rekel, da nisem rekel nič pozitivnega glede izobraževanja. Ali je negativno razmišljanje najvišja oblika razmišljanja, kajti modrost prihaja iz negacije. Gospodje, zagotovo preoblikovati svet moramo v sebi regenerirati. Našli smo načrt za izobraževanje naših otrok, vendar naravno načrti nimajo radosti, ljubezni. Zato izdelujete stroje. Imamo možgane, vendar vidite kaj se jim je zgodilo. Postajamo topovska krma. Minometalci so ustvarjalci. Nismo misleci. Ne vemo, kako ljubiti, smo preprosto družimo z našimi rutinami in seveda postanemo neučinkoviti in vlada, ki želi učinkovitost za uničenje, nas bo olajšala. Učinkovitost, ki jo navdihuje ljubezen, je večja od učinkovitosti strojev!!! Hvala Miranu Canak - za njegove misli in spoznanja !

*Srečko Pristan (#6) Mi je všeč, da si zadovoljen sam s seboj in prepričanji, ki jih deliš z nami a hkrati veš, da tudi drugi ne želimo vsiljenega spreminjanja sebe, če sami ne začutimo sprememb na bolje v očeh drugih. Bodi zdrav

#4 Všeč mi je dialog med modrecom in mladim možem. :-o Osebno vprašanje: Med katere se uvrščaš med samospraševanjem, oziroma ali si zadovpljen s tem kar si?