Sodobna država, kot institucija zla in nasilja!
Kako deluje sodobna država in upošteva mnenje ali voljo ljudstva je že dolgo znano! Tudi to je znano, da je država instrument mafije na oblasti, da legalno zlorablja in izkorišča poštenega delovnega človega ter ga spreminja v sodobnega sužnja!
Pa si oglejmo na primeru delovanja DZ RS in 37. seje z dne 25.1.2018!
14. TOČKO DNEVNEGA REDA, TO JE NA OBRAVNAVO PREDLOGA DEKLARACIJE O NEOBSTOJU PREHODA DRUŽBENE LASTNINE V DRŽAVNO.
Predlog deklaracije je v obravnavo zboru predložil poslanec gospod Janko Veber. V zvezi s tem predlogom deklaracije, Odbor za finance in monetarno politiko predlaga Državnemu zboru sprejem sklepa, da predlog deklaracije ni primeren za nadaljnjo obravnavo.
Predstavnik ljudstva - JANKO VEBER: Spoštovane kolegice in kolegi, Odbor za finance in monetarno politiko s takšnim sklepom onemogoča ljudstvu, da spregovori v Državnem zboru, hramu demokracije, in sicer spregovoril bi o naši skupni lastnini, ki so jo ustvarjale generacije in generacije in je temeljnega pomena za naš obstoj.
Deklaracijo sem vložil, ker se je skupina državljanov obrnila name in sem jim prisluhnil. Želim tudi opozoriti, da ima deklaracija podporo 5 tisoč osebnih podpisnikov in 300 tisoč organizacij oziroma organizacij, ki združujejo 300 tisoč članov. Tukaj se postavlja vprašanje na kakšni podlagi lahko odbor prepreči ljudstvu, ki ima po 3. členu Ustave oblast, da ne sme spregovoriti o temeljnem vprašanju za naš obstoj v hramu demokracije.
Citiram del drugega odstavka 3. člena Ustave: »V Sloveniji ima oblast ljudstvo.
Državljanke in državljani jo izvršujejo neposredno in z volitvami.« Iz tega izhaja, spoštovani, da so oblast in država in državljani. Državni zbor Republike Slovenije in Vlada Republike Slovenije sta le službi državljanom.
Spoštovani, ko smo bili izvoljeni s strani ljudstva, nismo dobili njihovega soglasja, da lahko podržavimo in uničujemo ali preprodajamo njihovo skupno lastnino. Družbeno lastnino bi lahko podržavili samo v simbolnem smislu, da jo varujemo.
Na plebiscitu smo se odločili za samostojno in neodvisno državo zato, da ohranimo našo samobitnost. Svoje državo nismo ustanovili zato, da lahko peščica političnih izbrancev razprodaja našo skupno lastnino. Za to početje jim nismo nikoli dali soglasja, ne na referendumu ali v kakršnikoli drugi obliki izražanja.
S sprejemom deklaracije kot razglasom temeljnega pomena za državljanke in državljane Državni zbor sporoči Vladi Republike Slovenije, tudi Slovenskemu državnemu holdingu, tudi slabi banki in drugim državnim inštitucijam, da državljanke in državljani nismo bili nikoli povprašani za to razprodajo in nikoli nismo dali soglasja, da se razproda druga največja banka (Nova kreditna banka Maribor), ki smo jo državljanke in državljani dokapitalizirali s petkratnikom pridobljene kupnine; nikoli nismo dali soglasja za razprodaja jeklarske industrije; nismo dali soglasja za razprodajo živilsko-predelovalne industrije, na čelu z Žitom; nismo dali soglasja za razprodajo osrednjega trgovinskega sistema; in za razprodajo vrsto ostali proizvodnih podjetij, ki so temelj za delovna mesta in razvoj znanosti in tehnologij. In nenazadnje danes se srečujemo z dobesedno napadom na Luko Koper.
Z zavrnitvijo sklepov odbora se omogoči, da o neobstoju prehoda družbene lastnine v državno kot vprašanju temeljnega pomena za državljanke in državljane predstavi svoje stališče predsednik Republike Slovenije. Predsednik Vlade Republike Slovenije bo lahko predstavil vladno rešitev, ki jo je podal v mnenju Vlade k deklaraciji in jo vidi v ustavnem zakonu. Na javni predstavitvi mnenj lahko tudi strokovnjaki in vsi drugi državljani predstavijo svoje stališče in koristne informacije o naši skupni zasebni lastnini, ki nam je bila odvzeta brez našega soglasja. Torej, nezakonito.
Spoštovani, zato sem vam tudi posredoval poziv skupine državljank in državljanov k zavrnitvi sklepa odbora in predlagam, da ga upoštevate.
Hvala.
Za predstavitev stališča do predloga matičnega delovnega telesa dajem besedo predstavniku Vlade, gospodu Gorazdu Renčelju, državnemu sekretarju na Ministrstvu za finance.
Predstavnik vlade oz. države - GORAZD RENČELJ: Hvala lepa za besedo, spoštovani predsedujoči. Spoštovane poslanke, spoštovani poslanci.
Poslanec Janko Veber je Državnemu zboru predlagal sprejem deklaracije o neobstoju prehoda družbene lastnine v državno, s katero bi Državni zbor sporočil vsem državnim institucijam, državljanom, državljankam, da Ustava Republike Slovenije ni nikoli določila načina preoblikovanja družbene lastnine v državno.
Vlada je predlog te deklaracije preučila in ugotovila, da ni primerna za nadaljnjo obravnavo!
Najprej je treba poudariti, da se predlagana deklaracija nanaša na vprašanja ustavne ureditve in da deklaracija iz formalnega vidika niti ni ustrezen akt, s katerim bi lahko posegali v veljavno ustavno ureditev. Z vidika vsebine Vlada ugotavlja, da predlagana deklaracija ni pravno utemeljena, saj ne upošteva 99. ustavnega amandmaja k prejšnji ustavi, sprejetega 20. februarja 1991, s katerim je že bilo urejeno preoblikovanje družbene lastnine v javno in v druge oblike lastnine. Ta ustavni amandma je namreč pooblastil zakonodajalca za preoblikovanje družbene lastnine v druge oblike lastnine, s tem pa tudi, da lahko država sebe določi za lastnika.
To pomeni, da je država kot zakonodajalec lahko dobila in ima ustavno podlago za preobrazbo družbene lastnine v državno lastnino. Zato je v zvezi s poslančevo navedbo, da Ustava ne pozna pojma državne lastnine treba pojasniti, da je od nove Ustave naprej, ki ob upoštevanju ostalih amandmajev k prejšnji ustavi, družbeno in s tem tudi lastninsko ureditev postavila na nove temelje in da zato ni več potrebe, da bi se pojem državne lastnine posebej poudarjal v Ustavi.
Na koncu velja v zvezi z navedbo poslanca o samovoljnem odvzemu in preoblikovanju družbene lastnine z zakoni o lastninskem preoblikovanju še poudariti, da so volitve leta 1990 pomenilo bistveno spremembo družbenega in kronskega sistema, da je ustavni amandma k prejšnji ustavi v začetku leta 1991 že uredil vprašanje preoblikovanja družbene lastnine in da je te spremembe družbene in lastninske ureditve konec leta 1991 dokončno pravno utrdila nova Ustava. Zaradi tega ni mogoče trditi, da gre ob sprejemu zakonodaje o lastninskem preoblikovanju za samovoljno ravnanje ali za nedovoljeno poseganje v lastništva družbene lastnine.
Vlada zato ugotavlja in sporoča Državnemu zboru, da besedilo in obrazložitev predlagane deklaracije nista pravno utemeljeni in zato njenemu sprejemu nasprotujem.
Hvala lepa.
Za vse, ki jih zanima več na linku (klikni) na zapisnik 37. seje DZ RS (tukaj)!
"Kaj je torej bistvo sodobne države je jasno" (klikni tu):
"Da vzdržuje razredno družbo in zastopa interese kapitala ter mafijo na oblasti, ki jo predstavlja privilegirana tehnokratsko-birokratsko struktura sodobne države utemeljene na parlamentarni demokraciji (ali politični prevari)!
Nov 17, 2018