Članek
5G škandal- 1 trilijon USD vredna tožba proti FCC, ki lahko pomeni konec agende 5G v ZDA
Objavljeno Jan 29, 2020

Škandal 5G - 11 strokovnjakov za telekomunikacijsko industrijo je 17.1. 2020 obtožilo na zveznem sodišču ameriškega regulatorja Zvezno komisijo za komunikacije (Federal Communications Commission - FCC). Tožba je ocenjena na 1 trilijon dolarjev (vir 1)

Bruce Kushnick in Scott Mc Collough vodita odvetniško pisarno IRREGULATORS, skupino strokovnjakov in notranjih strokovnjakov za telekomunikacijsko industrijo, ki so 17. januarja 2020 na zvezno sodišče poklicali Zvezno komisijo za komunikacije (FCC), oboroženi z dokazi - o oceni škandala v višini 1 trilijona dolarjev - in strategijo, ki bi lahko dobro utrla pot do velikega prestrukturiranja telekomunikacij in ukinitev agende 5G.

17. januarja 2020 so bili ustni argumenti IRREGULATORS proti FCC podani na zaslišanju na prizivnem sodišču v okrožju Columbia - avdio posnetek ustnih trditev lahko poslušate na strani: http://irregulators.org/oral/

United States Court of Appeals
District of Columbia Circuit
Washington, D.C. 20001-2866

Sodniki: Judges: Rogers, Katsas, Williams
Tožniki: W. Scott McCollough, Matthew J. Dunne (FCC)

 

V spodnjem intervjuju z Joshom del Solom (vir 2) iz takebackyourpower.net Bruce Kushnick razkriva, kako so od podjetja Verizon NY - ki je bil prej tiho imenovan za uradno telekomunikacijsko službo New Yorka - pridobili finančne dokumente - ki jasno kažejo krajo in več milijard dolarjev na leto nezakonitih prisvojitev.

Scott McCollough ocenjuje, da znesek sredstev, ki jih brezžični telekom velikani kradejo od plačnikov plačljivih linij, znaša 60 milijard dolarjev na leto in na to gleda kot na skrivni finančni vir za nezakonito financiranje uvajanja omrežja 5G.

Bruce Kushnick je sestavil epsko knjigo na 581 straneh z naslovom "Knjiga porušenih obljub: Širokopasovni škandal v višini 400 milijard dolarjev in Osvobodite Mrežo", ki jo zdaj velikodušno in brezplačno daje na spletni strani http://5g-emf.com/BrokenPromisesBruce Kushnick v videoposnetku (vir 3) predstavlja to knjigo (april 2015).  

Scott McCollough je pravni strokovnjak za telekomunikacije in nekdanji pomočnik teksaškega generalnega državnega tožilca in pogodbeni odvetnik zveze potrošnikov.

O primeru IRREGULATORS proti FCC (vir 5):

"Ta primer podrobno opisuje enega največjih računovodskih škandalov v ameriški zgodovini. Temelji na letnih finančnih poročilih podjetja Verizon NY, državnega telekomunikacijskega podjetja, iz katerega je razvidno, da je zaradi manipulativne uporabe pravil računovodstva stroškov Zvezne komisije za komunikacije (FCC), ki se še vedno uporabljajo, celotna kabelska infrastruktura v ZDA postala nedonosna. Ocenjujemo, da se letno zaračuna 50–60 milijard ameriških dolarjev preveč za storitve komunikacij, Da se odjemalci telekom omrežij silijo, da namesto storitev omrežja optičnih vlaken v domu subvencionirajo brezžično komunikacijsko poslovanje, in da je to ustvarilo Digital Divide ter ohranilo ameriške cene na področju komunikacij izjemno napihnjene v primerjavi s tujino. Podjetja nimajo 5G brezžičnega omrežja, vendar so previsoki stroški kabelskih omrežij vaba za uvajanje brezžičnih 5G omrežij, ki v resnici, ko se subvencije odstranijo, niso dobičkonosna. Mesta in zvezne države bi v tem primeru imele milijarde sredstev za nadgradnjo optičnih vlaken, da ne omenjamo nižanja cen in obnovo neposredne konkurence na trgu."

IRREGULATORS proti FCC: Ustni argumenti (vir 4) 

Ustni argumenti, ki izpodbijajo manipulirana FCC pravila o računovodskem obračunavanju stroškov, katera je potrebno predstaviti na prizivnem sodišču v okrožju Columbia DC.

Kontakt:

Bruce Kushnick, Direktor: bruce@newnetworks.com

Scott McCollough, Esq., Svetovalec: wsmc@dotlaw.biz

IRREGULATORS so konzorcij višjih, neodvisnih strokovnjakov, forenzičnih revizorjev in pravnikov. Člani skupine sodelujejo v različnih sestavah od leta 1999. Dne 15. aprila 2019 so IRREGULATORS na prizivno sodišče v okrožju Columbia vložili izpodbijanje odločbe Zvezne komisije za komunikacije (FCC) in ta primer razkriva enega največjih računovodskih škandalov v ameriški zgodovini.

IRREGULATORS: "KAJ SMO UGOTOVILI": V zadnjem desetletju smo odkrili obsežen finančni načrt navzkrižnega subvencioniranja, kar se izvaja z manipulacijo pravil o računovodstvu stroškov Zvezne komisije za komunikacije (FCC)- torej pravil, ki se uporabljajo za prihodke in izdatke telekomunikacijskih javnih služb, ki jih večinoma nadzirajo AT&T , Verizon in Centurylink. Ocenjujemo, da naj bi v ZDA prekomerno zaračunali 50 do 60 milijard dolarjev letno. Vložili smo 18 strokovnih poročil in  komentarjev, s katerimi smo zahtevali, naj FCC preuči to množično finančno manipulacijo od leta 2015. Naše analize temeljijo na letnih poročilih Verizona New York, ki so neizpodbiten dokazni vir.

Večina Američanov ne ve, da državna javna telekomunikacijska podjetja še vedno obstajajo in da so skrita pred očmi. V skoraj vsakem mestu ali večini mest so večino kablov v zemlji in na drogovih dali v državno uporabo, in čeprav so jo nekateri morda nadgradili iz bakrenih žic v optična vlakna, nobeno drugo podjetje ni sodelovalo pri nadgradnji državne infrastrukture.


V javnem omrežju niso samo obstoječe bakrene žice, ampak večina oz vsa žična omrežja v ZDA, ki jih uporabljajo podjetja, kot je Verizon. Ta infrastruktura lahko vključuje optične kable za FiOS ali za brezžično ali širokopasovno povezavo ali celo „storitve poslovnih podatkov“ (včasih imenovane „backhaul“ ali „poseben dostop“); kable, ki so osnova drugih omrežij itd. Za brezžične storitve, vključno s 5G, je treba na mesta celičnih anten pritrditi optične kable. Podjetja, ki nadzorujejo večino teh mrežnih kablov, nato nadzirajo brezžične storitve, stroške za stranke, nadzirajo pa tudi zgornje meje prenosa podatkov.

Prišlo je do resnih napak v potrebni nadgradnji in vzdrževanju omrežij. Na žalost so zaradi desetletij zapostavljanj propadli veliki segmenti državne infrastrukture. Podjetja so postavila kabelska omrežja, a v mnogih delih ZDA storitev ni ponudil AT&T, edino podjetje, ki ponuja širokopasovne kabelske povezave. Vendar je to pomanjkanje konkurence omogočilo Comcast, da lahko nenehno zvišujejo cene za vse storitve ter druge pristojbine ali omejijo prenos podatkov. Za delitev stroškov se v podjetjih za javno telekom infrastrukturo uporabljajo pravila računovodstva stroškov, ki jih je določila Zvezna komisija za komunikacije (FCC).

Različne dejavnosti, ki jih ponujajo Verizon in drugi, na primer FiOS ali brezžične storitve, naj bi pokrile svoje stroške na podlagi formul, določenih v teh računovodskih pravilih FCC. Verizonu je uspelo, da so z eno samo potezo bila vsa javna komunalna omrežja videti nedonosna, ker so pravila FCC zamrznjena tako, da odražajo leto 2000. To pomeni, da plačani stroški v letu 2019 temeljijo na enakem odstotku kot leta 2000.

Za lokalne ponudnike so bile telefonske storitve preko bakrenih kablov glavni vir prihodkov v letu 2000 in iz tega so pokrili večino stroškov. Vendar je v letu 2019 ta lokalna storitev Verizona NY predstavljala le 21%, vendar pa iz nje še vedno plačujejo več kot 60% stroškov podjetja. Nasprotno pa vse druge telekom storitve podjetja pokrivajo le del dejanskih stroškov, ki so nastali. Brezžične storitve v New Yorku so pokrile samo  del dejanskih stroškov gradnje infrastrukture brezžičnega omrežja. Iz prihodkov lokalnih storitev kabelskega omrežja so tako krili večino stroškov izgradnje brezžičnega omrežja, pri tem pa kabelsko omrežje ni bilo nadgrajeno ali vzdrževano s temi proračunskimi sredstvi.

PREKOMERNO ZARAČUNAVANJE IN NEPRIMERNA POLITIKA JAVNIH STORITEV: Ta primer vpliva na vse komunikacijske storitve. Pravila zvezne komisije za komunikacije (FCC) zdaj stroške nalagajo državnim lokalnim službam (poznanim kot "intrastate"). To je ustvarilo velike finančne izgube in podjetjem dalo davčne ugodnosti, ter omogočilo dvig cen telekom storitev. In to je ustvarilo "digitalno delitev" s trditvijo, da ni dobičkonosno nadgraditi s kabelskim omrežjem podeželska območja ali celo manjša mesta.

CENE TELEKOM STORITEV V ZDA SO PRENAPIHNJENE:  Z nadzorom kabelske infrastrukture ta podjetja nadzorujejo tudi ceno storitev brezžičnega omrežja. Američani plačujejo za brezžične storitve 6–10 krat več v primerjavi z deli Evrope in Azije. In ker podjetja nikoli niso pravilno nadgradila svojih omrežij z optičnimi vlakni, Američani za širokopasovne povezave in Triple Play plačujejo 2-5 krat preveč.

Gradbeni proračuni, ki bi jih bilo treba uporabiti za nadgradnjo kabelskega omrežja v New Yorku in v drugih zveznih državah, so bili preusmerjeni na podjetja za brezžične komunikacije. Naredili so načrt "za izklop bakrenih kablov", ker brezžična tehnologija lahko zasluži več denarja in ni nobenih obveznosti pri ponudbi storitev. Zato so večino državne kabelske infrastrukture pustili, da propada. Ne gre za New York ali samo Verizon, to se dogaja po celi ZDA, vključno z AT&T v Kaliforniji ali v Kentucky-u ali z Centurylink v Koloradu. 

Zvezna komisija za komunikacije (FCC) ni nikoli ni raziskovala, kako njihova lastna računovodska pravila povzročajo to ogromno prekomerno zaračunavanje kupcem in tudi druge škode in prezrla je našo predstavitev osnovnih dejstev. Dejansko FCC v svojem zadnjem sodnem postopku ni predložil nobenih dokazov, ki bi nasprotovali našim trditvam.

REZULTATI:

- Če bomo zmagali, bo morala Zvezna komisija za telekomunikcije (FCC) določiti pravila za zaustavitev navzkrižnih subvencij, vključno z brezžično povezavo - prihraniti milijarde dolarjev v posamezni zvezni državi, ki jih bo mogoče uporabiti za izgradnjo državne infrastrukture in znižanje cen za večino telekom storitev.

- In če zmagamo, v primeru da bi bilo odločeno, da pravila FCC niso več potrebna (kot vztraja FCC), potem bi Zvezna komisija za komunikacije (FCC) izgubila nadzor nad infrastrukturo in zvezne države bi lahko pridobile milijarde, ki gredo zdaj za navzkrižne subvencije.


- V nasprotnem primeru pa bi se stanje "status quo" poslabšalo zaradi previsoke rasti sredstev za navzkrižne subvencije za vprašljivo uvajanje infrastrukture 5G, zaradi pomanjkanja konkurence, nenehnih višanj cen, nadomestnih pristojbin in državnih subvencij, dodeljenih podjetjem, ki prej niso izpolnila širokopasovnih obveznosti. In ne bi bilo nobenega nadzora nad vladnimi agencijami, katere je ugrabila korporativna industrija, tako da te agencije ne delujejo več v interesu javnosti. 

Dodatek 21.3. 2020: 

13. marca 2020 je pritožbeno sodišče Washington DC odločilo (6) o zadevi, kar je dalo možnost državam in mestom, da vložijo zadeve proti nacionalnim telekomunikacijskim podjetjem. Sodišče je uradno zavrnilo zadevo Iregulatorjev, ker „noben od njih nima tretjega člena.“ Vendar je Sodišče pomisleke skupine Irregulators vzelo resno in je citiralo zadevo Nat’l Rural Telecom Ass’s zoper  FCC (1993) ter zabeležilo: 

"Stopnje donosa imajo tudi perverzne spodbude za preusmeritev stroškov proč od nereguliranih dejavnosti (kjer bi potrošniki na višje cene reagirali z znižanjem nakupov) v regulirane dejavnosti (kjer bo povišanje cen povzročilo malo ali nič padca prodaje, ker so pri regulaciji cene v območju, v katerem  je povpraševanje razmeroma neodzivno na spremembe cen."

Najbolj kritično pa je, da je sodišče šlo dlje in je vztrajalo:

.....kakršne koli poškodbe, ki jih pobudniki utrpijo zaradi uporabe zastarelih pravil poglavja 36. [Zakonika zveznih uredb] za storitve ponudnikov s cenovnimi omejitvami, je mogoče ugotavljati ne preko zamrznjene ureditve Komisije (FCC), temveč preko prostovoljnih in neodvisnih odločitev držav o uporabi pravil iz poglavja 36. za lastne namene.

Sodišče je tako izpolnilo glavni cilj Irregulatorjev in odprlo vrata državam in mestom za vložitev zahtevkov proti posameznim telekomunikacijskim podjetjem.

V središču primera Iregulatorjev je poziv zveznim in državnim uradnikom ter navadnim uporabnikom telekomunikacij, naj se spomnijo, da so telefonske storitve državno regulirane javne telekomunikacijske storitve. Njegova tožba je razkrila, da odkar se je At&T leta 1984 uradno razdelil na sedem regionalnih družb Bell Companies, se je zgodilo dvoje stvari: (1) telekomunikacijska industrija se je ponovno konsolidirala in (2) Zvezna komisija za komunikacije (FCC) je postala vladna agencija, ujeta v korporacije, ki je prenehala delovati v javno dobro. 

VIRI:

(1) http://5g-emf.com/5g-scandal-11-telecom-industry-experts-taking-the-fcc-to-federal-court-in-january-2020-in-estimated-1-trillion-lawsuit/

(2) https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=VWh3TgCfmaw&feature=emb_logo

(3) https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=g0zFErx514E&feature=emb_logo

(4) http://irregulators.org/oralarguments/

(5) http://irregulators.org/oral/

(6) https://publishwall.si/radha88880000/post/537244/zda-veliko-navdusenje-glede-5g-pojenja-zaradi-sodbe-zoper-fcc