Že 15 let se ukvarjam z razvijanjem in proizvodnjo aluminijastega vrtnega in wellness pohištva.
Kar veliko krat slišim je: "v Obiju pa imajo enake stole" .... ali pa "take pa imajo v termah...." in sploh, ko pogledajo naš počivalnik AURORA in rečejo, da je enak tistim na prekuc, ki jih imajo v vseh savnah.
Ljudje smo postali tako površni. Kot, da je najbolj pomembno, da povemo svoje mnenje, komentar,... da se nas sliši. Kje pa je ostala vsebina? A smo zadevo sploh kaj raziskali, preden smo si ustvarili mnenje?
Lahko rečem, da naše SUNY stranke ne sodijo v prej omenjeno skupino ljudi. Ker se osebno posvetim vsaki od njih, Vam lahko zagotovim, da so se o izdelkih pozanimale in se še-le potem odločile - na osnovi dejstev.
Dovolite, da citiram stranko, ki se je ta teden oglasila v salonu: " Jaz bi imela vse stole, ki jih imate v salonu. Res se je bilo težko odločiti. Človek si ne predstavlja, da so si stoli med seboj toliko različni po občutku sedenja, zato ..."
In res je, kar je stranka ugotovila.
Kar vpliva na ta različen občutek sedenja so detajli pri izdelavi (in oblikovanju):
Debelina sten profila vpliva na kompaktnost, nosilnost, vzdržljivost in posledično so upognjeni deli upogbjeni gladko, iztekajoče se ter brez vboklin
Način sestave spojev nog z letvicami, vpliva na izgled izdelkov čez leto ali dve; če so spoji varjeni, že na oko niso lepi, in prepričani ste lahko, da so bili površinsko zaščiteni po tem, ko so bili zvarjeni, kar pomeni, da se v notranjosti spoja dogaja svoja kemija, ki čez čas lahko pokuka (se pocedi) tudi ven. Če so povezovalne letvice v zadnji nogi više / blizu sedeža ali jih sploh ni v zadnji nogi, je stol npr. dosti manj vzdržljiv in nosilen. Ta del namreč nosi največji del naše teže. KAKO SMO SE ZADEVE LOTILI pri SUNY-ju? vsi sestavni deli se površinsko zaščitijo vsak zase in se sestavljajo po barvanju; spoji se ne varijo, ampak kovičijo in štiftajo, pomeni, da je možno posamezne stranice, levo nogo,... zamenjati, če pride do poškodbe; in naši izdelki so konstruirani tako, da imajo povezovalne prečke na mestih, kjer je obremenitev največja, pa če tudi se zaradi tega potem slabše zlagajo. Ker pa jih ni potrebno pospravljati pod streho - so odporni na vse vremenske vplive, tudi morsko vodo, dež, sneg,....- nadležno opravilo POSPRAVLJANJE POD STREHO ODPADE! Vi pa lahko TUDI POZIMI udobno UŽIVATE na sončku, ko se ta pokaže.
Vsak model stola ima svoj namen in tako je tudi konstruiran; jedilniški terasni stoli imajo sedež bolj raven in nimajo nagibanja hrbta; so z opirali ali brez; vrtni stoli, zložljivi, na regulacijo naslona hrbta, imajo sedalo z večjim naklonom, med temi modeli pa so razlike v višini sedišča, širini sedišča, višini naslona hrbta, obliki opiral za roke, izvedbi stranic sedala in naslona in v materialu, ki se uporablja kot polnilo sedala in naslona,... in še kakšen detajl bi se še našel ... in vse to vpliva na Vaš občutek sedenja.
Naša "največja napaka" proizvodnje je, da ne znamo izdelovati stolov slabše oz. povprečne kvalitete. Izdelujemo izdelke, ki se po izteku garancijske dobe ne pokvarijo !!!!
Garancijska doba je 1 leto za akcijske artikle in 3 leta za izdelke iz tekoče proizvodnje, naši izdelki pa so že dosegli življenjsko dobo 15 let in še so v funkciji.
Pomeni, da sami sebi delamo škodo, ker naše stranke preveč dolgo ne rabijo priti po novo pohištvo, ker imajo kvalitetno staro pohištvo, ki pa pravtako ne pride iz mode, ker je naš design pravzaprav elegantno brezčasen design in se izdelki prilegajo v najrazličnejša okolja.
Da zaključim to moje "razmišljanje".
Ko sem bila na izobraževanju kot potencialni vodilni kader takrat zelo uspešne družbe Proizvodnja oblačil MURA d.d. so me strokovnjaki iz DEDALUS-a takole ocenili: da bom dober prodajnik, a bom lahko prodajala le tisto v kar resnično verjamem, za čemer 100% stojim. In imeli so prav.
Nisem super komercialist, ki lahko proda praktično vse, kar se mu dodeli.
Za čemer pa res stojim - tako rečeno z dušo in telesom - so izdelki našega vrtnega in wellness pohištva, ker poznam sleherno proizvodno operacijo in vse materiale, ki so v izdelkih uporabljeni in kako so sestavljeni. Zato sem Vam na voljo, da tudi Vi izkoristite moje 15-letne izkušnje s področja proizvodnje aluminijastih izdelkov in pri nas izdelanega aluminijastega vrtnega pohištva - www.suny.si , ki je v celoti izdelano v proizvodnji družinskega podjetja NOVAK E92 d.o.o.
vaša svetovalka za vrtno pohištvo
Tatjana - SUNY
Anita - GSM 041 421 251