Svobodna misel gonilna sila razvoja!
Kdo in zakaj blokira razvoj pozitivnih družbenih vrednot
Spoštovani prijatelji!
Večina ljudi sploh ne ve od kod imamo obstoječi vzgojno-izobraževalni sistem in komu služi!
Ko boste spoznali nov družben sistem Bio-humanizem, boste tudi dojeli, da je obstoji izobraževalni sistem star že več kot 200 let in ni namenjen osvoboditvi človeka, temveč služenju sistemu in tistim, ki si samovoljo prisvojijo naravne dobrine in človekove pravice po svoji podobi ali lastnemu egoizmu !
Ali konkretno obstoječi izobraževalni sistem je zasnovan na šolanju ali poleg pridobivanju znanja je bistvo vzgojiti človeka, ki bo produkt obstoječega družbenega sistema, njegov varuh ali vzdrževalec in zagovornik obstoječega moralno-etičnega sistema (lažne demokracije) v katerem človek postane vodljiv, ubogljiv in zvest podložnik oblasti, ki jo mora spoštovati, kot brezpogojno avtoriteto!
Obstoječi vzgojno-izobraževalni sistem, zato blokira kreativno ustvarjalno razmišljanje človeka, kar je dr. Edwardo De Bono že praktično dokazal, da se rodi cca. 95% otrok s prirojeno kreativnostjo (ali svobodo-miselnostjo) in po zaključku izobraževanje ostane ta lastnost le pri cca. 5% šolanih ljudi, kar pomeni, da večina postanejo produkt sistema in aktivni izvajalci sistema, saj so zasvojeni z obstoječimi vrednoti in drugače živeti tudi ne znajo!
To je tudi glavni razlog, da večina ljudi sploh ni dovzetna do razvojnih sprememb, čeprav si jih zaradi trpljenja želi, saj jim manjka lastnost kreativno-razvojnega razmišljanje, ki je predpogoje za razvojni proces ali inovativnost, in ta je vedno v domeni "svobodne misli" človeka in prav ta edino kreira spremembe, ki so bistvo razvojnega procesa pri človeku in družbeni skupnost.
Le svoboden človek lahko svobodno razmišlja in kreira proces razvojnih sprememb v korist človeka in življenja, zato z uvajanjem novega družbenega sistema v Bio-humanizmu se korenito menja tudi obstoječi izobraževalni proces, ki ne bo več dresura ali vzgoja človeka za sužnja, ampak svobodnega ustvarjalnega in kreativnega človeka, ki postane gonilna sila razvoja ter tvorec nove skupnosti svobodnih, srečnih in ponosnih ljudi!
Teorija in praksa sta temelj -
Razvojnega procesa
Apr 10, 2020