Članek
Dan 249: Čustvena okuženost besedišča
Objavljeno Mar 18, 2015

Temeljni problem pri trenutni metodi vzgoje ter izobraževanja otrok je, da so starši tisti, od katerih se otrok najprej uči. Do tretjega leta otrok od staršev prevzame vse miselne in vedenjske vzorce. Ko pa starše sprašuje za pomen besed, pa od njih prevzame tudi njihove včasih nepopolne ali celo napačne definicije besed, ki so pogosto tudi čustveno okužene. Na ta način otrok prevzame nase tudi vse predsodke svojih staršev, kar mu povzroča podzavestne čustvene reakcije. Zaradi tega se lahko razvije tudi legastenija, torej motnje branja in pisanja oziroma dislaksija in disgrafija, pa tudi vedenjske motnje, kot so ADD in ADHD oziroma impulzivnost, hiperaktivnost, nepozornost in nemirnost. Sedaj je v Sloveniji na voljo inovativna učna tehnologija imenovana TechnoTutor, ki vse te probleme preprečuje in odpravlja, dobavlja pa jo inštitut Mali genij iz Maribora.

Spletni viri informacij v zvezi s tem:
http://maligenij.si
http://facebook.com/maligenij.si
http://technotutor.si
http://facebook.com/technotutor.si
http://youtube.com/technotutorsi