Članek
Zgodovinski poljub trn v peti feministk
Objavljeno Oct 13, 2014

Francoske feministke hočejo, da bi se podre znamenit spomenik postavljen pred muzejem v Normandiji – postavljen je bil v čast zmaga v II. svetovni vojni in/oz. (uspešnega) zavezniškega izkrcanja v Normandiji. Spomenik uprizarja akt v katerem ameriški vojak/mornar poljublja žensko. Podoben spomenik stoji tudi v New Yorku in San Diegu.

 

14. avgusta 1945 je v New Yorku nastala najprej znamenita fotografija vojaka/mornarja Georga Mendonse in medicinske sestre Grete Friedman (Zimmer), sicer iz Avstrije. Teh fotografij in vsesplošnega poljubljanja vojakov/mornarjev naključnih žensk, je bilo na ta dan v New Yorku veliko. Psihoanalitično bi rekel, da je »spregovorilo nezavedno« (vojakov/mornarjev in mladih žensk). Znana in počaščena ženska, ki jo je prav tako ta dan poljubil naključni mornar je bila tudi Edith Shain. Omenjeni, najbolj znani, ženski sta povedali – potem, ko jim ni bilo več nerodno govoriti o tem fotografsko ovekovečenem poljubu –, da sta bili takrat v resnici zelo počaščeni in (po tihem) veseli, da sta bili poljubljeni, čeprav so bili časi takrat zelo »sramežljivi« in konzervativni. Takratni poljubi vojakov/mornarjev so bil sicer večinoma na nek način (dominantno oz. nezavedno) izsiljeni in (na videz) nasilni – psihoanalitično rečeno: sproduciralo jih je nezavedno. Vendar so ženske – vse, ne samo mlade – takrat, v tistem trenutku v resnici (nezavendo) želele biti poljubljene, kar je – in to je bistveno – skozi psihoanalitično logiko tudi/povsem pričakovano. Res pa je, da je Greta Friedman izjavila: "That man was wery strong! I wasn't kising him, he was kising me."

Psihoanaliza je v tem kontekstu še predrznejša: veliko (feminilnih, mladih) žensk – med katere seveda ne sodijo (možate in lezbične) feministke – namreč občasno (seksualno) fantazira, da so tako močno seksualno privlačne (in lepe), da se jim moški (junaki/prvaki/zmagovalci) ne morejo upirati in si jih nasilno (seksualno) »vzamejo«, jih »nežno posilijo« (začetna grobost preide v nežnost).

Nietzsche, ki sicer ne slovi kot oboževalec žensk – zagodla mu je pač nesrečna ljubezen po kateri se je užaljeno umaknil v samoto švicarskih Alp (in napisal svoje najznamenitejše delo Tako je govoril Zaratustra) – je (intuitivno, modro, filozofsko) zapisal/izrekel: »Moža je treba vzgajati za boj, a ženo za odmor vojščaku; vse ostalo je neumnost.« Ta Nietzsche modrost/ugotovitev ima seveda konsistentno psihoanalitično jedro, vendar moramo to Nietzschejevo modrost razumeti tudi simbolno oz. kot prispodoba; (moški) boj namreč ni samo v vojni, pač pa tudi v poslu, športu, znanosti ... Kastracijski in/oz. Ojdipov kompleks ter koncept koitusa (spolne združitve), ki ga diktira anatomija obeh tipov genitalij, namreč izsilita iz moškega in ženske prav takšno dominantno/aktivno-pasivno (»sado-mazohistično«) držo moškega napram ženski oz. ženske napram moškemu. Moški mora »riniti« v žensko, še posebno, če je (vojni/vojaški) zmagovalec, ženska pa si »mora« želeti, da jo zmagovalec/junak/prvak »nadleguje«, »rine« vanje, jo »posiljuje« s svojo »boljšostjo«/zmagovitostjo. Taka – obojestranska – drža je predvsem nezavedna, pa tudi (zato) normalna in naravna; in »moralna« oz. seksualna dolžnost vsakega zmagovalnega/junaškega moškega je, da »rine« in »si jemlje« žensko, ki sme mu (kot lepa/privlačna) »nastavlja«. Namreč: moške genitalije so »rinjajoče«/»rineče«/penetrirajoče/deflorirajoče (in »dajajoče«), ženske pa »sprejemajoče« (vas »vsrka(va)joče«)!

In te zakonitosti feministke – ne francoske, ne naše, ne katerekoli druge – nikoli ne bodo razumele; zato, ker so spotaknjene ravno s svojo ponesrečeno zapeljano seksualnostjo. Zavidanje penisa, ki je temeljni atribut napačno/ponesrečeno (ne)razrešenega Ojdipovega in/oz. kastracijskega kompleksa je jedro feministični norosti/psihoze. Feminizem pa s svojimi nebulozami – še posebno s konceptom izenačevanja spola – vleče družbo v prepad (s tem, ko sesuva koncept tradicionalne družine in različnosti spolov, ko simbolno kastrira moške in iz deklet/deklic in/oz. ženske skuša narediti »fantinje« in/oz. »moškinje«).

 

Seveda se o tej temi, na tak način kot postulira psihoanaliza ne sme govoriti ne v Sloveniji, ne v EU. In naši medijo so kontaminirani za (anarho)liberalizmom in/oz. feminizmom do te mere, da obstaja klavzula »Samo Vodeba ne!!!« Od kar ni Janeza Ruglja, sem samo še jaz tisti, ki mimo krščanske in desno-politične podstati, govorim o feminizmu na kritičen način. Zato svojo (antifeministično) psihoanalizo »predavam« na gledališkem/kolosejskem odru v obliko MonoTragiKomičnih šovov in/oz. odrskih »psihoterapij« (z Monico Bikinsky).

 

 

 

Haha, super, sedaj prvo feministko, ki jo srecam, ji recem kar feministka, namesto kurba. :D

Čutijo se premiki v antifemistično smer. Jaz, ki sem iz Zasavaj, ne kolnem več z: "Mat kurba!", pač pa z "Mat feminstka!" Biti feministka je slabšalnica, "nagrevžnica", kletvica. Sicer bi te feministke naredile vse, da me ni, da mi začepijo usta za vedno in posekajo prste, da ne bi mogel več tipkati.

Sem prebral oba zadnjaprispevka, pa tegale nihče ne komentira, pa se sprašujem zakaj? Ponavadi je bilo tako, da čim si omenil feministke se je usul val komentarjev zdaj pa kar vse tiho. :D