Članek
Google oglaševanje
Objavljeno Oct 25, 2019

Google oglaševanje nam redno predstavlja različne novosti. Na našem blogu smo zbrali nekaj zanimivih informacij o tem, kaj nam Google oglaševanje ponuja, kakšne so najpogostejše napake in kakšni so stroški takšnega oglaševanja. V nadaljevanju vam ponujamo kratek povzetek našega članka. S klikom na - Google oglaševanje - v začetku našega članka pa si lahko preberete podrobne informacije o tem zanimivem načinu spletnega oglaševanja.


				Google oglaševanje

Google Ads je bil predstavljen le dve leti po tem, ko je postalo najbolj priljubljeno spletno mesto na svetu: Google.com. Oglaševalska platforma se je na sceno pojavila oktobra 2000 kot Google Adwords, a je bila po nekaj rebrandingu v letu 2018 preimenovana v Google Ads. Glede na obsežen Googlov obseg, obstaja možnost, da ste videli (in verjetno kliknili) Googlov oglas… in tako imeli tudi vaše potencialne stranke.

Google Ads je plačljiva oglaševalska platforma, ki spada pod marketinški kanal, znan kot plačilo na klik (PPC), kjer vi (oglaševalec) v oglasu plačate na klik ali na prikaz (CPM).

Google oglaševanje je učinkovit način za spodbujanje kvalificiranega prometa ali ustreznih strank do vašega podjetja, medtem ko iščejo izdelke in storitve, kot so tiste, ki jih ponujate. Z Google Ads lahko povečate promet na svojem spletnem mestu, prejmete več telefonskih klicev in povečate obiske v trgovini.

Google Ads omogoča ustvarjanje in skupno rabo pravočasnih oglasov (prek mobilnih in namiznih računalnikov) med vašo ciljno publiko. To pomeni, da se bo vaše podjetje prikazalo na strani z rezultati iskalnih iskalnikov (SERP) v trenutku, ko vaše idealne stranke iščejo izdelke in storitve, kot so vaše, prek Google Search ali Google Maps. Tako dosežete ciljno občinstvo, ko je smiselno, da naletijo na vaš oglas.


				Google ads

Če ste se neuspešno poskušali oglaševati v Googlu, ne obupajte. Obstaja veliko razlogov, zakaj lahko vaši oglasi v storitvah Google slabše delujejo. Pokrijmo nekaj običajnih kršiteljev.

Pogoji za široko ključno besedo Pri ključnih besedah ​​si ga morate resnično pripisati, zato bi moralo biti testiranje in nastavitev del vaše strategije. Če so vaše ključne besede preširoke, bo Google vaš oglas postavil pred napačno publiko, kar pomeni manj klikov in večjo porabo oglasov. Preglejte, kaj deluje (tj. Katere ključne besede ustvarjajo klike) in jih prilagodite tako, da se vaši oglasi najbolje ujemajo s ciljno publiko. Najbrž mešanice ne boste dobili pravilno takoj, vendar dodajte, odstranjujte in spreminjajte ključne besede, dokler tega ne storite.

Neustrezni oglasi. Če se vaš oglas ne ujema z namenom iskalca, ne boste dobili dovolj klikov, da upravičite porabo oglasa. Naslov in kopija oglasa se morata ujemati s ključnimi besedami, ki jih ponujate, rešitev, ki jo oglašuje, pa mora rešiti ne glede na bolečino, ki jo išče iskalec. To je kombinacija, ki bo prinesla rezultate, ki jih iščete, in morda bo le nekaj popravkov. Lahko ustvarite več oglasov na oglaševalsko akcijo – s to funkcijo razdelite test, kateri oglasi najbolje delujejo. Ali še bolje, uporabite Googlovo funkcijo odzivnih oglasov v iskalnem omrežju.

V članku smo zbrali še mnogo več zanimivih informacij o Google oglaševanju. Pogledali smo kaj je AdRank, ponudbe v oglaševanju, kratice kot je CTR, CVR, PPC, ocena kakovosti, ...

Vabljeni k branju!