Članek

Izredna dopolnitev ovadb – 18.7.202

Izredna dopolnitev ovadb – 18.7.2022

Izredna dopolnitev ovadb – 18.7.2022

Objavljeno Aug 29, 2022

Danijel Mivšek

Cetore 28

6310 Izola


18.7.2022

Komisija za preprečevanje korupcije
Dunajska cesta 56

1000 Ljubljana

Izredna dopolnitev ovadb – 18.7.2022


Spoštovani!


Državnemu tožilstvu in Protikorupcijski komisiji pošiljam prvo delno oz. izredno dopolnitev sklopa kazenskih ovadb, z dne 30.5.2022., ki sicer obsega še kar nekaj dodatnih delov, ki bodo še dodatno dopolnjeni, ponovno pa bom posredoval tudi že posredovane dele. Žal glede na dosedanje preštevilne izkušnje (kot pravijo vsebine ovadbe same) ni garancije za delovanje pravne države v RS, da bi tako lahko opustil katera najnujnejša dela in kratkoročno preložil družinske obveznosti, za zaključitev celote vsebin ovadbe in prilog.


Kakorkoli, tožilstvo je že lani prejelo 5.000 (pet tisoč) dokumentov po elektronskem mediju in če tožilstvo še ni pridobilo celotne dokumentacije v zadevi tožbe na prepustitev, s strani SKZGRS iz leta 2021 (2021-74), ki teče pri Okrajnem sodišču v Piranu, z vsemi slikovnimi in listinskimi prilogami (63x), ga pozivam, da to nemudoma stori. Sam za ponovno zbiranje originalov v času poletnih del na kmetiji preprosto nimam časa. Od odvetnika sem dobil nazaj le neurejeno dokumentacijo, pomešano z - meni neznanimi - dokumenti v povezavi z mojim soimenjakom. To navkljub seznanjenosti v zapisniku naroka sodnica Piranskega sodišča ignorira in ignorira tudi vse ostale navedene okoliščine, dejstva in priloge iz odgovora na tožbo - pri svojem ravnanju in odločitvah. Sodnica Kravanja v zapisniku naroka, iz katerega me je nezakonito in samovoljno izločila, tudi ignorira dejstva v dokumentaciji, ki govorijo o tem, kako je sklad sam načrtno in naklepno povzročal moje izčrpavanje in zagotavljal - po dejanjih uslužbencev in funkcionarjev sklada - z naklepom mojo neuspešno pridelavo, kot tudi plačilno nesposobnost, in posledično neplačilo najemnin in s tem tudi neuspešno iskanje odvetnika za tožbo, v katero me je želel Sklad izzvati za dokončno izčrpavanje mene in moje dejavnosti. Noben odvetnik ne dela zastonj, in Okrožno sodišče v Kopru je poskrbelo, da se mi BPP, ki se pogosto dodeljuje kriminalcem za samoobrambo, meni ne dodeli. Odgovor na vlogo za BPP sem prejel - kot že navedeno v tožbi - šele po objavi članka o "nerazumnem zavlačevanju sodišča z odgovorom na vlogo za BPP". To je le eden od dokazov o korupciji v sodstvu in podtalnih komunikacijah v paradržavnih strukturah. Sklad se izključno omejuje pri podlagah za enostransko prekinitev pogodbe na neplačilo položnic najemnine. V kolikor bo pri tem Kravanja vztrajala, bo proti njej vložena ločena ovadba zaradi podpiranja monopolne stranke v postopku. Sicer je to stalna praksa sodišč pri kršenju ustavne pravice ljudi do enakosti pred zakonom z državnimi inštitucijami, ki imajo neomejeno financiranje iz virov, ki jih ravno tako plačujemo državljani. S tem se nezakonito in neustavno zlorablja oblast z uporabo javnih sredstev proti tvornikom javnega, kar smo vsi državljani. To pa je kaznivo dejanje, sploh če se pri tem pojavlja fenomen pridobivanja koristi funkcionarjev in z njimi povezanih drugih deležnikov, v škodo ustavnih pravic oškodovanih državljanov. Temu še dodajmo podrejeno ukinitev ustavne pravice do samo-zagovora, posebno tistih kot sem jaz, ki jim je z domnevno zakonodajo (tako koprsko sodišče) prepovedano koristiti BPP, preden razprodajo za pravne stroške osnovna sredstva za kmetovanje. Če so bile v odgovoru navedbe lažne, pa je takšen odgovor služil taktičnemu izčrpavanju s strani podtalne državne strukture, ki je od lastnega sistema nedotakljiva. Vrane pač.


Zaradi neurejene pridobljene dokumentacije pokojnega odvetnika in zaradi enormnega dodatnega dela in sodelovanja, ki bi ga zahteval prenos zadev na drugega odvetnika, se do danes nobeden ni odločil za prevzem zadeve. Neurejena dokumentacija, ki bi izkazala osnovo za pristop k zadevi, je botrovala k temu, da se odvetnica, ki je v mojem imenu prevzela dokumentacijo, ni odločila za prevzem zadeve. Ker so vse zadeve iz ovadb med drugim namenjene uničenju vseh nivojev mojega bivanja, tudi prek izčrpavanja je jasno, da se ne morem klonirati, da bi dokumentacijo sestavil sam ponovno. Dokumentacija pri odvetniku pa je bila obsežnejša od tiste poslane na sodišče v odgovor na tožbo. S takšnim ravnanjem je nato sodnica tudi v zapisniku pristranska in za ta namen le zmedeno povzema okoliščine, ki pa jih niti ne preverja, le domneva, pa se na tej osnovi že odloča. Podobno pristransko je skoraj celotno sodniško osebje v vseh postopkih v zvezi s SKZGRS do sedaj. Bo pa tudi to ravnanje del naknadne celote dokumentacije, ko jo bom fizično pripravil za oddajo Organoma in drugim organom pregona. To, ko bom odpravil najnujnejši del dvomesečnega zaostanka pri svojem že tako okrnjenem delu za preživetje, ki ga povzroča dolgoletno izčrpavanje po zadevah iz te večdelne ovadbe in posledicah. Tudi samo vlaganje te ovadbe, ki je doslej terjalo 1.200 h izgube delovnega in/ali katerega koli drugega časa mojega življenja, z nastalo škodo na več ravneh, ki ves čas eksponentno narašča zdaj že desetletja. Večdesetletni organizirani kriminal zaposlenih v javni upravi RS in pri posameznih dodatnih povezanih ljudeh pač ne more biti organizirano podan v ovadbi čez noč. Ne pozabite, da je precejšnja dokumentacija, ki bremeni SKZGRS predložena že več mesecev prej tožilstvu, kot je SKZGRS vložilo tožbo za prepustitev, in še to je storil SKZGRS vsled moje zahteve po celotni interni upravni dokumentaciji Sklada o tem, kaj počnejo v zadevi mojega najemniškega razmerja s SKZGRS, kar je očitno zavrnil, saj je ni dostavil ali dal na vpogled. S tem SKZGRS deluje ofenzivno proti meni, med tem, ko bi moral izpolniti tudi svoje zakonske obveznosti do najemnika. Ovadba je bila evidentirana pri Koprskem tožilstvu, več o tem pa mi ni znano.


V tej dopolnitvi prilagam komparacije katastrskih kopij KO Cetore in KO Dvori nad Izolo (priloga 1), Ortofoto posnetka iz leta 1985 ter iz nedavnih ortofoto posnetkov v javno dostopnih portalih RS v upravljanju različnih javnih služb.


Iz priloženih komparacij je jasno razvidno, da je bila pozidava kmetijskih objektov s strani sosedov, kmeta in njegove žene funkcionarke oz. tedaj živinorejske kmetije zdaj turistične kmetije na Medljanu (sosedov - 1) izpeljana na najetem zemljišču brez vednosti in/ali pristanka najemnika - mojega očeta ob dodatnem sočasnem zavajanju in zamolčanju s strani uradnih oseb takratne pospeševalne službe, in predstavnikov državnega zavoda SKZGRS - SKZ o tem, kje je meja najetih zemljišč oddanih v najem skozi obdobje 40 let. (Geodet sklada, ki je deklarativno ekstremno zaseden, da dela z zamikom 30 let, je npr. kmetu, ki mu želi Sklad predati z goljufijo meni odvzeta zemljišča iz pogodbe, meje označil preprosto takrat, ko jih je Sklad dal nezakonito v najem.)


Iz ortofoto posnetka in zapisnikov KZSI iz let 1980 – 1985 (priloga št. 2) je jasno razvidno, da se travniki in pašniki v lasti mojega očeta leta 1985 uporabljajo za potrebe dejavnosti živinoreje kmetije Kodarin na jugu in na severu in je to posnetek (sedaj pridobljen po uradnem postopku pri ljubljanskem uradu), ki se ga spominjam tudi iz mojih obiskov SKZGRS okoli leta 1995, ko so bili še na mizi Sonje Mikulin in Viktorije Karli, spomnim se jih po označbi teras s flomastrom. Površine (terase) v lasti očeta nezakonito oddane v uporabo s strani takratne Zemljiške skupnosti sosedom(1) so označene s flomastrom: na SV strani (brez vednosti ali privolitve očeta) in na jugo-vzhodni strani (ob obljubljeni, a ne zagotovljeni nadomestitvi) Medljanskega grebena. Ko je bila naknadno odpovedana zamenjava zemljišč iz prejšnjega stavka, se je uporaba očetovih zemljišč s strani sosedom (1) nadaljevala, dokler jih nisem po očetovi smrti sam pregnal z njih. S težavo so se umaknili z njih, brez poplačila uporabnine (Opomba: Sklad sistematično in rutinsko prek Sodišča Piran in Vrhovnega sodišča v Ljubljani meni zaračuna in izvrši tudi uporabnino za sporna zemljišča z nasilno izvršbo prek Franka Slavca leta 2016-17-18). Na KZS(Kmetijsko zemljiški skupnosti) Izola, SKZ (Skladu kmetijskih zemljišč do ustanovitve SKZGRS), in nato na SKZGRS so delali in bili funkcionarji tedaj iste osebe-ljudje, kot delajo sedaj in ves čas vmes. Sonja Mikulin (sodna izvedenka) je ena od njih.


V obdobju po smrti očeta (15.11.1990), ko sem izvajal večletno pionirsko preusmeritev vinogradov v ekološko pridelavo (med prvimi v Sloveniji), je soseda(1) javno lobirala za to, da se mi območje kmetijskih površin v najemu od RS na jugu Medljana, JZ geografske lege odvzame. To so zemljišča, ki jih je v postopku izpred dveh let(po 28h letih), sicer v tej več-delni ovadbi prijavljenega organiziranega dolgoletnega kriminala, Sklad vendarle na papirju že dodelil sinu sosede, sosedu prevzemniku(1). Gre za dolgoletni naklep in več načinov kriminalnega in nezakonitega prisvajanja mojih lastninskih pravic, nad mojimi (prej očetovimi) lastnimi in najetimi pravicami že 40 let. Primeru takega ravnanja lobiranja je bila priča druga soseda iz Medljana, na enem od srečanj vaške skupnosti oz. zbora krajanov Cetore, (ki še danes neuspešno poskuša pridobiti pravico do priključitve na javni vodovod. Pravzaprav so se sprijaznili s stanjem.) Takratno dejanje lobiranja sosede(1) v Cetorah, ločeno od vseh ostalih dejanj, obsežno dokumentiranih in podprtih z dokazi v tej večdelni ovadbi, s strani sosednje družine (1) (dokumentacija odgovora na tožbo na prepustitev in vse vsebine in listine poslane do sedaj na DTRS), bi lahko celo kdo jemal kot utemeljeno, zaradi zdravstvenih težav v vinogradu v času preusmeritve, izvedene z zelo omejenim razpoložljivim znanjem, pridobljenim izključno v tujini in s strani izkušenejših vrtičkarjev že od časa moje srednje šole po smrti mojega očeta, ko sem bil star skoraj 16 let. V kontekstu 40-letne uzurpacije osebne in najete lastnine za košnjo, pašo in turizem (zadnji dve aktivnosti delno ali občasno še trajata v letu 2022, kljub obsežni dokumentaciji in ovadbam vloženim na DTRS in 30-letnemu prigovarjanju, naj se v celoti umaknejo z njim tuje lastnine) ter naskakovanja na moje premoženje prek javnih projektov v domnevno javno dobro (v zgodovini je bilo veliko takih primerov), degradaciji z nasipanjem materialov nad mojim premoženjem v plazišča, podrtimi škarpami parcel v najemu sosednje družine(1) nad mojimi najetimi površinami-potmi, gradnjo objektov sosedov(1) na mojih najetih površinah, zarotništvom s SKZGRS in zaposlenimi ter njegovimi zunanjimi sodelavci, uslužbenci sodišč(prijatelji) proti meni, ter ustvarjanjem oporečnosti pridelave ter plazenja cestišča (ob sočasnem onemogočanju uporabe poti, trajno namočene s fekalijami in gnojnico iz teh na črno zgrajenih objektov na tujem(očetovem) zemljišču, s strani sosede(1) in njenega sina(1)), pa je jasno, da sem ves čas razen napadov na dejavnost samo, po javno-zasebnem zarotništvu, podvržen tudi številnim poskusom razlastitve(Komunala Izola, Občina Izola, NLB Izola, SKZGRS, KGZS, FURS, Kmetijski inšpektorati več vrst, Telekom Slovenije(2005-2007), Inštitut za kontrolo in certifikacijoUM(ločena obadba), v kali zatrt poskus izvršbe AKTRP,...). Ti poskusi utegnejo biti rezultat usklajenih zarotniških konstantnih poskusov prevzema površin in uničenja moje dejavnosti(Opomba: kot del vseevropske agende svetovnih skrivnih lož)), vsled umora mojega očeta z usklajenim izčrpavanjem istih poosebljenih entitet uprave lokalne skupnosti in povezanih posameznikov, ki imajo imena in priimke, funkcije v državni in lokalni upravi, mnogi še danes, ali v zvezi s temi kaznivimi ravnanjemi dobivajo pokojnino.


Vključno s Telekomom, kateri DTRS(ovadba zoper uslužbence DTRS po letu 2014) ne želi podati epiloga, in kljub jasno izkazanemu zahtevku odškodnine (in zdaj tudi zakonitih obrestih od leta 2014) ni bilo nikoli odgovora. S tem se je zgodil nov škodni dogodek in nov odškodninski zahtevek po KD uradne osebe, ki ga bom šele določil. Če se DTRS ne odzove, vsi na Telekomu pa še danes vedo vse o tem, potem je zadeva gotovo utemeljena in zahteva konkreten odgovor DTRS vlagatelju ovadbe tudi v zvezi s povzročeno škodo(Opomba; saj mi je g. Marijano Benčič s svojim službenim kolegom najbrž direktorjem, na mojem dvorišču grozil z izvršbo s policijo na mojem zemljišču zaradi popravila inštalacije, ki sem jo Telekomu zaradi nezagotavljanja storitve tedaj že 9 let na kazniv način, zasegel in jim prepovedal dostop do 6 drogov). Dokumentacija odložena v predal koprskega tožilstva tam „poskakuje“. To je le še ena od ovadb odgovornih oseb tožilstva, ki sledi kadarkoli v prihodnje, saj kaznivo dejanje opustitve uradne dolžnosti do mene še traja. Poslovna goljufija s strani državnega uslužbenca (funkcionar državne firme) se preganja po uradni dolžnosti in je pregon tega dejanja v javnem interesu, kot tudi odprava škode. Kdor tolmači drugače, je kriminalec v službi globoke države RS, ki dovoli in naklepno izvaja izčrpavanje, mučenje in poboje državljanov, prek izčrpavanja in upravnega nasilja, kot ugrabiteljica ustave RS, v sestavi ljudi z imeni in priimki in kazensko odgovornostjo za njihove zločine.


Med izvajanjem izvršbe na mojem premoženju (traktorju in kopaču) 27.6. 2018, je soseda(1) bolna ležala v 120 m oddaljeni sinovi (1) hiši. Umrla je po nekaj mesecih. Imam vse razloge, da sumim, da so:

izolski župan Danilo Markočič (ki je nadaljeval "požrtvovalno" delo uničenja mojega premoženja, prek nalaganja javnih športno-turističnih projektov v protipožarno preseko Cetore Korte, ki ga je začela njegova strankarska kolegica, predhodna županja, v tesnem sožitju s sosedo (1). in njenimi projekti na Medljanu in širši okolici, vedno v „javno dobro“ in na račun javnih sredstev, ter v škodo drugih okoliških prebivalcev),
soseda(1),
lokalna policijska vodstvena srenja in policisti,
SKZGRS,
druge obalne občine - njihovi župani, pravniki, turistični in drugi referentje,
sodni izvršitelj Franko Slavec in njegova družina (sorodnika od F.S. tesno povezana z družino sosedov(1) iz Medljana),
Okrajno sodišče v Piranu in njegovi dotični uslužbenci in zunanji sodelavci, sodniki in sodelavci drugih sodišč vpletenih v izvržbe SKZGRS,
SKZGRS - najmanj dve njegovi zapredni direktorici vključno z aktualno ministrico, več zaposlenih na območni enoti SKZGRS Koper,
številni pododdelki kmetijskega inšpektorata RS,
celotna zasedba MKGP skozi več desetletij,
Zavod za gozdove in vse službe povezane s preprečevanjem, z ugotavljanjem, oceno in vračilom škode po divjadi v RS, na območju moje kmetije v času od leta 2014(opomba: bolj natančno dokumentacija o KD od leta 2008)do leta 2021
(Opomba; projekti uničenja naravnega okolja in habitatov divjadi so financirani s strani evropsko slovenskih struktur pod krinko „razvoja podeželja“ ki je zelo očitna prikrita nacistična dejavnost uničenja obstoječega samooskrbnega kmetijstva, če upoštevamo dejstva v naravi in ne lajno iz RTV-ja.)

aktivno, pretežno zavestno in v nasprotju z dejansko stroko, naklepno sodelovali v usklajenem projektu moje razlastitve, tako hiše in gospodarskega objekta, kot vseh kmetijskih površin in umestitve javnih športno-turističnih poti po celotni površini moje kmetijske dejavnosti, na mojih lastnih in najetih površinah.


S skrajnega zahodnega roba oz. vogala moje kmetije je po projektu Uživajmo podeželje II. (UP II.), ki je projekt iz Programa razvoja podeželja RS (glej komparacijo katastra in objavljenih poti na INFO tabli za turiste na Šaredu in na spletu) predvidena ravna linija trase turistične poti, preko globoke grape do vasi Cetore, kar je izvedljivo le po jeklenicah in kar je del adrenalinske ponudbe aktualnih turističnih poti po Sloveniji. Do tega vogala kmetije Mivšek po planu projekta UP II. vodijo neobstoječe trase, tudi čez grmovje, njive, vinograde, oljčnike (ne le moje, vendar teh oljčnikov leta 2014(začetek UP II) ni bilo na solastniški površini z opisano porušeno škarpo na meji z mojim zemljiščem v solasti Sklada) in moje lastno dvorišče. Iz tega sklepam, da je ta projekt upošteval tudi že rezultate ciljane uspešne razlastitve moje družine. (Opomba: Morda zato je iz previdnosti Sklad svoj delež leta 2018 oddal v najem solastniku po končani izvršbi nad mojim premoženjem parcelo, kjer je projekt UP II (2014 – 2021) predvideval nadaljevanje trase poti, ki gre po njihovem načrtu prek moje lastnine. Vinograda in dvorišča, česar jasno sam ne bi nikoli dovolil. Čez električnega pastirja so v času implementacije UP II, že plezali mnogi turisti, s predšolskimi otroki, družine, gorski kolesarji, nemški motokrosisti,...Povsod po obdelovalnih površinah vedno znova rinejo s konjskimi kopiti sosedovi(1) turisti.)


Pošljam podrobnejši opis enega značilnega primera dogodka vdora turista na moje kmetijske površine, vodenega s strani digitalne tehnologije z aplikacijami, ki jih objavljajo in za uporabo na nezakonit način promovirajo obalne občine in regijske turistične organizacije, na osnovi - z javnimi sredstvi osnovanih in izpeljanih - projektov umeščanja dejavnosti turizma v zasebne kmetijske in gozdne površine, brez zakonske podlage in/ali brez vednosti ali pristanka lastnikov zemljišč, kot tudi brez obstoja takšne fizično in digitalno oglaševane fizične infrastrukture v naravi, ob očitni podpori upraviteljev kmetijskih in gozdnih zemljišč v lasti RS in Občin in državnih organov, ki s tem „razvijajo podeželje“. Tako javne strukture npr. prepovejo uporabo vode v kmetijstvu v Istri, ker je to „pitna voda“, pri tem pa ne zapovedujejo zaprtja turističnih zmogljivosti in preusmeritve turistov v kraje, kjer ni pomanjkanja vode. Jasno je, da gre za (še en aspekt iste) agendo, ki predvideva izpad samooskrbe in lakoto v jesenskih in zimskih mesecih ter uničenje kmetijstva, po promociji (ne-)trajnostnega turizma, četudi trdijo nasprotno. Je ena od najbolj kričečih in dobro dokumentiranih dejavnosti globalne zarote, ki se izvaja že nekaj desetletij.


Danilo Markočič je bil že pred leti seznanjen z ogromno škodo, ki jo je povzročila občinska športno-turistična dejavnost v edinem izolskem gozdu (terenska vozila, štirikolesniki in motokros motorji ter kolesa vseh vrst in zdaj električne verzije le-teh, se prosto gibljejo po gozdni vleki že desetletja ob podpori najmanj 5-ih turističnih projektov). Župana ne moti nezakonita dejavnost gorskih spustov s kolesi med vasjo Korte in Šmarsko dolino. Sestanek na Občini Izoli, ob prisotnosti odvetnice Gaje Čeferin, Danila Markočiča, Irene Zavrtanik in županovega odvetnika z ljubljanskim naglasom), kjer je bila županu tudi vročena strokovna študija (izdelana po izkušenem sodnem izvedencu s tolminskega, kjer vedo kaj več o tem kot to izkazujejo na izolskem) o tem, kako Občina Izola s črno nizko gradnjo, cesto Šared Medljan povzroča poplave na oklici trase ceste. Občina, njeni funkcionarji vzpostavijo redne poplave na moji kmetiji in na dvorišču, leta preden je bil do konca implementiran projekt Uživajmo podeželje II, ki turistom neposredno ponuja celotno mojo poplavno kmetijo v eksploatacijo. (Opomba: vendar se je UP II začel po moji vložitvi zahtev za sanacijo poplavnosti po občinski črni nizki gradnji na vse pristojne službe v RS, ki niso dobile nobenega odziva, razen samega projekta UP II).


Danilo Markočič celoten svoj mandat ignorira motokros povsod na podeželju, je neodziven in po tem obnavlja stare uničujoče projekte. Motokros prepoveduje le na povsem dislociranih lokacijah od kraja kriminalne dejavnosti Občin. Zagovarja masovne pokole divjih živali v Strunjanu, ki so jih občinski in državni turistični projekti pregnali iz gozda. povsod po Istri. Danilo Markočič, z razlogom usklajenega uničevanja posameznikov, tudi s pasivnostjo, ki je opustitev uradne dolžnosti funkcionarja, le nadaljuje delo Brede Pečan proti meni osebno. B.P. je med drugim tudi brez utemeljenega razloga, k sem pred 20-imi leti delal na programu dela z ljudmi s težavami v duševnem zdravju Ozara Izola kot vodja pisarne, čez noč ukinila več javnih delavcev, s tem pa prekinila dve tretjini programa, prek katerega smo skrbeli za 80 in več ljudi na terenu in usklajevali in izobraževali več prostovoljcev. Več županov Občine Izola torej v zadnjih desetletjih ne-le slučajno napada mene osebno, moje osebno premoženje in pridelavo – dejavnost. Tu je še zgodba izsiljevanja in diskriminacije vseh krajanov Medljana, v korist ekskluzivnih pravic kmetije sosedov(1) pri vodni oskrbi Medljana, ter zloraba mene za promocijo svojih projektov z odvisniki na zboru krajanov v Cetorah, ki so bili le njena samopromocija in izmenjava uslug za ta namen s številnimi podjetji. (Priča obstaja na zahtevo tožilstva)


Danilo Markočič s svojo ekipo sistematično nadaljuje dolgoletno prevarantsko prakso Občine Izole na področju menjave zasebnih zemljišč za potrebe javne infrastrukture z občinskimi. 30-letna neizpolnjena obljuba, podana vedno znova, a uresničitev obljube preložena z nelogičnim izgovorom. Nihče od odvetnikov ne želi za oškodovanko vložiti tožbe proti Občini Izola, in sprašujemo se zakaj. Med zavlačevanjem se je vrednost zemljišč podražila za 10-krat (s pomočjo pristanka lastnice na zamenjavo za pridobitev UPN), zdaj pa govori pristojna referentka na OI, da Občina trenutno nima dovolj denarja, da bi jim (občini) lahko preplačala lastnica zasebnica cca. 100 m razlike v zamenjalnih površinah. Tudi če bi Občina rabila denar za to, da lahko sprejme denar po menjalni pogodbi, če neka občina 30 let ni izpeljala menjave, a jo obljublja vedno znova, več generacijam lastnikov(Opomba: v zamenjavo za zemljišča, ki služijo vsa ta leta kot komunalna infrastruktura do črnih gradenj ), pa tega ne izpelje, je to prevarantsko ravnanje. To je goljufija, ki je kaznivo dejanje izolske občinske uprave po funkcionarjih z imeni in priimki. Če tožilstvo ne bo ukrepalo in iz medijev ne bom izvedel, da se je zadeva začela obravnavati, in do konca leta zadeva poštene menjave - na ravni cen iz časa sklenitve dogovora o menjavi(Pred OPN) iz priložene katastrske kopije - ne bo pod streho, vključno z vračilom - med tem neupravičeno zaračunanih - davščin na premoženje, s katerim lastnica zaradi občinske 30-letne tu opisane kriminalne dejavnosti v tej zadevi ne more razpolagati, in poplačilu dvakratnika zaračunanih davščin kot kompenzacije škode po KD, bom v letu 2023 začel s kazenskimi postopki proti trenutni garnituri tožilstva tudi v tej zadevi. Za OPN so bila izvedena uradna geodetska količenja. Domnevam, da jih izvaja vedno isti geodetski servis, tudi takrat, ko hoče od lastnice prisostvovanje pri zakoličenju meja parcel, kjer jih več ne more uporabljati, ker je tam „javna cesta“. Količki za OPN so nato iz zemlje po sprejemu OPN čudežno izginili (označeni na priloženi katastrski kopiji). Nekaj lastnikov sosednjih zemljišč, ki že desetletja dostopajo do svojih objektov po poti, ki je bila v zamenjavo z občinsko zemljo dogovorjena že pred desetletji, in ni bila izpeljana, pa sedaj v usklajeni akciji za tako dejansko zaseženo zemljišče s strani Občine in sosedov lastnice, ki ni bilo nikoli zamenjano z ustreznim ekvivalentom v naravi, kljub dani obljubi Občine, želi v postopku (gotovo tudi koordiniranim z Občino Izola) od lastnice pridobiti še služnost. Jasno je, da je postopno prilaščanje javnih pravic nad zasebnim imetjem strategija kriminalnega upravljanja javnega zoper zasebno, z očitno prevaro naivnih zasebnikov, ki v svoji dobri veri in poštenosti nekaj dajo na besedo prikrito lažnivega in prevarantskega uradnika. Ta zgodba je po svoje identična že prijavljeni zgodbi o 30 let obljubljani „zamenjavi kmetijskih zemljišč“ na Šaredu, ki se nikoli ni zgodila v korist zasebnice in njenih potomcev, po tem, ko se je zgodila v korist Občine. Občinski funkcionar Občine Izola je dediču, ki ni mogel vpisati lastninske pravice za neizpeljano menjalno zemljišče, zamenjavo obljubljal desetletja, vse do njegove smrti pred nekaj leti, ko so še njegovo ženo pregnali z lastnega zemljišča, da se lahko vsi svojci danes brišejo pod nosom. Vedno iste strukture ljudi z imeni in priimki obvladujejo izolsko kriminalno občinsko dejavnost. Tožilstvu priporočam, da v to strukturo „zagrize“. Če se pridobivajo javne koristi z goljufijo zoper zasebnika, to je po KD uradne osebe, je po moji presoji to zadeva, ki se preganja po Tožilstvu po uradni dolžnosti. Če temu ni tako, potem smo lahko le še podvrženi vsesplošnemu kriminalu državnih struktur, ki do različnih oseb pristopajo različno.


„Razvoj podeželja“ pomeni razvoj turizma in uničenje kmetijstva ali /in naravne dediščine. To je mednarodna agenda proti kmetijstvu za lokalno samooskrbo. Povsem običajno je, da slovenska uprava dela nasprotno od tega, kar govori, da dela. Že s tem, da ne preganja tega, kar bi po zakonu preganjati morala. Dovolj bo pogled v statistiko. Primeri "uspešnih dobrih praks" so le pesek v oči prebivalcev Slovenije za to, da bi verjeli, ko bo pretežni del propadel, da je uprava poskusila to preprečiti, a da je bil ta proces „naravni proces“, ki so ga izvedli državljani sami. Večnivojska manipulacija preko makroekonomske politike, upravljanja kmetijstva in pranja možganov prek medijev. Tistih, ki trdijo, da so kdajkoli bili neodvisni ali da to hočejo ostati.


V prilogi dodajam sveženj pogodb med najemniki in Skladom, iz katerega je razvidno taktično izrabljanje na videz legitimnih dejanj Sklada pri zagotavljanju različnih pristopov do različnih najemnikov, njihove pogoste diskriminacije, gledano z vidika pravic, ki jih s tem lahko kdo izgubi ali pridobi (zaradi pogojev v razpisu za oddajo v najem ali zaradi pogojev v pogodbi), kot tudi zaradi ene same razširjene pogodbe v primerjavi s podpisanimi več ločenimi pogodbami po določenih drugih najemnikih. Od tu je razvidna podtalna strategija nadzorovanega propadanja enih in ohranjanja drugih ter potencialov izsiljevanja posameznih kmetov v samih pogodbah (po alinejah pogodb, po več ločenih pogodbah na isto osebo).


Tožilstvo in protikorupcijsko komisijo opozarjam, da je razpisani narok, na katerega bi - zdaj že pokojni - odvetnik v letu 2021 prišel, odpovedan iz razlogov na strani direktorice Sklada tik pred rokom. Zdravstveni razlog je smiselno preveriti, saj jo je na izvedenem naroku nato zastopala pooblaščenka. Nato pa se je nad odvetnika na dan naslednjega naroka zgrinjalo več sočasnih sodnih zadev hkrati, kar je lahko tudi posledica namerne zlorabe digitalnega sodnega sistema, ki zlahka lahko zagotovi ne-križanje sodnih obravnav zadev na sodiščih. Potrebno je tudi razjasniti številne pritiske, katerim je bil, glede na objavo njegovega kolega, Andrej Baraga podvržen po domnevno „napačno dosojeni“ zadevi, ekstremnemu upravnemu nasilju, podobnem tistemu, ki sem ga deležen sam, npr. s strani kriminalnega aparata FURS. Nekaj o tem sem že predložil DTRS, a še zdaleč ne vsega.


Dokončano 22.7.2022 ob 8h11min.


Priloge:

Zapisniki KZSI 1980-1985.
Komparacije ortofoto1985, KOC, KOD in recentnih posnetkov ortofoto 2011-2021 1, 2, 3.
Mapna kopija površin parcel na Šaredu z dodatnimi informacijami.
Ortofoto Medljana, l. 1985.
Opis enega od nedavnih primerov tavanja turistov po kmetijskih mojih površinah z navigacijo projekta Uživajmo podeželje II, s prijavo policiji.
Pogodbe s SKZGRS.