Članek
Dan 254: Pomanjkanje verbalne komunikacije
Objavljeno Mar 23, 2015

Izsledki raziskav glede razvoja otrok so pokazali, da je glede razvoja govornih sposobnosti otrok zelo pomembno glasno branje iz knjig. Tudi če otroka posedimo pred televizor, se ne bo mogel naučiti pomena besed na tak način, kot ob živi odrasli osebi. Pokazalo se je tudi, da otrok v socialno šibkih družinah sliši manj besed kot v bogatejših družinah in zato se pojavi velika razlika v razvoju verbalne komunikacije pri otrocih. Še bolj kritične razmere glede razvoja besedišča oziroma besednega zaklada pri otrocih pa se pojavlja v zadnjem času, ker se mladi starši zaradi informacijske tehnologije še bistveno manj pogovarjajo. Rešitev je v uporabi inovativne učne tehnologije TechnoTutor, ki jo lahko pričnejo uporabljati otroci že pri starosti dveh let in jim omogoča izgradnjo temeljev za velik uspeh v odrasli dobi. Zastopa jo inštitut za razvoj izobraževanja Mali genij iz Maribora.

Spletne povezave v zvezi s tem:
http://maligenij.si
http://facebook.com/maligenij.si
http://technotutor.si
http://facebook.com/technotutor.si
http://youtube.com/technotutorsi