Članek
SEDIM IN SE ČUDIM...
Objavljeno Jun 05, 2014

Spoštovane mame in očetje!

Res sem vesel, da se zanimate za svoje otroke kako opravljajo svoje dolžnosti v šoli. Edina težava je, da se večina VAS spomni to šele po prvomajskih praznikih. Staši mojih dijakov ste večinoma mojih let (+ ali - pet let), in mogoče bi bilo prav, da se zavedamo, da brez dela in brez odgovornosti pač ne bo koraka naprej. Prav naša generacija je tista, ki so ji dali lažni občutek, da je SVOBODA in DEMOKRACIJA, le imeti PRAVICO in imeti PRAV... in kam smo prišli s tako miselnostjo...???

Ne morem razumeti, še manj se sprijazniti, da se moram JAZ staršem zagovarjati, zakaj nima njihov otrok pozitivne ocene, ne glede na to, da je iz naloge razvidno, da njihov "briljantni" otrok nima pojma..., pa načeloma to sploh ne bi bil problem, problem je v tem, ker v bistvu me sploh ne slišite, kaj vam pripovedujem, edina stvar, ki jo vi meni "prodajate", je ta, da moram razumeti da vaš otrok ne more imeti popravnega izpita, ker se bo VAM zmešalo...
In kaj potem? Nič ne de... če se vam bo "zmešalo", obstajajo institucije, ki vam bodo resnično strokovno pomagale (vem iz lastnih izkušenj) in vam mogoče dokazali, da napak učite svoje otroke, da se v enem mesecu, se ne da nadoknaditi devetmesečno nedelo...

... Naj živi delovni in pošten slovenski narod... ja, pa ja... jaz pa sem Devica Orleanska...

Nauk tega mojega kritizerstva, je le en... nikar si ne domišljajmo, da so ONI krivi za ves drek te naše ljube domovine... ne ne ... dragi moji, dokler bomo mi v šolstvu, dajali lažne občutke vrednot in znanja, tako dolgo nikar ne pričakujmo, da bo jutri bolje, brez jasnih mej, tudi najboljših ni!!!

Pa lep majski mesec...vam želim mame in očetje.

Boris Krabonja

Vlatka, kaj si imela slab dan? Daj še enkrat preberi celoten blog, sploh zadnji odstavek. A si sploh prebrala do konca?

Grison, seveda! :lol: (Se hecam.) NE! Bil si predober. In nisi povedal, do kje gre lahko kdo. (Po moje.) No, nimam izkušenj iz šole, imam pa izkušnje iz avtošole in vrtca. Kar seveda ni isto, je pa podobno. Mene so spraševali, tebe ziher ne, in v tem je razlika, koliko ur vožnje bodo morali narediti, da pridejo do šoferskega izpita. Pa sem jim rekla: kakor kdo. Toliko, da boste lahko samostojni vozniki. In ni nihče težil. Če bi učitelji rekli učencem, dijakom, da bo opravljen razred, letnik, le z pozitivno oceno, pa s tako in tako prisotnostjo, pa z nekim spoštovanjem, bi morda učenci, dijaki, razumeli drugače. In jim povedati, če se tega ne držijo, sledijo take in drugačne kazni.Ker pač šolski red zahteva to in to. In če so tukaj, se bodo tega držali,. v nasprotnem primeru, niso zaželjeni. Pa zamera gor ali dol. Da ti je mulc grozil, je zato, ker je tudi njegov foter učitelj. In je mislil, da bo imel potuhu... Obstajajo pač izjeme, tako kot sem jaz, pa včasih zabluzim, pa nič slabega ne mislim, in te izjeme povedo, da se pač z nečim ne strinjajo. kar pa seveda, ni tvoj, vaš problem, pač pa problem, ki ga nosi človek v sebi. In tako se vsi skupaj le učimo, pravzaprav.

Branko, tega sploh nisem prebrala. Samo prilepila sem od tistega drugega posta. Kaj češ? Sem bila "pozno zgodnja".

Boris Krabonja, hvala za povabilo. Sem ga vesela. Morda se pa to uresniči, sploh zato, ker me kot dijakinjo ni nikoli zanimala zgodovina. Pa sem vseeno preživela do tu, kjer sem, saj so bila moja pota - mimo- zgodovine. Je pa res, da mi je (zdaj pokojna) profesorica Micka dajala "šuse" zaradi klepetanja, a za znanje mi dala dvojko ali celo trojko, več res nisem vedela, ker me zgodovina ni nikoli zanimala. Sploh ni tako pomembna motivacija kot to, koga zares kaj zanima. Seveda, se strinjam, da moraš motivirati, to je prvi pogoj. Drugi je pogojen s prvim: če koga t o ne zanima, si lahko ti še tako velik motivator, pa ne bodo zadovoljni. Je res. Vsekakor pa je odvisno od predavatelja, na kakšen način pove, da pritegne tudi "ignorante" - kot sem bila recimo jaz sama, sploh pri zgodovini. Ah, nisi ti kriv, zagotovo nisi! Kriv je sistem, ki dopušča, da kot ućitelj nimaš besede. Lahko pa si jo pridobiš. Pridobiš si jo pa tako, da se ti =be, kot se =be dijakom, se z njimi pogovoriš, in stvar zalaufa.... No, glede na napisano, imam ful dober filing, da znaš z dijaki, samo malo slabo si zastavil svoj post, ker si sebe povlekel notri. (Ne tega, tistega prej...) Če se imaš rad, se moraš postaviti zase, in jasno povedati, da se ne strinjaš z zakoni, ki vam jih postavlja ministrstvo za šolstvo. In se ne strinjaš s tem, koliko malo manevrskega prostora pravzaprav imaš, glede na samo vzgojo. P.s. Spodaj sem prilepila link, ki se ne nanaša na zgoraj opisano, da ne bo pomote. (Se mi je mudilo...., na to bom še komentirala.)

BK

vrata moje učilnice nioso nikoli zaklenjene... zato, da lahko delam kar delam se morate sami prepričati ali sem vreden vašega zaupanja... sodite in presojate po videnem in slišanem... zato ste več kot dobrodošli

Boris Krabonja, jaz bi z veseljem prišla k tvoji uri, če bi mogla. Verjamem, da si dober učitelj. Verjamem po tem, kar sem tvojega prebrala. ... Sama sem mama večje četice otrok in tako sem se srečevala in se srečujem z veliko učitelji in profesorji. In sem za nekatere zelo hvaležna. Za kakšnega pa pač upam, da ga vsaj moj otrok ne bo deležen. Ampak gre za to, koliko človek je učitelj. Ampak ni učitelj človek, če šenka oceno učencu, ki nič ne zna. Otrok ima pravico, da se uči, in ima dolžnost, da se uči. Zame ni dober učitelj tisti, ki šenka oceno ... razen izjemoma. Res je, da nima vsak učitelj daru poučevanja ... kakšen zna dobro razložiti, zna pristopati do posameznikov, kakšen manj. To povedo tudi moji otroci. Tako več znajo otroci, ki jih uči nek predmet določen učitelj, kot otroci, ki jih je imel isti predmet drug učitelj. Gre predvsem za stvari razumevanja. Ne tiste, ko se je pač potrebno naučiti. Tedaj pride do izraza pa predvsem prizadevnost učenca. Žal se marsikakšnemu učencu nič ne da. Vse to tukaj je splošno razmišljanje o učiteljih in šoli. Vsekakor to, da se bo staršu zmešalo, če bo imel otrok cvek, je kr neki. Razumem, če se bo "zmešalo" otroku. Poznam mamo, ki je šla na morje - in rekla otroku, da zaradi njegove lenobe ne bo ona ob morje ... P.S.: Sama sem imela zelo rada zgodovino v srednji šoli - ker nam je profesorica povedala toliko zgodb!

Vlatka, se pravi, da sem bil slab učitelj, ker mi je dijak grozil, da se naj pazim, ko me bo dobil zunaj ...

BK

Draga Jasnovidka... verjetno sem res slab učitelj... še bolj pa verjetno slab predavatelj. Verjetno res gledam samo na svojo rit. V vsakem primeru, pa se DA ... zagotovo ... nadoknaditi devetmesečno NEDELO v enem mesecu... Hja... jaz MORAM motivirati ne motivirane... Vabim te, na svoje ure zgodovine, pa se prepričaj sama. Ni ti potrebno se najaviti, prideš nenapovedano, sedeš v zadnjo klop in ... potem, pa lahko po mili volji MODRUJEŠ!!!! Učim na Srednji ekonomski šoli Maribor, vedno sem v ućilnici P01, če grreš na šolsko spletno stran, boš pod mojim imenom videla urnik in kot pravim PRIDI, VIDI, SLIŠI, potem pa VREDNOTI. lep lep dan Boris

Se so staršem zmešalo, če bo imel otrok popravca. .... Ampak če ne zasluži pozitivne ocene, je pač ne zasluži. Daljnoročno gledano - kakšen zdravnik bo, če bo imel šenkano oceno iz internih bolezni? Ali pa, kakšen policist bo, če ne bo poznal zakonov in predpisov - če ne bo znal "piflarskih" predmetov? Dejstvo je, da otroka pravica - in dolžnost! -, da se uči! In tudi nauči, kar je potrebno.

Boris Krabonja, dober učitelj nima slabih učencev! Že res, da so kakšni ignoranti, a v večini primerov je odvisno od predavatelja kakšen je učenec! Se lahko strinjaš s tem? In to pisanje je zame eno samo "sranje". P.S. V enem mesecu SE DA NADOKNADITI DEVETMESEČNO DELO! Preverjeno! Ker je v glavnem eno samo nakladanje. Zdaj. Včasih ni bilo. " dragi moji, dokler bomo mi v šolstvu, dajali lažne občutke vrednot in znanja, tako dolgo nikar ne pričakujmo, da bo jutri bolje, brez jasnih mej, tudi najboljših ni!!!" Zakaj pa ti, ki si v šolstvu, dajaš lažne občutke vrednot in znanja? A te ni sram tega zapisa? P.S.1 Kot dober učitelj, bi moral biti vzgled učencem. Če pa veš, da dajaš lažne občutke, si eden tistih, ki se ti gre le za lastno rit. Oprosti, tako to vidim. In potem se še čudiš, da je tako kot je?