Članek
Ljubljanske volitve: upravno sodišče ni bilo sposobno odločiti v primeru Zoran Janković

V KAKŠNI NEPRAVNI DŽUNGLI ŽIVIMO?! DEMOKRACIJA je v SLOVENIJI  SLABŠA KOT V TURČIJI!

Objavljeno Dec 10, 2019

Ali se bomo zgledovali po MOHAMEDANCIH !?
Ponovitev volitev v največjem  mestu so dosegli celo  v TURČIJI, v Carigradu! 

Zgledujmo se lahko celo po MOHAMEDANCIH !

IUS INFO POROČA:  https://www.iusinfo.si/medijsko-sredisce/dnevne- novice/254399  a sam kot pritožnik nisem dobil (ŠE) ničesar !


Ali se bo ponovil referendumski scenarij za 2tir - RAZVELJAVITEV !?  Kajti kršitve volilne pravice in nezakonito vplivanje na izid volitev  je bilo v Ljubljani in v Mengšu tolikšno, da so zlorabe vidne iz vesolja. Ob zlo-uporabi referendumske kampanje  je bil  razveljavljen referendum. Ob črnih luknjah volilne zakonodaje pa  bi morale biiti razveljavljene volitve, tako v Ljubljani kot v   Mengšu, kjer gre za še brutalnejši primer zlorabe prava !


Tudi od  Ustavnega sodišča javnost in pritožniki pričakujemo sklic javne seje. Če US to zahteva od drugih sodišč naj to - v tem primeru, za Slovenijo in Ljubljano najvažnejšem volilnem sporu, stori  tudi (vsaj) tokrat. Sicer pa javne seje US niso nobena novost. Novost pa je vztrajno izogibanje njihovi uporabi !


Ob izgubljenem ugledu - zaradi vsiljevanja rezultatskega odločanja in pristranosti sodnika Acceta - javnost in volivci Ljubljane in Mengša pričakujemo, da bo Ustavno sodišče pohitelo in razveljavilo volitve v obeh krajih in z ureditveno odločbo zagotovilo enakost volilne pravice.


Priporočilo USTAVNIM SODNIKOM !!!

Tudi sodniki so samo ljudje, niso bogovi !  Ustavno sodišče naj poskrbi za svojo rehabilitacijo, dokaže naj svojo nedolžnost - nepristranskost in si povrne izgubljeni ugled.  V javnosti je namreč  v obtoku stališče (poglejte si portret tedna Žan Mahnič  v Delu v soboto 7.12.2019 ) ko je celo poudarjeno, da sodišče odloča kolektivno - na kolegiju. Skratka REZULTATSKO !!! Tako sprevrženo logiko lahko sproducira samo DELO !


Sicer pa se nam obeta nov referendum ob neustavnem - združenem poroštvu  za 2tir in 3Razvojno os. Buldožersko miselnost Alenke Bratušek  je treba USTAVITI !!!

P

Kopirano iz 9. točke ustavne pritožbe občana, ki ni uveljavljal aktivne volilne pravice, na pritožbo potrditve mandatov občinskih svetnikov takoj po prvi seji občinskega sveta ... V 9. točki obrazložitve sodbe (1) upravno sodišče zapiše: »... Vendar pa v povezavi s tem mnenjem ( * mnenjem nekdanje ustavne dr. Jadranke Sovdat Up-1410/18-9 z dne 13. 11. 2018 ) ni bil razveljavljen 100. člen ZLV, katerega ustavno sodišče doslej ni razveljavilo ali z odločbo ugotovilo, da je v nasprotju z ustavo. Torej določilo, da ima zoper odločitev občinske volilne komisije, ki lahko vpliva na potrditev mandatov, pravico vložiti pritožbo kandidat in predstavnik kandidature oziroma liste kandidatov, ostaja v veljavi. Sodišče bi ravnalo v nasprotju s tem določilom, če bi ga razlagalo tako, da bi razširilo krog upravičencev do pritožbe tudi na tiste, ki niso izrecno navedeni v tem določilu. Iz navedenega razloga tudi tožena stranka ni mogla odločiti drugače, kot je odločila. Sodišče bi lahko v zvezi z navedenim določilom ravnalo kvečjemu tako, da bi prekinilo obravnavani volilni spor in vložilo pri ustavnem sodišču zahtevek za oceno ustavnosti navedenega določila. Vendar pa, tudi če bi se izhajalo iz predpostavke, da je v tem delu navedeno določilo kakorkoli sporno, je odločitev tožene stranke o zavrženju pritožbe še vedno pravilna že iz tega razloga, ker je bila pritožba vložena prepozno. ...«. Pri branju ločenega mnenja dr. Sovdat Up- 1410/18-9 z dne 13. 11. 2018, sem dobil občutek, da ga je pisala z veliko željo po čimbolj poštenih volitvah, ki so po mojem mišljenju eden izmed temeljev naše demokratične ureditve. Žalosti me občutek, da upravno sodišče ni takega mnenja, saj bi v drugačnem primeru vložilo le- to pobudo za oceno ustavnosti zavedajoč se, da ustavno sodišče glede na 30. člena Zakona o ustavnem sodišču (ZUstS) pri odločanju ni vezano na predlog iz zahteve oziroma pobude. Tak demokratičen deficit opažam nažalost tudi pri občinski upravi OS, ki je pripravilo predlog sklepa št. 032-07/2018-19 (23) za 2. sejo občinskega sveta OS v mandatnem obdobju 2018-2022, in pri občinskem svet OS, ki je le-ta predlog soglasno sprejel in to brez razprave, kot je razvidno iz podtočke 2. točke Ad. 7) zapisnika (24) le-te seje. Moje mnenje je, da poštene volitve pomenijo pošten odnos tudi v razmerju med državljani, ki uveljavljajo aktivno, proti tistim, ki uveljavljajo samo pasivno, volilno pravico. Karikirano povedano, pošten lopov je pošten samo v razmerju med lopovi, drugače ne bi bil lopov in kot tak, mora biti deležen ustreznega ukrepa, da se popravi. ... se ne čudim, da je US zasuto s pritožbami. Hodi namreč okoli problema kakor mačka okoli vrele kaše, namesto da bi se takoj spustilo v jedro problema. Ta ping-ponk sedaj med upravnim in ustavnim sodiščem to dokazuje.

P

U-I-450/19 Zahteva za oceno ustavnosti Zakona o lokalnih volitvah (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 45/08, 83/12 in 68/17 - ZLV) Prednostna obravnava: ABSOLUTNO PREDNOSTNA Začasna odredba: Ne Stanje zadeve: Odločanje Tip zadeve: U-I https://www.us-rs.si/neresene-zadeve/vpogled-v-stanje-zadeve/?search=U-I-450/19&x=0&y=0