Članek
I feel SLOVEnia
Objavljeno Mar 02, 2014

Športniki rešujejo Slovenijo in slovenski turizem!

 

Kar nekaj debat se je že sprožilo o tem, kako odlično so izpeljali promocijo naši športniki na olimpijskih igrah v Sočiju. Kako dobri promotorji so bili letos, se je izkazalo na številnih tujih spletnih straneh in televiziji, kjer so odmevala imena Tina Maze, Peter Prevc, Žan Košir, Teja Gregorin, Vesna Fabjan in navsezadnje tudi hokejisti, Anže Kopitar itn.

Lahko bi rekli, da se nam je ponudila idealna priložnost za promocijo Slovenije v svetu, kjer bi intenzivno vključevali naše športne zvezdnike. Vsekakor bodo v letu 2014 glavni kreatorji znamke I feel Slovenia. Športniki bodo tako znamki dali dodano vrednost, zgodbo, zgodbo naše domovine in nas Slovencev, to je predvsem podoba zdrave, športne, zelene Slovenije, vztrajnost, pridnost in prizadevnost prebivalcev na sončni strani Alp. Cilj strategije za leto 2012-2016, prepoznavnost in ugled Slovenije bo definitivno realiziran, pri tem pa bi morali izpostaviti tudi ostale cilje, ki pa niso zanemarljivi, predvsem je to kakovost življenja in blaginja v naši državi. Res je, da bi bilo vse "finofajn", če bi prihodnje leto pridobili pozitivne podatke, povečanje število gostov, večje število nočitev, višji BDP,...ampak dokler bodo politiki še kar naprej odvzemali "slovenski kokoški", bodo najverjetneje naši športniki kaj kmalu predstavljali barve druge države!

No, bodimo raje optimistični in občudujmo našo kreacijo za letošnje leto. Zanima me, kakšne so prve asociacije o promocijskem videu ter mnenje o projketu s Tino Maze?

Na kratko o  tem, pa veliko inovativnega znanja in uspešnosti v turističnem sektorju! :)

 

A. P.

Ja Marko, imaš prav. Premalo spodbude, premalo volje. Ko pa rata zagriženim posameznikom se znamo pošteno hvalisati z njimi! :)

M

šport je lep a spremljevalci športa hm danes tekma Olimpija -Maribor je pokazala bedo navijačev !

Video je lep, meni samo glasba deluje malo preglasna, preveč moških glasov, ni uravnoteženo. Skoraj moteče deluje.