Spoštovani,
obveščamo vas, da smo v Gibanju Zedinjena Slovenija včeraj zvečer (8. 5. 2016) Specializiranemu državnemu tožilstvu kazensko ovadili predsednika Vlade RS, dr. Mira Cerarja, zaradi javnega spodbujanja sovraštva, nasilja ali nestrpnosti (297. člen KZ RS). Cerarjeva javna izjava o “malih ljudeh”, ki nasprotujejo protiustavnemu, kriminalnemu in terorističnemu ravnanju predsednika DZ RS, dr. Milana Brgleza, je tipična izjava, ki razpihuje sovraštvo in nestrpnost, temelji na političnem prepričanju ter dejansko zmerja in žali tiste, ki imajo drugačno politično prepričanje, obenem pa dejansko branijo ustavni red in zakonitost v Republiki Sloveniji (“(1) Kdor javno spodbuja ali razpihuje sovraštvo, nasilje ali nestrpnost, ki temelji na političnem prepričanju in je dejanje storjeno z uporabo zmerjanja ali žalitev, se kaznuje z zaporom do dveh let.”)
V skladu z Ustavo in z lastno prisego, bi moral ustavni red in zakonitost braniti prav predsednik Vlade Miro Cerar, vendar namesto tega brani in spodbuja samovoljo in kriminalno ter teroristično početje svojega strankarskega kolega dr. Milana Brgleza, ki je obenem tudi podpredsednik SMC, hkrati pa ponižuje, žali, ter izraža sovraštvo, oziroma prezir in omalovaževanje do vseh tistih volilk in volilcev, ki samovoljo predsednika Državnega zbora utemeljeno zavračajo in obsojajo.
Prav tako vas obveščamo, da je Gibanje Zedinjena Slovenija včeraj zvečer na Ustavno sodišče RS naslovilo Pobudo za oceno ustavnosti in zakonitosti za šest zakonov, katere je predsednik DZ RS, dr. Milan Brglez samovoljno in v nasprotju s 16.a členom ZRLI poslal v podpis Predsedniku Republike Slovenije Borutu Pahorju, s čimer sta sostorilca pri sprejemu zakonov, ki so bistveno obremenjeni z neustavnostjo, saj so bili sprejeti po postopku, ki je v nasprotju s 1., 2., 3., 44. in 90. členom Ustave RS. Gre za naslednje zakone:
1. Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o varstvu kulturne dediščine (ZVKD-1D), EPA 1062-VII 2. Zakon o izvajanju carinske zakonodaje Evropske unije (ZICZEU), EPA 1066-VII 3. Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o upravnih taksah (ZUT-I), EPA 1713-IV 4. Zakon o partnerski zvezi (ZPZ), EPA 967-VII 5. Zakon o spremembah in dopolnitvah Pomorskega zakonika (PZ-F), EPA 1033-VII 6. Zakon o varstvu pred diskriminacijo (ZVarD), EPA 1041-VII.
Neposredni pravni interes v ZSi zatrjujemo predvsem z že vloženo kazensko ovadbo zoper dr. Milana Brgleza in z novo kazensko ovadbo zoper dr. Mira Cerarja. Prav od odločitve naslovnega sodišča je namreč odvisno, kako bo Specializirano državno tožilstvo opredelilo ravnanja vseh vpletenih – ali namreč gre za kršitve temeljnih človekovih pravic in rušenje ustavno-pravnega reda Republike Slovenije, ali pač ne.
Z zavrnitvijo kar šestih referendumskih pobud s strani Predsednika Državnega zbora, dr. Milana Brgleza in z ne-razpisom roka za zbiranje po 40.000 podpisov, potrebnih za utemeljitev referendumskih zahtev, so bile neposredno napadene pravice, pravni interes in ogrožen pravni položaj tako pobudnika, Sindikata delavcev migrantov, kot tudi predvsem tistih volilk in volilcev, ki so skupaj oddali več kot 20.000 podpisov za vse te referendumske pobude – in nenazadnje vseh tistih, ki so nameravali sodelovati bodisi pri zbiranju podpisov za referendumske zahteve, bodisi sodelovati v samih referendumskih kampanjah. Posebej bi radi izpostavili tudi dodatno ustavno spornost ZPZ, saj smo omenjeni zakon že vložili na Ustavno sodišče v presojo po 25. členu ZRLI (1-letna prepoved sprejemanja zakonov v nasprotju z odločitvijo na referendumu).
Bilo bi namreč dobesedno absurdno, da bi (le) 6 mesecev po referendumski zavrnitvi ZZZDR-D volilke in volilci odločali – pravtako na referendumu (?!) – o zakonu, ki je v marsičem identičen sedanjemu ZPZ, čeprav so ga decembra jasno zavrnili. Tako slovenskemu pravnemu redu trenutno grozi, da bo obremenjen s kar šestimi zakoni, glede katerih bi lahko v primeru, da pride z njimi v »kratek stik« (s tem se sproži neposredni pravni interes), praktično kdorkoli sprožil enako presojo ustavnosti, kot jo sedaj vlagamo mi. Česa takega si seveda pravna država ne more privoščiti.
Zaradi navedenega podajamo POBUDO za oceno ustavnosti ZVKD-1D, ZICZEU, ZUT-I, ZPZ, PZ-F in ZVarD, skupaj z ZAHTEVO za prednostno in nujno obravnavo te pobude, ZAHTEVO za takojšnje zadržanje izvajanja oziroma začasno razveljavitev spornih zakonov do končne odločitve naslovnega sodišča, ZAHTEVO, da kot predhodno vprašanje naslovno sodišče obravnava že vloženo pobudo za oceno ustavnosti ZPZ, da se s tem preprečijo druge kršitve Ustave, ki bi nastale, če bi ljudstvo že po šestih mesecih moralo odločati o vsebini zakona, ki so jo že jasno zavrnili, in PREDLAGAMO, da hkrati s to pobudo naslovno sodišče obravnava tudi pobudo Gibanja ZSi, ki jo je že vložilo glede 2. odstavka 16.b člena ZRLI, vse do polne uskladitve ZRLI z Mednarodnim paktom o državljanskih in političnih pravicah, saj bi se le s tako odločitvijo pravočasno razrešilo tudi vprašanje, ki bi v nadaljevanju zakonodajnega postopka sledilo ustavno ustrezni odločbi naslovnega sodišča, oziroma PREDLAGAMO naslovnemu sodišču, da do končne odločitve o predmetni zadevi s posebnim sklepom odredi način zbiranja podpisov za referendumsko zahtevo na enak način, kot je to sedaj predvideno za zbiranje podpisov za referendumsko pobudo (»na ulici«), vse, da se preprečijo protiustavne posledice, ki lahko privedejo, ali pa celo že so privedle do porušitve temeljev ustavnega in političnega reda Republike Slovenije.
Tako Kazenska ovadba zoper dr. Mira Cerarja, kakor tudi Pobuda za oceno ustavnosti in zakonitosti v zvezi s šestimi Brglezovimi zakoni, se nahajata v priponkah na naši fb strani. Z odličnim spoštovanjem in osti jarej Gibanje Zedinjena Slovenija predsednik Andrej Šiško
vir https://www.facebook.com/Gibanje.Zedinjena.Slovenija/