Članek
Svobodna misel
Objavljeno Apr 10, 2020

Svobodna misel gonilna sila razvoja!

Kdo in zakaj blokira razvoj pozitivnih družbenih vrednot

Spoštovani prijatelji!

Večina ljudi sploh ne ve od kod imamo obstoječi vzgojno-izobraževalni sistem in komu služi!

Ko boste spoznali nov družben sistem Bio-humanizem, boste tudi dojeli, da je obstoji izobraževalni sistem star že več kot 200 let in ni namenjen osvoboditvi človeka, temveč služenju sistemu in tistim, ki si samovoljo prisvojijo naravne dobrine in človekove pravice po svoji podobi ali lastnemu egoizmu !

 

Ali konkretno obstoječi izobraževalni sistem je zasnovan na šolanju ali poleg pridobivanju znanja je bistvo vzgojiti človeka, ki bo produkt obstoječega družbenega sistema, njegov varuh ali vzdrževalec in zagovornik obstoječega moralno-etičnega sistema (lažne demokracije) v katerem človek postane vodljiv, ubogljiv in zvest podložnik oblasti, ki jo mora spoštovati, kot brezpogojno avtoriteto! 

Obstoječi vzgojno-izobraževalni sistem, zato blokira kreativno ustvarjalno razmišljanje človeka, kar je dr. Edwardo De Bono že praktično dokazal, da se rodi cca. 95% otrok s prirojeno kreativnostjo (ali svobodo-miselnostjo) in po zaključku izobraževanje ostane ta lastnost le pri cca. 5% šolanih ljudi, kar pomeni, da večina postanejo produkt sistema in aktivni izvajalci sistema, saj so zasvojeni z obstoječimi vrednoti in drugače živeti tudi ne znajo!

 

To je tudi glavni razlog, da večina ljudi sploh ni dovzetna do razvojnih sprememb, čeprav si jih zaradi trpljenja želi, saj jim manjka lastnost kreativno-razvojnega razmišljanje, ki je predpogoje za razvojni proces ali inovativnost, in ta je vedno v domeni "svobodne misli" človeka in prav ta edino kreira spremembe, ki so bistvo razvojnega procesa pri človeku in družbeni skupnost.

 

Le svoboden človek lahko svobodno razmišlja in kreira proces razvojnih sprememb v korist človeka in življenja, zato z uvajanjem novega družbenega sistema v Bio-humanizmu se korenito menja tudi obstoječi izobraževalni proces, ki ne bo več dresura ali vzgoja človeka za sužnja, ampak svobodnega ustvarjalnega in kreativnega človeka, ki postane gonilna sila razvoja ter tvorec nove skupnosti svobodnih, srečnih in ponosnih ljudi!

Teorija in praksa sta temelj -

Razvojnega procesa

OPTIMIZEM + REALIZEM + MODROST = BIO-HUMANIZEM !!! 

Pozdravljeni prijatelji, me je včeraj vprašal prijatelj, ki sodelujeva v svetu za razvoj NVO SR kakšna je razlika med formalno šolo danes in novem družbenem sistemu Bio-humanizmu? Razlika je takšna, kot je med sužnjem in svobodnimi človekom! Zakaj? Vprašajmo se, zakaj smo takšni, kot smo!? Danes se človeka vzgaja in izobražuje za potrebe obstoječega privilegiranega razreda, da postane vodljiv in poslušen, kar pomeni da mora človek slediti formalnemu programu vzgoje in izobraževanja, kjer gre za sistematično dresuro ali vsiljevanje vrednot obstoječega družbenega sistema v zavest človeka od otroštva oz, vrtca naprej in na koncu postane produkt obstoječega sistema, kot sluga pokorni privilegiranemu razredu in se drugače obnašati in misliti tudi ne zna! Če je v obstoječem družbenem sistemu človek že od otroštva žrtev dresure ali nasilja (od cerkve in države) ter vzgajanja za podrejanje formalnim avtoritetam, od vzgojitelja oz. učitelja ali duhovnika do predsednika vlade ali države oz. boga, potem smo takšni, kot smo, zaradi družbenega sistema razredne družbe in hirarhične organizacije (nadrejeni in podrejeni) v kateri mora podrejeni pokorno slediti navodilom nadrejenega, sicer so mu zaprta vrata napredovanja in javno priznanje njegovega uspeha (pričevalo,. ...diploma,... napredovanje v službi,....itd)! Dobro, pravi prijatelj in kaj bo v novem družbenem sistemu drugače? Če je obstoječi formalni družben sistem izobraževanja programiran za ustvarjanju sužnjev sistema, je nov družben sistem za svobodno življenje človeka v svobodni skupnosti v kateri od otroštva človek aktivno sodeluje v svojem procesu vse-življenjskega učenja s kombinacijo "teorije in prakse" ter ustvarjalnem sodelovanju pri vsakdanjem življenju, kar pomeni, da se ukine šola za sužnja in aktivira program "šole za življenje" ali proces v katerem se vsakega posameznika spodbuja k aktivnem in tvornem sodelovanju, da se usposablja in razvija v odgovorno in samostojno svobodno osebo, ki tvorno enakopravno sodeluje v svobodni skupnosti, kje dela in živi! Ali je to sploh mogoče? Seveda je, kajti pozitivne vrednote življenja v novem družbenem sistemu temeljijo na direktni ali neposredni demokraciji v kateri ni razredne družbe (ali nadrejanja in podrejanja), ampak tvorno in kreativno sodelovanja vseh s kombinacijo teorije in prakse iz vsakdanjega življenja (ne pa uvrščanja v razrede in dresiranje otroka za sužnja)!

Nov šola življenja za vse - za celo življenje! To so tudi spoznanja novega družbenega sistema Bio-humanizma v katerem se potrjuje šola prihodnosti ali kreativno ustvarjalno sodelovanje med ljudmi, ki oblikujejo novo skupnost svobodnih, srečnih in ponosnih ljudi! https://www.youtube.com/watch?v=Su_kPUG92FE&t=15s&fbclid=IwAR3ZWSdJhNoZr_NpEPxJg7cJLL9QWgWb54A5rqn8nMU7a8peJ54UBmifgNc

https://www.youtube.com/watch?v=ktBKOMN9hlU&fbclid=IwAR2voCxqOs9DIBqqiQ2HXQ2VD52ajFFIOJgysWLNtj4BrU84iy7n9-zPnvo

Protest mora biti pred (OŠ) šolo in blokada učnega procesa, dokler svet (učitelji in starši ter učenci) šole ne prevzame celovito upravljanje in odgovornost za odločanja o šoli in pouku (protest za boljšo šolo in pravice odločanja o reformi izobraževanja za življenje)! Šola ni zasebna lastnina mafije na oblasti, ampak skupno premoženje ljudi v skupnosti, zato tudi pravica in dolžnost upravljati s skupnim premoženjem!!! Vlada nima kaj odločati o življenju v lokalni skupnosti, ampak lokalna skupnost in ljudje, ki živijo v njej, tudi plačilo učiteljev mora biti iz proračuna občina (prenos sredstev iz proračuna države v občinski proračun) s katerim se pokrivajo vsi stroški izobraževanja v lokalnem okolju, da bodo učitelji zaposleni v LS, ker zanjo delajo ne za državo! Pristojnost odločanja o lokalnih zadevah življenja ljudi mora postati pravica in dolžnost ljudi, da odločajo in prevzamejo odgovornost za svoje življenje in ne ga prepuščat mafije! Tako bo v novem družbenem sistemu Bio-humanizmu, kjer starši, učitelji in učenci skupaj oblikujejo program izobraževanja za življenje, ali "šolo za življenje" in ne za sužnje od ljudi odtujene oblasti!

Spoštovani prijatelji! Nekateri pravijo vzeli so nam svobodo in zato smo ovce in sužnji! Resnica je malo drugačna, kajti svobodo se ne da vzeti in posledično vrniti, svobodo je mogoče le omejiti ali omejevati, kajti po naravnih zakonih svoboda pripada vsakemu bitju in seveda tudi človeku ter je njegova ne-odtuljiva osnovna naravna človekova pravica! Na naši osebni odgovornosti do sočloveka in narave je, da si svoboden ne dovolimo omejevati mimo naravnih zakonov in naših skupnih dogovorov na katerih bo temeljil nov družben sistem Bio-humanizem, ki je zasnova za oblikovanje nove skupnosti svobodnih, srečnih in ponosnih ljudi!

Spoštovani prijatelji! Nekateri pravijo vzeli so nam, svobodo in zato smo ovce in sužnji! Resnica je malo drugačna, kajti svobodo se ne da vzeti in vrniti, svobodo je mogoče le omejevati, kajti po naravnih zakonih svoboda pripada vsakemu bitju in seveda tudi človeku ter je njegova ne-odtuljiva osnovna naravna človekova pravica! Na naši osebno odgovornosti do sočloveka in narave je, da si svoboden ne dovolimo omejevati mimo naravnih zakonov in naših skupnih dogovorov na katerih bo temeljil nov družben sistem Bio-humanizem, ki je zasnova za oblikovanje nove skupnosti svobodnih, srečnih in ponosnih ljudi!

V sožitju, sodelovanju in ljubezni moč zdravega življenja in zadovoljstva, sreče in veselja človeka, ne pa v zablodah, omejitvah, zasvojenosti ali s predsodki iz preteklost oz. iluzije prihodnosti ali po smrti človeka! Življenje je užitek le, če ga polno živiš (z dušo in telesom) vsak trenutek in s tistim največjim bogastvom, ki ga nosiš v sebi in je povezano v času in prostoru z vsem kar obstaja, saj je vsako bitje sestavina univerzuma ali univerzalne celote bivanja in življenja vsega, kar nas spremlja na življenjski poti! Življenje je lepo, če ga živiš in sprejemaš takšnega, kot je za skupno srečo in skupno dobro, kajti vse kar je dobro za vse je dobro tudi zame!!!

Pozdravljen prijatelj, tudi po naravnih zakonih velja splošno pravilo obnašanje in ravnanja, kot v novem družbenem sistemu, da je optimalna varianta bivanja načelo "vsi za enega - eden za vse"! Takrat se ljudje prebudijo in povežejo v neskončno celoto, ki ni ujetnik časa in prostora, temveč užitkov bivanja v življenju, ki mu je dano od matere narave in očeta sonca ali večne svetlobe življenja! Užitek ni borba in trpljenje ali bolečina življenja, ampak je tvorno sodelovanje v sožitju bivanja, v miru in ljubezni, kjer se potrjuje pravi smisel bivanja in življenja vsakega bitja na zemlji!