Tako, kot se spreminjamo ljudje in smo zaradi vseh izkušenj, ki smo si jih nabrali z leti modrejši in se nam bolj in bolj izoblikuje karakter, tako se tudi naše podjetje spreminja, se razvija in pridobiva na svojem karakterju, image-ju.
Zato je normalno in priporočljivo, da se tudi grafična podoba podjetja razvija in nadgrajuje vzporedno z razvojem podjetja.
Vaše obstoječe grafično oblikovanje (logotip, vizitka, spletna stran, zloženka,...) ki ga imate, ni nekaj, kar bi bilo potrebno zavreči ali popolnoma spremeniti. Potreben je le občasen redesign - osvežitev in posodobitev.
Situacija je namreč enaka, kot z našimi oblačili. Po letu ali dveh določenih oblačil iz nerazumljivega razloga enostavno ne moremo več obleči, pa čeprav so še lepa in so nam čisto prav. Enostavno se v njih ne počutimo več dobro. Z veseljem pa oblečemo in nosimo tistih par novih kosov oblačil, ki smo jih izbrali iz nove kolekcije ali jih na novo pokombiniramo z našimi najljubšimi kosi.
Zakaj je tako?
Mi smo tisti, ki smo se spremenili - hote ali nehote - in zunanjost je samo odraz teh sprememb.
In brez sprememb, ne da ni napredka, brez sprememb bo žal težko preživeti.
Kdor stagnira, zanj več ne velja, da se ne spreminja, ampak velja, da celo nazaduje. Kajti vse okoli nas se tako hitro spreminja, da je sprememba nujna, da ostanemo v koraku s časom.
Zakaj torej ne bi poskrbeli za malo sveže energije tudi v svoji firmi ?!!
V kolikor želite v svoje marketinške aktivnosti vnesti malo svežine, se priporočam za sodelovanje.
Pri SUNY idejah še vedno velja: Plačate le, če Vam je IDEJA všeč!