Ker nočemo širših razmer družbene slabovoljnosti in trenj in ker so se pri sprejemanju zakona o Drugem tiru pokazale številne nepravilnosti je prav, da poslanci zakon o Drugem tiru odpravijo. Kljub manjšinski "zmagi volivcev" je več kot 160.000 ljudi jasno pokazalo, da se z zakonom ne strinjajo.
Med kampanjo za in proti Zakonu je bilo očitno da je REŽIMSKA združba oblastnikov koristila številne položajne možnosti, da so delali propagando za zakon, ki ga vsiljujejo, obenem pa so si iz proračuna celo izplačali sredstva za propagandne namene širjenja svojih, večinoma zgolj načelnih stališč, druga stran pa ni dobila ne ustrezne medijske pozornosti, niti uravnoteženih sredstev za predstavitev svojih stališč.
Temeljni problem, ki je sprožil referendum je, da STROKA ni dobila možnosti izjasnjevanja o projektu posodabljanja slovenskih železnic, torej tudi predvsem industrijskih tirov Koper - Divača. 223 oseb je podpisalo peticijsko pismo poslancem, med njimi so številni strojniki, gradbeniki, tehnologi, pravniki... Predlagam da ga preberete: PROTI ŠKODLJIVIM ODLOČITVAM O DRŽAVNIH INVESTICIJAH – DRUGI TIR
Kako se je zavajalo tudi na Javnem ZAVODU RTV Slovenija govori spodnji zapis, ki je bil sicer že objavljen.
RTV Slovenija npr. ni poročala o izjavah poslanca Socialnih demokratov Janka Vebra. Državljani so dobili vtis da so poslanci koalicijskih partnerjev složni. Še posebej huda pa je ta manipulacija ker na njegova opozorila problemov v zvezi z Zakonom o Drugem tiru ni prejel odgovorov.
Jan Škoberne poslanec SD je na RTV SLO v soočenju glede referenduma 2. tir govoril v imenu Socialnih demokratov. Niti namignil ni na možne probleme, sogovornike pa je poniževal z floskulami kot je "Nekateri bodo vedno in vselej proti," in za primer navedel umetno oplojevanje. Ni povedal, da je samo polovica poslancev SD glasovala za sporni zakon, druga polovica pa se je vzdržala ali mu nasprotovala. Torej niti poslanci v koalicijski strankah niso enotni glede teh vprašanj. Vir
GLASOVAL SEM PROTI ZAKONU O DRUGEM TIRU
Poseben zakon za 27 km proge ni potreben.
Gradimo lahko brez posebnega zakona, enako kot druge železnice pri nas do sedaj.
Projekt je treba racionalizirati in graditi brez Madžarske.
Podjetje 2TDK je obvod za podmizno prodajo naše najbolj dobičkonosne železniške infrastrukture tujcem.
LJUDEM MORAMO POVEDATI KAJ JE NAROBE PRI DRUGEM TIRU
Narobe je, da Madžari za 200 mio evrov dobijo v last drugi tir, ki je naša najbolj strateška železniška infrastruktura.
Narobe je, da bodo na koncu dobili še denar obračunan od amortizacije v podjetju 2TDK, torej še za en dodaten 2.tir.
Narobe je, da se vrednost deleža tuje države v 2TDK, ne oceni.
Narobe je, da so bili Madžari izbrani na skrivaj, brez javnega in transparentnega postopka.
Narobe je, da niso znani ne finančni ne logistični in ne drugi aspekti lastništva Madžarske v 2TDK.
Narobe je, da se z Madžari pogaja o vplivu na komercialne aktivnosti v Luki Koper in s tem njeno poslovno neodvisnost ter status odprte luke.
Narobe je, da bodo Madžari prednostno izvajali gradbena dela in s tem nekonkurenčno dobivali posle na račun naših davkoplačevalcev.
Narobe je, da se je na evropska sredstva prijavilo podjetje 2TDK in ne država, kljub referendumu in nejasnim posledicam.
Narobe je, da trenutno 2TDK sploh še ni investitor in brez zakona nima pravne podlage za prijave na evropska sredstva.
Narobe je, da se 2.tir ne gradi brez posebnega zakona in brez posebnega podjetja 2TDK, enako kot vse druge železnice v državi do sedaj.
Narobe je, da se ne upošteva mnenja KPK in Računskega sodišča glede zakona o 2.tiru.
Narobe je, da državni SDH ki ga vodi Lidia Glavina, za 90.000 evrov naroča študije iz javnih podatkov, kaj vse je narobe v Luki Koper, da se pridobijo razlogi za zamenjavo vodstva Luke Koper.
Narobe je, da se revizije delajo le v Luki Koper, ki je trn v peti vladi, ne pa tudi v NLB, DUTB, Telekomu, ELES-u in DRI.
Narobe je, da se menjuje uprava Luke Koper zato, ker nasprotuje spornem načinu financiranja gradnje 2. tira.
Narobe je, da se v Luki Koper kadruje ljudi, ki ne izpolnjujejo osnovnih pogojev za mesto, samo da se odstrani vodstvo, ki nasprotuje načinu gradnje 2.tira.
Narobe je, da se v nadzorni svet Luke Koper daje ljudi, ki so povezani s SŽ, samo da se dobi podpornike za zamenjavo vodstva Luke Koper. Ti posamezniki niso neodvisni člani nadzornega sveta Luke Koper.
Narobe je, da se prireja kadrovske postopke v SDH, da se dobi nadzornike Luke Koper, za katere se vnaprej ve kakšno stališče imajo do vodstva Luke Koper ali da so kot odvetniki že delali za SDH, ELES, ministrstva in DUTB. Tudi ti posamezniki niso neodvisni člani nadzornega sveta Luke Koper.
Narobe je, da se ne upošteva mnenja zaposlenih v Luki Koper.
Narobe je, da se politično in kadrovsko trguje za podporo spornemu zakonu gradnje drugega tira med vlado in koprskim županom.
Narobe je, da se ne poišče širokega konsenza, najmanj pa sporazuma med SŽ in Luko Koper, kako zgraditi 2. tir."
Janko Veber, poslanec SD
_______________________________
Komentar:
Sonja Nardelli: "Poleg zavedenih je glasoval ZA tudi marsikdo, ki si želi čimprejšnje gradnje tira (dveh tirov) nezavedajoč se kaj se v tem zakonu skriva. Žalostno!"
Komentar Vladislav Stres: "Če bi bile redne volitve omejene s kvorumom bi bile NEUSPEŠNE.
Zadnjih volitev v EU parlament se je udeležilo samo 24,55% vseh volivcev. Vir
______________________________
Ali Zakon o Drugem tiru določa TRASO? Da Zakaj? Ker določa gradbeno dovoljenje kjer je ta trasa definirana.
Ali je problem da je predor T1 trasiran nekaj metrov stran od meje z Italijo? Je seveda kot vsa mejna problematika praviloma ni nikdar dokončno razrešena.
Ali je problem vodonosnikov prek katerih teče načrtovana trasa proge? Je. Glej predavanje g. Josipoviča...
Ali je problem da na spletu vlada prikazuje POTNIŠKI VLAK kako drvi 160 km/h, dela pa se predvsem tovorna proga? Podatki o zgornjih hitrostih tovornega vlaka pa so na ministrstva in 2TDK različni? Da. To je dokaz strokovnega diletantizma.
Ali je problem da bo morala večino stroškov izgradnje ENOTIRNE PROGE za ceno od 900 - 1,4 milijarde eur plačati Luka Koper in večji del tudi prevozniki na sploh ter država Slovenija obenem pa Luka Koper nima nobene besede pri odločanju o investiciji? Vsak ki plačuje bi moral sorazmerno ODLOČATI.
Ali dodatne obremenitve prevoznikov znižuje konkurenčnost? Seveda.
Ali bi bilo prav da o infrastrukturnih investicijah začnejo pomembno odločati strokovnjaki kot so Inženirske akademije Slovenije, Inženirske zbornice Slovenije, Slovenska inženirska zveza? Več Seveda, saj so tovrstni projekti izjemno zahtevni in ne prenesejo političnega ROKOHITRSTVA in neargumentiranega odločanja.
Ali bi bilo prav, da se pogovorimo kaj s staro progo med cca 8 letnim trajanjem izvedbe projekta enotirne proge po vladnih projektih?
Ai ne bi bilo najbolje da pristopimo celovito do problematike in da se organizira širok strokovni posvet?
Izbrani projekt pa mora biti podpisovan z osebnimi zavezami nosilcev le tega?
ipd
Sam nisem del kakega drugega omrežja (Janša/Šturm/Kučan/Zemlarič)
Več o delovanju "levega" Kučanovega klana, ki je sistemsko zlizan z "desnim" klanom Lovra Šturma VOLITVE IN ZAVAJANJA PRI RAZLAGI USTAVE - dr. Miha Ribarič
K A Z A L O
Sep 24, 2017