Land rover ponuja alternativni pogled na kakovostnega, navzven kompaktnega, a znotraj prostornega športnega terenca, ki je povrh vsega lahko zelo zmogljiv izven asfalta. Drugačen pristop pa terja tudi nekatere prilagoditve, medtem ko bi bila lahko kakšna temeljni sestavni del bolje izpeljan.
Land rover discovery sport je dolgo ime za model, ki so ga nekoč Britanci imenovali freelander. Status “luftarja” je pri znamki prevzel manjši evoque, disco’ sport pa je zrasel in se močno navezal na discoveryja tretje generacije.
Zunanji dizajn je zelo všečen, saj daje s pomočjo svetlobnih podpisov vtis tehnološke naprednosti, a tudi dobrodošel ščepec aristokratskosti, drugačnosti, ki se ji na cesti občutno vsi poklonijo.
Znotraj se najprej vtisne v spomin po odmerjenem prostoru za potnike in njihove okončine, po tej plati ni sledu o kakšni “športni utesnjenosti”, kot skušajo manko centimetrov v avtomobilskem dialektu kamuflirati pri marsikateri znamki. Ne gre sicer za enoprostorca, naslonjala se delijo le po sistemu 60:40, a tudi odrasel sredinski potnik v drugi vrsti se dobro počuti, še posebej, ker je klop vzdolžno pomična, nagib naslonjal pa tudi. Prtljažnik tako meri vsaj 541 litrov, v primeru naprej potisnjenih sedežev pa kar 981 litrov. Moralo bi zadostovati.
Testni avto je bil sicer petsedežnik, v primeru dveh dodatnih sedežev v tretji vrsti pa sta nekoliko dvignjena, da omogočata dober pregled naprej.
Beri dalje...
Sep 29, 2015