Članek
SLOVENSKE ŽELEZNICE KORUPCIJA ALI VSE JE ŽE DOGOVORJENO
Objavljeno Aug 06, 2017

V vseh strukturah so sledi normalnih in poštenih oseb, ki v okviru možnega delujejo v mafijsko strukturirani državi, tako kot sploh lahko.
Oglejmo si delovanje civilne družbe, torej tistih, ki sedijo na direktorskih stolčkih velikega podjetja Slovenske Železnice ali pa tistih, ki govorijo v imenu civilne družbe in imajo možnost pogovarjanja z oblastjo. Če so ti drugi (ki delujejo s ciljem udejanjanja interesov državljanov na sploh) premalo odločni postanejo zavestno ali nehote podporniki našega profašistično - udbaško strukturiranega REŽIMA.
Silvo Berdajs
, generalni sekretar sindikata strojevodij
Dušan Mes, Generalni direktor Slovenskih železnic
Albert Pavlič , Delavski direktor, Slovenskih železnic
Vir slike: 2.


V času dopustov zvesti sluge naslednikov ropanja slovenskega imetja sledijo najbolj pomembni paradigmi v času slovenske tranzicije.

 V času kislih kumaric sindikat in vodstvo SŽ prodajajo del tovornega prometa tujcem zato, da bomo-bodo gradili tir za 3 milijarde in zagotovili vnukom ozkega udbaškega podzemlja preživetje za naslednje tri generacije. Njihova naloga pa je da Delovno ljudstvo, v njihovem žargonu, neuke ovce prepričajo, kako oni delajo vedno samo za delavce, kmete in upokojence.

Sindikat skupaj z vodstvom Slovenskih železnic, ki po SCT konceptu, popolnoma mimo javnosti in vendar z občasnimi sporočili za javnost prodaja največjo lastnino, kakopak tujcem, zato, da roparske zveri preko njihovih vnukov zabrišejo vse sledi. V strahu, da bo referendum uspel zato že iščejo pot kako speljati dodaten vir mimo javne kontrole. Tako kot so uspeli v Splošni plovbi, pa Heliosu in sedaj še v tovornem prometu na SŽ. Kaj jih moti ? Če namreč uspe referendum proti Zakonu o Drugem tiru, potem bo strošek izgradnje za 2,2 milijarde manjši in se ne bo dalo krasti.

Filozof in sociolog Emil Milan Pintar je s "popravki" Zakona o Drugem tiru zavestno delal dodatno meglo.
Korenite prenove države pa ne podpre. Saj mora zagotavljati stabilnost da se "naši" ne razkrijejo? Je glavni borec t.im. civilne družbe proti kraji, ki ga (glej ga čudo) upošteva tudi oblast in se z njim... pogovarja. Dejansko služi ko alibi za t.im. pogovore s Civilno družbo. Iz fiktivnih akcij, ki jih je uprizarjal lahko sklepamo, da se za dejansko, učinkovito kontrolo ne bori, niti za prekinitev tega najnovejšega barabinskega projekta.

Povezava delitev POGAČE je strateška in je vse bolj vidna - ob pomoči vseh poslancev SMC, DESUS-a in pol SD, vlade RS in vseh civilnih podpornikov za "nadzor", ekonomistov in gradbenih projektantov ter izvedbenih podjetij, se bo le ta delila. Glavna pogača pa bo očitno pripadla Kolektor coolingu.
[/url]

"Cesar" Cerar podpira Zakon o Drugem tiru zato ker ve, da če bo ta zakon preko referenduma padel, kot koruptiven (z namenom razprodaje slovenskega imetja in dodatnega fonda iz tujine za nove barabije v Slovenskem gospodarstvu) bo padel tudi on.
"Cesar" Cerar in vsi njegovi svetovalci dobro vedo, da je Zakon koruptiven, da je namenjen razprodaji slovenskega imetja in da zagotavlja veliko zamudo v izgradnji, če ga primerjamo z avstrijsko železniško povezavo, vsaj za dve leti.

Povsem jasno je, zakaj je čakal tri leta, da je na koncu v zadnjem letu mandata izsilil škodljivi Zakon v Državnem zboru zato, da si zagotovi na podlagi lažnivih »strokovnih« podlag najmanj 2 x po 500 milijonov in dodatno še okoli 1.000 milijonov EUR, za dela posvečenih podjetij (skupaj okoli 2,2 milijarde).

Tako bi izpolnil nalogo ter izpričal vdanost ideji, da je potrebno tako alternativne variante kot idejnega nasprotnika »zaklati«: v fizični obliki, legalno ali medijsko.

Zato se nam sedaj dogaja kar se dogaja, seveda pod krinko »strokovno«, »ekonomsko« upravičena odprodaja najboljše kokoši, to je tovornega prometa pri SŽ. Prav zanima nas kdo od "velikih" ekonomskih strokovnjakov je napisal elaborat za odprodajo. Dajmo imena na plano, ali pa je to spet zgodba o osebnih podatkih in informacijski pooblaščenki !!! Številni davkoplačevalci smo prepričani, da gre za ista imena, istih kreatorjev gospodarskega uničevanja Slovenije.

Poleg vsega tega pa so strategi pri Slovenskih železnicah ugotovili še to, da je treba poskrbeti še za sledeče:

1. Sindikat SŽ ne želi kontakta z gibanjem DavkoPlačevalciSeNeDamo (poskusov in zavajanja z urami in z navajanjem številnih sestankov, ki naj bi jih bilo vsaj sedem!!!). Za dokaz namišljene igre sestankov imamo dovolj dokumentov, pa tudi priimke in imena.

2. Vzporedno s tem mora vodstvo poskrbeti za navidezno resna in težka pogajanja z mednarodnim razpisom. Edini pogoj je, da najboljši ponudniki ne smejo biti preblizu. Tako se ne bo nič izvedelo. Morajo pa biti vključene nove države, da bo projekt še bolj nepregleden. Tako postanejo dogovorne finančne mahinacije bolj varne!

3. Po prodaji tovornega prometa pri SŽ bo najverjetneje vsakokratno vodstvo skupaj z zaslužnimi sindikalnimi vodji poskrbelo, da bodo promet in stroški prikazani tako, da morebitna poceni investicija v dvotirno progo ne bo imela nobenih posledic za staro bratovščino.

 Za celovitost tega procesa zavajanja javnosti pa skrbi, večni vladni funkcionar - Karl Erjavec. DESUS in ZDUS kar naenkrat postaneta strokovna, varnostni inženirji kot je Sušnik pa nenadoma postanejo razsodniki o 3 milijardni investiciji.
Taka izjava varnostnega inženirja spominja na leta pred 1990, ko so bili skupaj v velikih primerih varnostni inženirji v stavkovnih odborih, ker tam ni bilo nobenega pravega dela.

DESUS je torej zadolžen, da kakšen osameli prosti strelec na železnici ne bi začel vpiti proti razprodaji Tovornega prometa na Slovenskih železnicah, ker bi potem lahko državljani prehitro dojeli, da gre za javno dobro in razvoj Slovenije ampak za nadaljevanje sistemske korupcije.
p.s: iz poročila KPK, plačilna nedisciplina v tem obsegu je odraz prviligiranosti enih na račun drugih - korupcijsko nepovezanih: "Na podlagi navedb managerjev ugotavljamo, da plačilna nedisciplina eksistenčno ogroža 61 odstotkov mikro, 50 odstotkov malih, 44 odstotkov srednje velikih in 34 odstotkov velikih podjetij."

Karl Erjavec, večni minister in oseba stalnega političnega zavajanja nemočnih UPOKOJENCEV, ima trenutno najpomembnejšo nalogo, da starejšim gospodom in gospem v državnem zboru in stranki zabiča, da morajo ponavljati:
Drugi tir je pomemben za nadaljnji razvoj Slovenije, tak projekt (vreden 3 milijarde EUR) nas edino reši. Če boste pridno glasovali boste imeli, če ne v Državnem zboru, pa vsaj v vaših občinah ali KS take funkcije in položaje , da boste lahko pridobili še kaj zaslužka.

Vir članka in več

No, če ne drugače pa tako, da bodo ti ljudje člani volilnih - referendumskih komisij. Da, tudi članstvo v volilnih komisijah je pomembno in je rezervirano za naše. Le ti so navajeni "pravilno" delati z volilnimi skrinjicami. Nenaši tega tako ali tako ne znajo.

Tako Cerarjeva vlada sistematično preko vsiljenega zakona - torej legalno, a brez dejanskih pooblastil, zagotavlja nadaljevanje korupcije in obenem išče skupno napajalno korito za svoje preživetje. Ljudstvo ima v Sloveniji po Ustavi oblast, ker s tem vlada deluje proti samovoljno proti dobrobiti volivcev je njeno delo dejansko nelegitimno.
Res je - vlada je na koncu moči ! Pomagajmo ji, da sestopi in da se država uredi v dejansko strokovno, sodelujočo ter da se koruptivnosti naredi konec.
Več: Alternativna rešitev problema projekta Drugi tir

Pojdimo na referendum in glasujmo proti korupciji in proti !
To je ZAČETEK PRENOVE SLOVENIJE.

Vir večine besedila 2.


Pismo poslancem z 219 podpisniki: PROTI ŠKODLJIVIM ODLOČITVAM O DRŽAVNIH INVESTICIJAH – DRUGI TIR

Zakonodajni postopek kot odraz NORČEVANJA iz projekta

Vladni in trije alternativni, bistveno boljši, projekti Drugi tir

VTA MREŽA