


Delovna sobotka! Pihalni orkester Vrhnika je danes "guinea pig"😜 za mlade nadobudne dirigente! Bravo 👏👏👏
Naše potovanje po svetu se je srečno končalo. Preko Afrike, Kitajske, Irske in Amerike smo se srečno vrnili nazaj na Vrhniko. Hvala naši zvesti publiki, krasni ste!❤️
Lep praznični december in vse lepo v letu 2024 vam želi Pihalni orkester Vrhnika! 🍀
Nedeljsko dopoldne🦒🐆🐘🦓
Delovno dopoldne na Debelem Rtiču. 🔥
Društvo Pihalni orkester Vrhnika
Tržaška cesta 11
1360 Vrhnika
T: 041 670 046
E: info@ godba-vrhnika.si
Dirigent:
Milan Matičič
Predsednik:
Aleš Stružnik
Diploma za najboljšo godbo na pihala na Tekmovanju godb na pihala v Litiji leta 1950
Prvo mesto in zlato prinanje na 10. Tekmovanju slovenskih godb v drugi kategoriji leta 1989
Osvojeno prvo mesto in pokal Ormož 2002 za absolutnega zmagovalca Tekmovanja v zabavnem programu za pokal Ormoža leta 2002
Začetki današnjega Pihalnega orkestra Vrhnika segajo v trideseta leta prejšnjega stoletja. Na pobudo Jožeta Groma se je 29. maja 1925 zbralo 42 fantov, ki so začeli delovati pod imenom Godbeno društvo Vrhnika. Prvi učitelj in kapelnik je bil Tine Jerebic, ki se je skupaj z ostalimi člani godbe prvič javno predstavili leto dni po ustanovitvi, 26. maja 1926. V letih od ustanovitve pa do 2. svetovne vojne se je zamenjalo kar nekaj dirigentov, vendar je orkester vseskozi deloval ter nastopal. Druga svetovna vojna je leta 1941 povzročila začasno prekinitev delovanja. Leta 1945 je 14 članov, ki jih ni pogoltnila vojna, poiskalo skrite inštrumente in 6. maja 1945 so se ponovno zbrali in zaigrali. Orkester je po premoru zopet pričel z rednimi vajami ter različnimi nastopi. Aprila 1950 so se pod vodstvom Stanka Habeta udeležili tekmovanja godb na pihala v Litiji. Prejeli so diplomo za najboljšo godbo na pihala, kar štejejo za enega večjih uspehov orkestra. Leta, ki so sledila, so bila zaznamov
miran.car
@miran.car
hello
Borut Flistest
@borut.flis
Ljubljana eMesto
@ljubljana
Emesto je namenjeno digitalizaciji območja občine Ljubljana. Tukaj najdete vsebine, ki jih objavljajo lokalna podjetja, kmetije, društva in prebivalci. Če želite vsebino dodati to storite iz svojega profila, tako da pri objavljanju vsebine dodate trend #Ljubljana.