Članek
Ženski milijarderski klub
Objavljeno Jul 07, 2015

Običajno so moški tisti, ki slovijo po svojih poslovnih sposobnostih. A mi obožujemo ženske, ki so s svojo vizijo uspele oblikovati uspešna podjetja, vredna milijarde dolarjev.

Jessica Alba – The Honest Company

34 letnica, ki jo vsi že vrsto let poznamo kot odlično igralko, je več kot le lep obraz. To je dokazala, ko je leta 2011 ustanovila podjetje z okolju prijaznimi izdelki za dom in družino. Leta 2012 je podjetje izdelovalo 17 izdelkov, danes pa se je ta številka povzpela že čez 115. Konec leta 2014 je ocenjena vrednost podjetja dosegla milijardo dolarjev, a to Jessice ne ustavi. Zelo pomembno ji je, da še naprej razvija nove izdelke ter zadovolji svoje potrošnike in njihove želje.

Tory Burch - Tory Burch LLC

Tory Burch je svojo kariero v svetu mode pričela na področju marketinga in PR-a pri Veri Wang in znamki Polo Ralph Lauren. Svojo znamko TRB by Tory Burch, ki je kasneje postala Tory Burch, je s trgovino v New Yorku začela leta 2004, večino inventarja pa je razprodala že prvi dan. Njene slavne balerinke so tiste, ki so ji prinesle slavo in bogastvo. Danes njeno znamko sestavljajo oblačila, čevlji, torbice, dodatki, ure, oprema za dom ter dišave in lepotni izdelki. Vrednost podjetja se ocenjuje na 3,5 milijard dolarjev.

Elizabeth Holmes – Theranos

Leta 2003 je pri 19-ih letih zapustila Stanford in ustanovila podjetje za zdravstveno tehnologijo Theranos. Podjetje razvija nove pristope k laboratorijski diagnostiki pri pregledovanju krvi, njihov cilj pa je standardiziranje krvnega testiranja s pomočjo ročne naprave, ki za test potrebuje le nekaj kapljic krvi. Ocenjena vrednost podjetja, ki trenutno razvija več različnih patentov, je 9 milijard dolarjev.

Sara Blakely - Spanx

Nekoč je od vrat do vrat prodajala faks naprave in v vročem vremenu želela najti brezšivne hlačne nogavice, ali takšne, ki se ne bi zvijale, ko jih je odrezala. Ker jih ni našla, je pri 27-ih investirala 5.000 dolarjev in pričela z razvijanjem prototipa. 2 leti kasneje je ustanovila podjetje Spanx in ga upravljala kar iz svojega stanovanja, vse ostalo pa je tako rekoč zgodovina. Danes se njeno osebno bogastvo ocenjuje na približno milijardo dolarjev, znamka brezšivnega perila Spanx pa navdušuje ženske po celem svetu in je v Ameriki celo postala sinonim za perilo za oblikovanje postave. Vas je kdaj zanimala skrivnost vitkega videza zvezdnic, še posebej, ko se morajo kmalu po rojstvu otroka pojaviti na rdeči preprogi? Imenuje se Spanx!

Fotografija: Depositphotos