Članek
Porsche Driving School v Sloveniji
Objavljeno Oct 03, 2015

Porsche Driving School se je na kratko ustavil v Sloveniji. Svoja vrata so v varnem okolju poligona odprli 911 turbo S, cayman GTS, carrera GTS, panamera GTS in drugi ter povabili, naj pritisnemo plin do konca. Če si upamo.

Težko je ubesediti tistih nekaj sekund izjemnega pospeška, ko se želijo vsi notranji organi preseliti na zadnjo klop, v grlu zastaja glasen vzdih, pred očmi pa se namesto filma pričnejo vrstiti zgolj sličice. Ne, nisem sedel na “space vertigo” prostem padu v Gardalandu, temveč v porscheju 911 turbo S skupaj z njegovimi 560 “konji” pod nogami. In potem še protiudarec vseh fizikalnih sil - izjemno zaviranje. Keramične zavore so še šestdesetič v istem dnevu grabile neznosno učinkovito, varnostni pas se je napenjal, držala na vratih oklepajoči se prsti že izgubljali barvo, noge pritiskale v dno športno utesnjene školjke.

“Izjemen avtomobil,” je poleg za volanom po uvodni vožnji mirno modroval Vojko Safran, eden izmed inštruktorjev AMZS Centra varne vožnje na Vranskem, kjer se je za dva dni ustavila znamenita Porsche Driving School, ena najhitrejših karavan na svetu.

“Ta avto ima prek 12 tisoč kilometrov, od tega so jih veliko večino naredili na isti način, z norim pospeševanjem in enakim zaviranjem na polno.” Neprestano mučenje materiala na polno, torej. “Pravijo, da še niso opravili niti rednega servisa, le gume so menjali,” je Safran, tudi sam za “dušo” lastnik ene od ikon športnega avtomobila (druge znamke), občudoval vzdržljivost superstroja, vrednega 270 tisočakov.

(Foto: Tine Zorec/Mediaspeed )

Takšna izkušnja vsakogar zelo hitro potopi v Porschejev svet, kjer vladajo hitrost in zmogljivost, a tudi visoka raven vsakodnevnega udobja in zanesljivosti. V tem svetu ni prostora za polovičarstvo in kompromise, ni navodil v smislu, da je dovoljeno z “launch controlom” opraviti največ dva štarta na dan, sicer bo šla sklopka … Če 911-tici po celodnevnem neizprosnem mučenju vmes kaj ne bo prav, bo na to že sam opozoril, a ponavadi bo dovolj že, če mu priganjač privošči kakšno minutko mirnejše vožnje, da se ohladi na priporočeno raven ...

Beri dalje...