Varčevalnim ukrepom ob bok tudi ukrepi za spodbujanje gospodarstva
SLS Slovenska ljudska stranka

Ponedeljek, 6. Avgust 2012 ob 22:00

Ljubljana, 7. avgust 2012 - Za rubriko Debate 24ur je minister za gospodarski razvoj in tehnologijo mag. Radovan Žerjav predstavil stališče o dosedanjih in prihodnjih vladnih ukrepih za spodbujanje gospodarstva.



V Vladi RS smo v rekordnem času (od imenovanja v Državnem zboru RS 10. februarja letos pa do vključno julija) pripravili prve najbolj nujne ukrepe, ki so predolgo časa čakali državo in jih je bilo treba sprejeti takoj_



1.    Rebalans aktualnega letošnjega državnega proračuna, ki ga je pripravila nekdanja vlada in je bil nerealen in nevarčevalen, ter Zakon o uravnoteženju javnih financ, s katerima smo korenito in bolj kot kadarkoli doslej začrtali varčevanje države. Zavedam se, da so še rezerve za bolj racionalno delovanje države, a vsaj hitro in takoj smo storili prvi odločen korak v smer varčevanja. Treba je bilo namreč prekiniti dosedanjo prakso, da država lahko troši v nedogled in se do onemoglosti zadolžuje. Tudi v prihodnje bo treba slediti logiki, da se ne da zapravljati več, kot pa se ustvari.



2.    Prvi paket ukrepov za spodbujanje gospodarstva: Ob nujnosti varčevalnih ukrepov na ravni države smo v Vladi RS zaradi še bolj nujnega spodbujanja gospodarstva že takoj v na samem začetku mandata gospodarske subjekte razbremenili s spremembami Zakona o davku od dohodka pravnih oseb. Z njimi se bo postopno (vsako leto za eno odstotno točko) znižala stopnja davka od dohodka pravnih oseb na 15 odstotkov. Dodatno je vlada uvedla neomejeno 40 odstotno investicijsko olajšavo. To bo izboljšalo pogoje gospodarjenja, spodbudilo podjetja in samostojne podjetnike k investiranju in doseganju višje dodane vrednosti, posledično pa se bo povečala tudi konkurenčnost. Višje so tudi olajšave za raziskave in razvoj, in sicer so se zvišale s 40 odstotkov na 100 odstotkov, kar bo omogočilo ustvarjanje novih znanj, patentov, izdelkov itd. Vlada je s 1. paketom dala jasen signal investitorjem, da podpira družbo razvoja in znanja. Naslednji reformni davčni paket z novimi rešitvami na področju obdavčevanja je v pripravi.



3.    Drugi paket ukrepov za spodbujanje gospodarstva - 75 ukrepov skozi 16 zakonov

S ciljem čim prej sprejeti in v praksi uveljaviti ukrepe, ki spodbujajo razvoj gospodarstva, odpravljajo  administrativne ovire in poenostavljajo postopke, je vlada pripravila 2. paket ukrepov za spodbujanje gospodarstva (in ga še pred poletnimi počitnicami posredovala v sprejemanje Državnemu zboru RS). Ta obsega 16 različnih zakonov, znotraj katerih je 75 različnih ukrepov za spodbujanje gospodarske rasti, vključno z že omenjeno odpravo administrativnih ovir in finančnih razbremenitev. Za oživitev gospodarske aktivnosti bo vlada z javnimi razpisi dodatno namenila 377,5 milijonov evrov, od tega 148,5 milijonov za subvencije, 50 milijonov za garancije in 179 milijonov prek izvajanja javnih investicij.

Med zakoni, že sprejetimi v Državnem zboru RS, so s področja Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo (MGRT) pomembni Zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o gospodarskih družbah, Zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o spodbujanju skladnega regionalnega razvoja, Zakon o preprečevanju omejevanja konkurence in  zakoni, ki omogočajo združitev izvajalskih institucij Japti, Tia in STO.



Vlada RS in tudi Državni zbor RS sta potrdila še nekaj pomembnih ukrepov, ki bodo vplivali na spodbujanje gospodarske rasti in skrajšali nekatere nerazumno dolge birokratske postopke, ki otežujejo razvoj gospodarstva_

Za izboljšanje plačilne nediscipline je Vlada RS v Zakonu o preprečevanju zamud pri plačilih uvedla instrument izvršnice. Izda jo dolžnik, njenemu imetniku pa omogoča, da se neposredno poplača iz sredstev na kateremkoli transakcijskemu računu dolžnika pri katerikoli banki v Sloveniji. Imetnik izvršnice bo tako lahko ob zapadlosti plačila papir prinesel v dolžnikovo banko, kjer bo poplačan. V kolikor denarja na računu ne bo, bo banka o izvršnici obvestila vse ostale slovenske banke, pri katerih ima dolžnik odprt transakcijski račun.

Ključna novost novele zakona o prostorskem načrtovanju je, da ministrstvo ne bo več potrjevalo občinskih prostorskih načrtov, uveljavljajo se vnaprejšnje splošne smernice in možnost kratkega postopka spremembe podrobnih občinskih prostorskih načrtov ter sočasna obravnava okoljskega poročila s strani nosilcev urejanja prostora, javnosti in občin v času javne razgrnitve.

Novela zakona o graditvi objektov med drugim odpravlja obveznost pridobitve projektnih pogojev - odločitev o tem je prepuščena projektantu. Poleg tega se skrajšujejo roki za izdajo soglasij in uvaja načelo molka organa, po katerem se šteje, da je soglasje izdano, če se organ v določenem roku ne izreče.

Novela zakona o umeščanju prostorskih ureditev državnega pomena v prostor naj bi dodatno optimizirala uveljavljeni postopek umeščanja teh objektov ter racionalizirala naročanje strokovnih podlag. Poleg odprave nejasnosti, zmanjšanja administrativne obremenitve in pospešitve postopkov bo povečala odgovornost investitorja za pripravo državnega prostorskega načrta.



4.   V pol leta izjemen pospešek pri črpanju EU sredstev_

V času gospodarske, finančne in socialne krize je nujno ohraniti investicije v konkurenčnost slovenskih podjetij in njihove naložbe v človeške vire, pri čemer so v veliko pomoč sredstva evropske kohezijske politike. Evropska sredstva so praktično edina razvojna sredstva, ki jih ima Slovenija trenutno na voljo, zato aktualna vlada obravnava to področje prednostno. Trudimo se čimbolj izkoristiti 4,1 milijarde evrov evropskih sredstev, kolikor jih ima Slovenija na voljo v aktualnem programskem obdobju 2007-2013.

Ob prevzemu mandata je bilo namreč stanje na področju črpanja nezavidljivo, saj smo v državni proračun povrnili le 1,4 milijarde evrov oz. okrog 30 odstotkov vseh razpoložljivih sredstev. Zato smo zavihali rokave in maksimalno pospešili delo. Po dobri 6 mesecih so prvi rezultati že vidni. Od nastopa aktualne vlade do konca junija 2012 smo potrdili za 385 milijonov evrov javnih razpisov in projektov, kar je predpogoj za nadaljnje črpanje, podpisali za 313 milijonov evrov pogodb, iz proračuna izplačali 157 milijonov evrov in vanj iz evropskega proračuna povrnili 206 milijonov evrov.

Na ministrstvu skupaj z drugimi resorji nadaljujemo z aktivnostmi za pospeševanje črpanja sredstev, poenostavitvami in temeljitejšim vsebinskim načrtovanjem izvajanja kohezijske politike, hkrati pa se pripravljamo na novo finančno perspektivo, saj na ravni EU že potekajo intenzivna pogajanja o kohezijskih uredbah, ki bodo osnova za črpanje sredstev v letih 2014-2020. Prva naloga v Sloveniji bo priprava nove razvojne strategije, ki bo s svojimi strateškimi usmeritvami dala tudi podlago za pripravo vseh ostalih EU programskih dokumentov za novo obdobje črpanja.



5.    Internacionalizacija gospodarstva in tuje neposredne investicije

Ena od ključnih prednostnih nalog MGRT je tudi spodbujanje internacionalizacije in tujih neposrednih naložb. Zavedamo se, da je izvoz gonilo slovenskega gospodarstva, zato bomo  aktivno pristopili k promociji Slovenije na tujih trgih. Na tem področju številne organizacije (MGRT, MZZ, GZS, OZS, JAPTI idr.) že izvajajo aktivnosti za spodbujanje gospodarskega sodelovanja s tujino, vendar je nujno povezati in poenotiti izvajanje aktivnosti. Zato smo aprila letos skupaj z Ministrstvom za zunanje zadeve RS ustanovili Strateški svet za gospodarsko sodelovanje s tujino, ki ga vodim. Ugotavljamo, da so posamezne aktivnosti, ki jih vodijo različne institucije v zvezi s to zelo pomembno temo, relativno razdrobljene. Ni strateškega povezovanja, ni določenih strateških ciljev. Izkušnje kažejo, da sodelovanje med ključnimi organizacijami ni najbolj optimalno. Zato tudi ne vemo, kateri so naši ključni trgi, na katerih bi želeli dosegati najboljše rezultate in od kje privabljati v Slovenijo tuje investicije. Verjamem, da bomo z ustanovitvijo strateškega sveta izboljšali stanje, kar pomeni, da bomo učinkovitejši, predvsem pa usmerjeni v rezultate_ višji izvoz in več tujih neposrednih investicij v Sloveniji. Do jeseni bodo na osnovi izvedbenega načrta Mednarodni izzivi 2012 – Partnerstvo za razvoj internacionalizacije slovenskega gospodarstva pripravljena izhodišča za Mednarodne izzive 2013.



6.    Krepitev prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije

Na ministrstvu smo zadovoljni s podatki o turističnem prometu v prvi polovici leta. Pričakovan padec prihodov in prenočitev italijanskih turistov smo uspeli nadomestiti z okrepitvijo tržnokomunikcijskih aktivnosti na ključnih bližnjih in perspektivnih prekomorskih trgih. Ker se zavedamo pomena promocije slovenske turistične ponudbe, bo Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo v kratkem potrdilo projekt Krepitev prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije, v okviru katerega bo Slovenski turistični organizaciji za promocijo namenilo 4 milijone evrov evropskih sredstev.



Gospodarska politika  in gospodarstvo – z roko v roki!



Že na začetku, takoj ko sem postal minister za gospodarski razvoj in tehnologijo, sem dejal, da želim delati z roko v roki z gospodarstvom, in takoj po primopredaji poslov, najprej obiskal GZS in OZS, kjer sem jih povabil, da se aktivno vključijo in sodelujejo pri pripravi konkretnih ukrepov za spodbujanje gospodarstva.

Tako smo na vladi s paketom ukrepov že intenzivno in večinsko prisluhnili zahtevam in predlogom OZS za spodbujanje podjetništva, ki so zajete v njihovi knjižici z naslovom Zahteve slovenske obrti in podjetništva. Knjižica OZS je vzorčni primer konkretne analize problemov, ki pesti obrtnike, skupaj že s povsem konkretnimi predlogi rešitev, ki smo jih takoj analizirali in mnoge že uresničili.

Na zbir proaktivnih konkretnih predlogov ukrepov s strani GZS, ki je resnično aktivna pri opozarjanju na različne probleme gospodarstva ter tudi zelo odzivna pri podajanju pripomb in predlogov na s strani Vlade RS predlagane zakone, ki vsebujejo ukrepe za spodbujanje gospodarstva, pa na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo RS še vedno čakamo. Tudi sam sem jih kot minister večkrat pozval k temu in z nestrpnostjo pričakujem tudi njihove proaktivne lastne predloge, ki bodo kar najbolj konkretni in natančni, brez prevelikega filozofiranja. Prepričan sem, da moramo politiko spodbujanja gospodarstva ves čas, še posebej pa v kriznih časih, delati skupaj z roko v roki. Gospodarstvo samo zagotovo najbolje ve, kateri elementi poslovnega okolja jih najbolj težijo in katere državne ukrepe najbolj potrebujejo.



Prihodnji ukrepi_ 3. Paket ukrepov za spodbujanje gospodarstva je že v pripravi.



Ena ključnih nalog vlade za letošnjo jesen je tudi prenova zakona o delovnih razmerjih, za katerega verjamemo, da bo v DZ RS sprejet še letos. V ospredju bo načelo prožne varnosti, vzporedno pa bo vzpostavljen tudi sklad za odpravnine. Med drugim bo vlada aktivno pristopila tudi  k prenovi pokojninske zakonodaje, ki pa bo predvidoma sprejeta v naslednjem letu. Zato bo nujen socialni dialog, v katerem moramo vsi ključni družbeni deležniki oblikovati in sprejeti nov socialni sporazum.

Pri tem pa se moramo zavedati, da brez sprememb ne bo sprememb – in to velja tudi za področje delovno pravne zakonodaje, kjer bomo morali kljub »teži« področja najti družbeni konsenz za spremembe.

Zagotovo pa Vlada RS pri pripravi tega 3. Paketa sprememb ne bo tako hitela, kot pri 2. Paketu ukrepov za spodbujanje gospodarstva, kjer se je res mudilo, da ukrepi čimprej stopijo v veljavo in  začno učinkovati za podjetja.



Za ključne ukrepe za izboljšanje bonitetnih ocen Slovenije je nujen konsenz vse slovenske parlamentarne politike



Za zajezitev in ustavitev padanja bonitetnih ocen Slovenije na mednarodnih finančnih trgih, pa mora Slovenija potegniti še nekaj odločnejših potez, ki pa niso le v pristojnosti Vlade RS, temveč predvsem Državnega zbora RS in njegove dvotretjinske poslanske večine, torej tudi opozicije. Pričakujem, da bomo na naslednjem skupnem sestanku predsednikov vseh parlamentarnih strank kljub izgubljeni priložnosti v juliju vendarle dosegli najširše soglasje in se dogovorili za podporo zlatemu fiskalnemu pravilu, rešitvi glede ureditve referendumskega vprašanja, vprašanja slovenskega državnega holdinga oz. reševanja slovenskih bank. Ti ukrepi bi bili zagotovo tudi tisti, ki bi se na mednarodnih finančnih trgih lahko že poznali in ki bi lahko vplivali na bonitetne ocene slovenske države. Čas pa teče in priložnost, da bi to vplivalo že na zadnje ocene bonitete Slovenije, ki žal prejšnji teden niso bile razveseljujoče, je bila zamujena. Upam, da to priložnost vendarle še imamo ter želim in pričakujem, da se te odgovornosti zave vsa slovenska politika, tudi opozicijska.

Zadnje objave

Sat, 27. Oct 2018 at 18:12

1313 ogledov

V Škofji Loki z dobro voljo in delovno energijo vstopajo na lokalne volitve
Obiskal jih je tudi Robert Strah, županski kandidat SDS, in se zahvalil za podporo SLS pri kandidaturi za župana Škofje Loke. Zbrani člani in svetniški kandidati liste SLS v Škofji Loki pa so obljubili, da se bodo pri svojem delu maksimalno potrudili.

Sat, 27. Oct 2018 at 18:10

2255 ogledov

Pogovorni večer: Zakaj je krščanstvo tako pomembno za dobrobit družbe?
Slovenska ljudska stranka vljudno vabi na pogovorni večer ZAKAJ JE KRŠČANSTVO TAKO POMEMBNO ZA DOBROBIT DRUŽBE? Dogodek bo potekal v dvorani Slovenske matice, Kongresni trg 8, Ljubljana, in sicer v soboto, 3. novembra 2018, ob 19. uri. Skozi zgodovinski oris in kritično refleksijo sedanjosti se bomo vprašali, kako je krščanska misel, tako katoliška, kot protestantska, vplivala na pridobitve naprednih in uspešnih družb, ki jih cenimo še danes, in sicer tako verujoči, kot neverujoči. Osredotočili se bomo tudi na dobo razsvetljenstva in vzroke, ki vodijo Zahod k oddaljevanju od svoje lastne tradicije. Vprašali se bomo, kako se soočati z modernim tokom mišljenja in vsemi ostalimi izzivi, ki bodo neizogibni. Z nami bodo naslednji odlični gostje: dr. Stane Grandadr. Janez Šumradaddr. Jonatan Vinkler Pogovor bo povezoval: Matjaž Lulik Veselimo se srečanja z vami!

Thu, 25. Oct 2018 at 22:19

1698 ogledov

Predstavili kandidate skupne liste SLS in stranke Glas za otroke in družine za ljubljanski mestni svet
Na današnji novinarski konferenci v Ljubljani so se predstavili kandidati skupne liste  SLS in stranke Glas za otroke in družine za mestni svet MO Ljubljana. Nosilec skupne liste Janez Žagar, dr. Jože Osterc, Janez Podobnik, dr. Andrej Umek in Aleks Leo Vest so predstavili ključne poudarke, s katerimi SLS vstopa v kandidaturo za ljubljanske mestne svetnike. Izpostavili so prizadevanje za to, da za vožnjo po ljubljanski obvoznici ne bi več potrebovali vinjete in da se v Ljubljani za potrebe Ljubljančanov  in drugih prebivalcev vzpostavi tržnico in veletržnico z izključno slovensko lokalno pridelano hrano po sprejemljivih cenah. Prizadevali si bodo tudi za to, da bi ljubljanski mestni svet postal prostor spoštljive in odprte komunikacije. Aleš Primc in Polona Naglič pa sta v imenu stranke Glas za otroke in družine izpostavila prizadevanje, da bi Ljubljana postala družinam čim bolj prijazno mesto, da bi v prihodnje posebno pozornost namenili številnim upokojencem in drugim osamljenim ljudem in se zavzela za več rekreacijskih površin v Ljubljani tudi za domače ljubljenčke. Predsednik SLS Marjan Podobnik  pa je ob podpori kandidatom in kakovostni celotni listi izpostavil, da si bo skupaj s sodelavci prizadeval, da se SLS odpre mestu in da enako kot s podeželskim SLS zadiha tudi z mestnim pljučnim krilom. Čeprav je bilo v Ljubljani pod dosedanjim vodstvom župana Zorana Jankovića in njegove ekipe narejenega tudi veliko pozitivnega, SLS – tako kot SDS in NSi – podpira župansko kandidaturo Anžeta Logarja v prepričanju, da lahko dosedanje dobre projekte nadgradi, neoptimalne pa spremeni.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:15

1597 ogledov

SLS v Zagorju ob Savi z doslej najmočnejšo listo
SLS Zagorje ob Savi je danes na novinarski konferenci v Gostišču Ribnik predstavila županskega kandidata SLS, kandidatno listo za občinske svetnike ter Razvojni program SLS za občino Zagorje ob Savi. Primož Jelševar, direktor Inštituta dr. Antona Korošca je povedal, da gre za doslej najmočnejšo listo, na kateri je sedem direktorjev oz. lastnikov uspešnih zagorskih podjetij, trije sedanji in več nekdanjih predsednikov KS, guverner Rotary Slovenija, predsednica Zveze kmetic Slovenije, predsedniki športnih društev in ugledni gospodarji kmetijskih gospodarstev ter drugi uspešni Zagorjani. Ker nas poznate, pa je njihov slogan. Županski kandidat Alojz Slavko Jelševar je oče štirih otrok, glasbenik in dolgoletni direktor visokotehnološkega podjetja JE&GR. Kot je dejal, je čas, da Občina Zagorje dobi drzen razvojni program in ambiciozno ekipo, ki ga bo uresničila. Zagorje mora imeti po njegovih besedah posluh za ustvarjanje delovnih mest prihodnosti – to pa so okoljsko ozaveščena podjetja, ki ustvarjajo visoko dodano vrednost. Iztok Živko, direktor družbe Tevel iz Kisovca je predstavil projekt energetsko samozadostne Občine Zagorje ob Savi, ki bi bila lahko največja takšna občina in tako zgled v Evropi. Ker je v občini ponovno povišana raven PM10 delcev, je nujno potrebna sprememba miselnosti. Tako kot je bil eden od znanilcev drugačnega načina razmišljanja projekt Manj svečk za manj grobov, ki so ga začeli člani zagorske SLS in so ga povzeli tudi drugi kraji po Sloveniji, bi bili lahko v Zagorju zgled drugim občinam, kjer bi s serijo manjših vetrnih in plinskih elektrarn ter hidroelektrarn na zasebnih površinah ustvarili dovolj električne energije za potrebe vseh zagorskih gospodinjstev. Janez Lipec, guverner Rotary district 1912, ki pokriva Slovenijo in Makedonijo, si želi, da se Zagorje odpre navzven in izkoristi tržno nišo razvoja turizma. Aktivno je treba podpreti lokalne šole, da bodo zagotavljale potrebe trga dela prihodnosti. Izkoristiti  je treba naravne potenciale in ljudi, ki imajo znanje, voljo in delovne navade, takšnih pa je v Zagorju dovolj. Delo mora znova postati vrednota. Neda Starman Ržišnik, predsednica Konjeniškega kluba Vajkard Valvasor je predstavila projekt razvoja termalnega in eko turizma v Zagorski dolini s postavitvijo informacijskih tabel in zemljevidov ter odprtjem turistično informativne pisarne in info točke v Zagorje. Predstavila je idejni projekt obnove Medijskih toplic kot ekskluzivnih term v stilu časa Vajkarda Valvasorja, ki bi bile povezane z obnovljenim Medijskim Gradom, kjer bi se izvajale grajske poroke. Boštjan Ocepek, predsednik krajevne skupnosti Šentlambert, je povedal, da mu je program SLS zelo blizu, saj temelji na enakomernem razvoju vseh krajev v občini. Tudi za Občino Zagorje bi bilo dobro, da bi namenila več sredstev za obnovo cest in družbenega življenja na okoliških vaseh. Te so sicer lepo urejene tudi zaradi veliko prostovoljnega dela, ki ga naredijo krajani.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:14

2557 ogledov

SLS samozavestno na lokalnih volitvah: »Ker nas poznate«
Na predstavitvi v Kobilju je županske kandidate podprl predsednik SLS Marjan Podobnik in predstavil glavne vsebinske poudarke delovanja SLS. Povedal je, da je SLS stranka, ki spoštuje sočloveka, družino, delo, lastnino in domovino in je odprta za vse, razen za podpornike skrajnih stališč. Izpostavil je uspešnost dela županov in občinskih svetnikov SLS, kar je tudi razlog za optimizem pred prihajajočimi volitvami. SLS je imela doslej 32 županov izvoljenih na svoji listi, skupaj z neodvisnimi in skupnimi kandidati s podporo SLS pa je v Klubu županov SLS sodelovalo 42 županj in županov. Podobnik je izrazil pričakovanje, da bo Klub županov SLS tudi v prihodnje ostal številčno najmočnejši. Sledila je predstavitev Roberta Ščapa, župana Občine Kobilje, Cvetke Ficko, županje Občine Grad, Ludvika Novaka, župana Občine Puconci, Franca Horvata, župana Občine Tišina in Antona Törnarja,  župana Občine Črenšovci. Župani so bili enotni, da je treba povečati sredstva za takoimenovano povprečnino, s čimer bi zagotovili intenzivnejši razvoj tudi manjših podeželskih in obmejnih občin. Zavzeli so se tudi za čimprejšnjo ustanovitev pokrajin ter prenos dela državnih pristojnosti in sredstev z državne ravni na prihodnje pokrajine. Marjan Podobnik je predstavljena prizadevanja županje in županov v celoti podprl. Kasneje se je predsednik SLS v občini Kidričevo srečal s kandidatom SLS za župana Damjanom Medvedom in kandidati SLS za občinski svet ter podprl njihovo kandidaturo.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:12

2049 ogledov

Dr. Darinka Fakin že petič za županjo Občine Majšperk
Dr. Darinka Fakin živi z možem Brankom in sinom Tomažem v Majšperku. Funkcijo županje opravlja nepoklicno, saj je kot redna profesorica zaposlena na Univerzi v Mariboru, Fakulteti za strojništvo, na Oddelku za Oblikovanje in tekstilne materiale. Osnovno šolo je obiskovala v Majšperku in nadaljevala šolanje na Gimnaziji Dušana Kvedra Ptuj. Dodiplomski študij je končala na takratni Tehniški fakulteti Maribor in se leta 1985 zaposlila v Tovarni volnenih izdelkov v Majšperku. Med delom je kot mlada raziskovalka končala tudi magistrski študij. Po več kot 15-letnem delu v industriji se je leta 2000 zaposlila na Fakulteti za strojništvo, kjer je leta 2004 tudi doktorirala. Med delom je vseskozi aktivna tudi na raziskovalnem področju, je avtorica ali soavtorica številnih izvirnih znanstvenih člankov, patentov, raziskovalnih nalog, elaboratov, študij, strokovnih člankov, avtorica in soavtorica učbenikov in navodil za vaje. V lokalno politiko se je vključila že leta 1994, ko je nastala naša Občina Majšperk. V prvem mandatu je bila predsednica Občinskega sveta, v drugem podžupanja in sedaj opravlja že četrti mandat funkcijo županje. Ta funkcija ji predstavlja velik izziv, saj vemo, da je uvedba lokalne samouprave prinesla tudi lokalnemu okolju velike priložnosti. To se opazi skoraj na vsakem koraku. V teh letih so izvedli številne pomembne investicije na področju infrastrukture, izobraževanja, športa, kulture, turizma, gospodarstva, varovanja in urejanja okolja ter na področju delovanja društev. Vse to jim je uspelo, ker so bili sposobni delati skupaj.
Teme
arhiv

Prijatelji

SLS Sv. Trojica v Slovenskih GoricahSLS Sv. Jurij v Slovenskih goricahSLS Sveta AnaSLS ŠentiljSLS PesnicaSLS LenartSLS KungotaSLS CerkvenjakSLS BenediktSLS PivkaSLS PostojnaSLS SežanaAnton  ŠkofSLS KoperSLS KomenSLS IzolaSLS DivačaSLS Hrpelje-KozinaSLS Ilirska BistricaSLS Gornji GradSLS LjubnoSLS LučeSLS MozirjeSLS NazarjeSLS Rečica ob SavinjiSLS Šmartno ob PakiSLS ŠoštanjSLS VelenjeSLS Središče ob DraviSLS CirkulaneSLS DestrnikSLS Dornava

NAJBOLJ OBISKANO

Varčevalnim ukrepom ob bok tudi ukrepi za spodbujanje gospodarstva