Pisma podpornikov
Vladni eksperti pravijo, da bo hitrost vlakca (kompozicije)160 km na uro in to v klanec-navzgor, po progi, ki ima 2 ostra zavoja-ovinka?! Me prav zanima, kako bo to (upajmo da ne!) v praksi delovalo!
Ravno sem ujela na RTV (Dnevnik) izjavo "naših" (prvorazrednih) SMC modrijanov (telebanov) o tem, da so oni za razvoj SLO v 21. stoletju, mi, pobudniki referenduma (društvo DavkoPlačevalciSeNeDamo), pa potiskamo Slovenijo v 19 stoletje. Take PIAR izjave (funkcionalno pismeni se prijemajo za glave) so brez nasprotnega mnenja popolna indoktrinacija, kajti v Sloveniji je papirnatih diplom vse več, možganov in razgledanosti pa vedno manj! Upam, da boste z vprašanji v soočenjih poskrbeli, da se bo razkrila vsa beda (žalostno, toda resnično) njihovega - SMC neznanja ali pa laganja!
Saj ni res, pa je!
Na današnjem zasedanju stranke SMC so pametnikovali, da nasprotniki vladinega enojnega drugega tira (za vožnjo navzdol je še vedno predviden zastarel prvotni tir s problemi – požari, hrup, nevarnost vodnega onesnaževanja) potiskamo Slovenijo v 19. stoletje (sic!), čeprav je strokovna skupina (dr. Duhovnik), ki jo podpiramo, že avgusta 2016 (!) vladi predstavila svojo različico dvotirne proge: posodobitev stare proge in dodan drugi tir z uporabo najnovejših spoznanj za regeneracijo energije in le 4 km predorom (dokončana 2022), nasproti vladinim 8 predorom skupne dolžine 20,5 km (dokončana 2026) oz. v primeru dvotirne proge 16 predorom dolžine 41 km (dokončano leta 2033) na geološko spornem terenu!
Vendar so se Cerarjevi modernisti ustrašili modernega in naprednega projekta in so lani dr. Duhovnika zavrnili, danes pa so celo izjavili, da potiskamo Slovenijo (tudi dr. Duhovnik), ker nasprotujemo vladi (enemu tiru in projektu staremu 20 let z nesmiselnim zavojem proti Trstu), nazaj v 19. stoletje, oni pa so za napredek. HALOOO? KOGA IMAJO ZA NORCA??!
Vladni eksperti pravijo, da bo hitrost vlakca (kompozicije)160 km na uro in to v klanec-navzgor, po progi, ki ima 2 ostra zavoja-ovinka?! Me prav zanima, kako bo to (upajmo da ne!) v praksi delovalo. In še, kakšna bo pa hitrost od Divače do Ljubljane in in skozi glavno postajo v Zalog, dvakrat po največ 10 km na uro (pravi poznavalec), da se kompozicija obrne na Jesenice.
Danes so v SP Dela objavljeni trije članki - replike na zavajanje in laži (Drugi tir za telebane) Delovega novinarja B. Šuligoja , tudi moje (posodobljeno v priponki). Na osnovi zapisanega lahko pripravite veliko vprašanj za naše moderne telebane. Članke s podatki objavljamo tudi na referendumdrugitir.si
Preberite tudi http://www.casnik.si/index.php/2017/09/01/kam-drvimo-z-drugim-tirom/
Lep pozdrav
Iva Pavlin Žurman
Sep 02, 2017