Citypark praznuje že 21. rojstni dan. Več kot 120 trgovin in lokalov, najprestižnejše blagovne znamke, najvišja kakovost storitev in trend-setter. To so sinonimi za največje slovensko nakupovalno središče, tako po številu trgovin in lokalov, kot tudi po površini. Obeleženje visokega jubileja v tem mesecu spremljajo številni dogodki in aktivnosti. Center manager Cityparka Andrej Ropret nam je razkril načrte za praznovanje, novosti, ki jih načrtujejo v tem letu in pretekle uspehe.
1. Ob 21. rojstnem dnevu ste pripravili pestro rojstno dnevno dogajanje. Kako boste praznovali z obiskovalci?
Andrej Ropret: Rojstnodnevne aktivnosti že potekajo in bodo razveseljevale obiskovalce vse do zadnje sobote v tem mesecu. Na pustni torek bo v Cityparku bogato pustno rajanje z brezplačnimi krofi za vse maske. Pustovanje smo v soboto začeli z delavnico izdelave maske in poslikave obraza, sledila sta velika povorka in zabava s Čuki. Ta torek bodo otroške ustvarjalnice od 14.30 s povorko ob 17.30. Koncert Challeta Salleta pa bo ob 18. uri. Seveda se bo rojstnodnevno dogajanje nadaljevalo še ves teden tudi z nagradnimi igrami na naših družbenih omrežjih. Na prireditvenem prostoru pred Intersparom pa se lahko pridružite adrenalinski zabavi v Deželi bungee trampolinov.
2. Vedno več pozornosti namenjate okoljski ozaveščenosti in letos boste naredili še večji korak v to smer. Po novem si boste del električne energije pridelali kar sami?
Andrej Ropret: Tako je, v sklopu SES-ovih nakupovalnih središč bomo namestili fotovoltaično (sončno) elektrarno. Z investicijo v višini 1,3 milijona evrov bomo zgradili elektrarno z močjo 754 kilovatov. Proizvodnja sončne elektrarne na Cityparku bo zadostila letnim potrebam po električni energiji enakovredni 435 gospodinjstvom, imela bo 1.816 panelov, s čimer bomo zmanjšali emisije toplogrednih plinov za 205 ton. Pozitiven učinek na okolje je enak, kot če bi zasadili skoraj 10 tisoč dreves. Poleg tega bomo izboljšali tudi strešne površine, saj bomo nanje namestili t. i. zeleno streho. Gre za zmanjševanje toplotne obremenitve na tem delu Ljubljane na način, da se obstoječ prod nadomesti z vegetativnim slojem, na primer mahovi in lišaji. To je iz vidika ustvarjanja novih zelenih površin na toplotno izpostavljenih mestih pomemben doprinos Cityparka lokalnemu okolju.
3. Za obiskovalce pripravljate vedno nova doživetja, ki jim popestrijo nakupovalno izkušnjo. Do sedaj ste gostili že večkot 4.000 dogodkov. Katere bi posebej izpostavili, morda izpreteklega leta?
Andrej Ropret: Kot ste omenili, smo v 21. letih pripravili več kot 4.000 dogodkov. To so posebna doživetja za obiskovalce, s katerimi jim polepšamo trenutke.Tako smo med drugim v našem jubilejnem letu organizirali 20-dnevni park zabave in tradicionalno srečanje ljubiteljev športnih avtomobilov. Nešteti eksotični avtomobili so ustvarili posebno atmosfero in edinstvene priložnosti za fotografiranje. Edini smo imeli razstavo čebelnjakov z živahnim in poučnim vrtnarjenjem, za otroke smo organizirali številne predstave, deželo iger in pravljično deželo, ovili smo se v plesne ritme in organizirali odmevno Zumba zabavo, imeli razstavo Slovenske odbojkarske zveze in obiskovalcem omogočili brezplačno vožnjo s posebnim pravljičnim vlakcem. Poleg tega smo imeli pester praznični program, med drugim nas je obiskal tudi znameniti Coca-Cola tovornjak, postavili pa smo tudi največji adventni koledar v Sloveniji.
Center manager Cityparka Andrej Ropret. (Foto: Alen Karupović)
4. S čim boste obiskovalce razveseljevali v prihodnje?
Andrej Ropret: Skupaj bomo obeležili večje in manjše praznike. Skozi celo leto načrtujemo zanimive in zabavne aktivnosti za obiskovalce vseh generacij. Dame bomo razvajali ob dnevu žena, vse mamice pa na materinski dan. Sredini popoldnevi so namenjeni nadgrajevanju kreativnosti naših najmlajših obiskovalcev z ustvarjalnimi delavnicami. Vsak prvi petek v mesecu pa jih čakajo zabavne gledališke predstave. Vedno poskrbimo tudi za dogodke povezane s popusti in bogatimi nagradnimi igrami, znižanja in drugo pestro dogajanje. Vsega pa ne smemo izdati, saj potem ne bo več presenečenje.
5. V nakupovalnem središču združujete najprestižnejše blagovne znamke, postavljate modne trende in obiskovalcem vedno znova zagotavljate najbolj relevantne storitve. Kako vam to uspeva?
Andrej Ropret: Določene blagovne znamke, kot na primer Primark in Mac kozmetiko, lahko najdete samo pri nas. Prav tako so mnoge blagovne znamke naslovenski trg vstopile prav preko nas, kot so na primer New Yorker, Gap, Pandora, Samsung, Calvin Klein, Primark, Nespresso in Lego. Trendom sledimo in se jim hitro prilagajamo. Le tako lahko ostanemo v koraku s časom. Vedno skrbimo, da imajo obiskovalci na enem mestu najrazličnejšo ponudbo, ki sledi modnim trendom, in da ponudbo trgovin in lokalov širimo ter nadgrajujemo.
Luka Perš
Komentarji (1)
Feb 22, 2023
2
Lepo, da predstavljate večja podjetja in si s tem širite marketing in zaslužek. Kar tako naprej...!