Članek
Janez KEPIC-KERN: "NEVARNA ZASTARELA NE-FILOZOFIJA" K MARXA in NEZASTARELA, ŽIVA KVALITETNA FILOZOFIJA A. Schopenhauerja !
Objavljeno Dec 26, 2020

Janez KEPIC-KERN: AVTOREFLEKSIJA MIŠLJENJA - "SVET KOT VOLJA IN PREDSTAVA" A. SCHOPENHAUERJA - končno v slovenščini ! Svet kot predstava samozavedajoče se volje - mislečega človeka.

Široko "priznana" - s strani S. Freuda, A. Einsteina in mnogih - kvalitetna  filozofija klasika subjektivne filozofije Arturja SCHOPENHAUERJA. Krater oris, s poudarkom na aktualnosti - te klasične in vrhunske filozofije - avtentične - kolikor misleči človek - sploh  - zmore!?

Arthur Schopenhaur | Footnotes to Plato | The first European Buddhist

Op. : citatni, nekomercialni preposnetek podobe filozofa

A. SCHHOPENHAUERJA (1768-1860) 

Svet kot volja in predstava

Op.:Citatno, nekomercialno ponazorilna preposlikava knjige. Izšla je leta 2008, Prevod A. Leskovec itd., 597 str.

Spoštovani beroči: leta 2008 - smo mi Slovenci končno dobili prevedeno v naš slovenski jezik - izjemno pomembno kasično delo evropske filozofije "SVET KOT VOLJA IN KOT - PREDSTAVA" - A. Schopenhauerja.

Zakaj je to delo še danes in je vedno - bolj živo in aktualno?

Tako je predvsem zaradi velike prodornosti uma človeka, avtorja, pravega filozofa A. Schopenhauerja.

Tisto, kar dela misel A. Schopenhauerja - tako živo - tudi - prepričljivo

JE FILOZOFOVA POVEZAVA ČLOVEKOVE FILOZOFSKE, ZNANSTVENE, POLITIČNE MISELNE AKTIVNOSTI

Z - VOLJO - dotičnega

filozofa, znanstvnika, politika itd.

V tej povezavi z nedvomno obstoječo vsebino človeka - Z NJEGOVO - VOLJO - je ključna inovativnost, prepričljivost

njegove prodorne filozofske misli.

Konkretno: večina ostalih filozofij, tudi znanost kot raiskovalna miselna aktivnost fenomena

SUBJEKTIVNE VOLJE FILOZOFA, ZNANSTVENIKA itd.

ne vključi v sam proces razmišljanja, znanstvenea raziskovanja - enostavno "prdvideva",

da t.i. predmet mišljenja, raziskovanja obstoji "sam po sebi" - tak kot ga razmišljajoči filozof zapisuje, raziskujoči znanstvenik analitično itd. ugotavlja, politično, družboslvni raziskovalec - opredeljuje.

Vendar, v prasi filozzofije znanstvenega, družbenega, političnega raziskovanja - vsak filozof, znanstvenik itd.

TO LASTNO SUBJEKTIVNO - VOLJO - VIDENJA, RAZISKOVANJA

nekako nereflektirano "potlači" v ozadje svojega mišljeenja, raziskovanja.

Vsak filozof, znanstvenik itd.zlsti pa t.i. politik

javnosti - preoči

LE KONČNI REZULTAT SVOJEGA RAZMIŠLJANJA, RAZISKOVANJA - KOT DA GRE ZA DEL - SAME "REALNE REALNOSTI

NE PA ZA REZULTAT - NJGOVE RAZISKUJOČE - VOLJE.

Približno v tem je bistvena - NOVOST IN KVALITETA - mišljenja A. Schopenauerja. Se mizdi.

Če se motim - bom pa hvaležen vsem, ki me boste - popravili in me - dopolnili !

Razmislek A. Schopenhauerja  je pomemben zlasti za "pravilno dojemanje realne narave

t.i. političnih filozofij.

Realnost sveta - kot ga prikažejo - politične filozofije - ni realnost - sama!

Realna je le subjektivna - volja - tvorcev družbeniih in političnih teorij !

Se mi zdi,

daje to hotel pojasniti - nedvomno "pravi" filiozof A. Schopenhauer !?