Prikaži zgornjo objavo:

Tako rekoč uradno: na Darsu priznavajo poslovni turizem njihove nove elite

Problem pretočnosti je v projektiranju premikanja objektov (avtomobilov) na dveh voznih pasovih in predvsem pri izvoznih odsekih. Če ne razumeš, kaj pomeni hitrost 100 km/h na voznem pasu in potem hitrost 40 km/ na odstavnem pasu pomeni da si KOLESAR, resnično in v glavi! Pri nas so izvozni pasovi in krivine na izvozih 40 km/h kar je značilno za statično obravnavanje prometa. In zato imamo principielno projektirane zamaške na celotnem avtocestnem križu. Ni napake! Kdor tega ne razume, naj umirjeno čaka v izstopni koloni, ker je kriv kot investitor za bedarijo v projektiranju!!! Še huje, zato ker so generirani zamaški najameš akademika, da ti simulira kaos na cestah in tako daš zaslužiti svojim znancem kolegom. V arhivih DARSA imajo take študije!!! PRAVILO: sprememba hitrosti na voznih pasovih je lahko do 15 km/h in pri hitrosti okoli 120 km/h potrebuješ za spremembo okoli 6 do 8 sekund ali nekaj med 200 do 250 m razdalje. To si naj zapomnijo vsi vozniki, ko naletijo na uradno določen čep na koncu zožitve, kjer so znaki zožitve na razdalji okoli 25 m. To pa je primerna hitrost za 15 km/h kar je čisto dovolj da zanesljivo ustvarja zamaške in predvsem nalete. Še enkrat prometnik, ki ima doma avto tipa FIČO ali uživa v kolesarjenju v službo ne more in ne sme biti projektant avtocest!!! Kdor se je v osnovni šoli bal matematike in fizike ter se je vpisal na smeri, kjer tega znanja nimajo in je zaradi topoglavosti učnih programov postal delno uporaben, predvsem pa delno družbeno koristen diplomant fakultet, kjer mrzijo naravoslovje, je idealen za mukotrpno razglabljanje o prometnih zamaških in predvsem za načrtovanje avtocest.