
in v Bruslju...

Na izletu v Luksemburgu ...

V vsem obstoju človeštva poizkušamo razumeti naravne zakonitosti in ves čas iz narave črpamo moč, ki nam je potrebna za vsakodnevne obveznosti. Glina, kot naravni material, nam daje možnost, da ostanemo v sožitju z naravo in da izražamo svoja razmišljanja in hotenja, da na svojstven način prikažemo resničen ali domišljijski svet z različnimi likovnimi pristopi.
Že pred leti sem prebrala misel neznanega avtorja, da keramika ni posebna stroka, temveč neozdravljiva bolezen. Morda je to razlog, da z Nikom neskončno uživava v delu z glino in ob druženju s kolegi keramiki. Tudi na letošnjem 6. Mednarodnem simpoziju umetniške keramike smo ustvarili veliko novih del, veliko smo se naučili in se prijetno družili. Kot je dejala Edita Rithag, lepi, prijetni spomini na skupno druženje pustijo dolge sence. Vsi udeleženci ji verjamemo, saj smo se zadovoljni in polni vtisov le s težavo razšli.
Na spodnjih povezavah lahko najdete ocene posameznih simpozijev in galerije slik:
Kolonija umetniške kerami



Zavod V-OGLJE vabi na tečaje keramike za otroke in tečaje keramike in lončarstva za odrasle.
Tečaji so namenjeni spoznavanju različnih vrst glin, tehnikam izdelave keramičnih predmetov, pripravi na žganje in končni dodelavi izdelkov, ki so v večini predvideni za uporabo v gospodinjstvu.
Tečaji bodo potekali v Šoli keramike in lončarstva, na naslovu Jenkova 4, Kranj (pri vodnjaku v starem mestnem jedru). Tečaji za otroke bodo predvidoma v ponedeljkih, torkih in četrtkih od 17. do 18.30 ure, za odrasle v ponedeljek, torek ali četrtek od 19. do 21. ure, za upokojence pa v ponedeljek dopoldan ali po dogovoru. Srečevali se bomo enkrat tedensko. Tečaj za otroke bo potekal od oktobra 2012 do konca maja 2013. Tečaji za odrasle obsegajo od 20 do 24 šolskih ur, odvisno od tematskega sklopa. V ceno je vključena glina, orodje, barve, žganje in glaziranje izdelkov ter strokovno vodstvo. Mesečno bodo udeleženci izdelali najmanj štiri ali več uporabnih predmetov.
Cilj tečajev je, da udeleženci ne gl
