Študija o tem, koliko so v resnici čisti moderni avti, ki na papirju ustrezajo najnovejšemu ekološkemu standardu euro 6, je razgalila avtomobilske proizvajalce - 22 od testiranih 32 modelov je presegalo še dovoljene meje standarda. In še ena velika razlika - isti model za ZDA izdelajo veliko čistejšega kot za Evropi.
Mednarodni svet za čisti transport (ICCT) je objavil izsledke raziskave o tem, kakšen je dejanski vpliv standarda euro 6 na izpuste naravi in človeku zelo strupenih NOx emisij. Obvladovanje teh emisij pa za industrijo pomeni velikanski izziv, saj je učinkovita tehnologija zapletena in draga. Nova pravila pa velevajo, da lahko dizelski avto na kilometer poti v zrak izpusti le še 80 mg NOx.
Kot je znano, je izpolnjevanje kriterijev euro 6 od prejšnega tedna obvezno za vsa nova vozila. Da nek avto z določenim motorjem ustreza kriteriju, mora biti odobren v skladu s še vedno aktualno meritvijo po sistemu "novega evropskega cikla" NEFZ, ki pa je glede na izvedbo v laboratorijih in mogoče manipulacije ob tem zastarel, a ga bo nov globalno usklajeni testni cikel za lahka vozila (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Cycle - WLTC) nadomestil šele po letu 2017.
Beri dalje...
Sep 10, 2015