Danes 26.11.2019 prileti SMS na telefon: Spoštovani, vaš termin obiska je preložen iz 27.11.2019 na 11.3.2020. Razlog prestavitve; zaključen letni plan dela. Pa to še ne bi bilo tako hudo, če ne bi bil pred tem že enkrat prestavljen iz 12.6.2019 na 27.11.2019, takrat zaradi bolezni ortodontke.
Na prste izračunano, to pomeni imeti 9 mesecev dalj časa fiksni ortodontski aparat v ustih. Aparat po določenem času nima več nobene funkcije, ker ne ravna zob, gumice preperijo in odletijo in se jih med drugim tudi poje. Kakšna stvar se rada tudi odlepi in tako dalje. Ne gre pa zame, temveč za mojega otroka.
Itak da sem znorela in kličem najprej ortodontsko ambulant. Kaj več od že napisanega nisem izvedela razen tega da naj se pritožim odgovorni za zobozdravstvene storitve v zdravstvenem domu. A je treba vprašati? Razkurjena kot sem, sem jo poklicala. Obrazložitev, izpolnili smo plan dela za leto 2019, porabili vsa finančna sredstva, ki nam jih je dala ZZZS za to leto. Ortodontka ni zaposlena v zdravstvenem domu in dela z nami po pogodbi, brez plačila ne naredi nobenega pregleda in da naj pač napišem pritožbo direktorju zdravstvenega doma.
Mislim, kaj pa to mene briga. Tako, pritožbo sem napisala. Citiram; »ne zanimajo me razlogi, zahtevam rešitev in nov datum do 15.12.2019.« Zdaj čakam odgovor. Pričakujem borbo z mlini na veter.
Nadaljevanje sledi.
Nov 26, 2019