Članek
Napadi ateistov na ljudi, ki verjamemo v Boga Očeta, ali v Budo, v Jezusa Kristusa in v Alaha

Napadi ateistov na ljudi, ki verjamemo v Boga Očeta, ali v Budo, v Jezusa Kristusa in v Alaha

Objavljeno May 14, 2019

{facebook http://za-misli.si/images/mgerdej.jpg}

Vse velike vere imajo isto zapoved

– zapoved ljubezni, spreobrnjenja,

odpuščanja, sprejemljivosti do drugih ver

in lastne discipline.

Dalaj Lama


A začetek citata Dalaj Lame je: Vsaka oseba, ki gre v nasilje, ni več budist ali musliman. Muslimanski nauk pravi, da ko ste del prelivanja krvi, niste več del muslimanske vere.

In jaz dodajam: tudi ko gre katolik ali kristjan kot se nekateri imenujejo v nasilje, ni več katolik ali kristjan.

Dalaj Lama je izrekel dobre in velike besede o tem, kako je z budistom, muslimanom in drugimi ljudmi, ko zaidejo v nasilje, tudi z kristjanom ali katolikom, česar ne boste našli žal pri nobenem papežu ali kakem drugem mislecu v Evropi ali na Zahodu. To mi vsekakor kaže na dejstvo, da imate nekateri le prav, ko govorite o religiji nasilja, vendar imate tako dolgo prav, dokler sami ne zapadete v nasilje.

Zakaj to pišem? V zadnjem času nas, ki (še) verjamemo v Boga Očeta, ki je sicer v nebesih in se imamo za Jezusove priče[1] in ne za kristjane, kar je zmerljivka, napadajo nekateri ateisti (no, ateistov po mojem mnenju ni, ker se Boga ne da zanikati, četudi to kakorkoli želijo početi in ateisti tudi vehementno trdijo!), med drugimi dr. Igor Simoniti, ki se po mojih gledanjih zdi, da je zapadel v nasilje. V nekaj intervjujih in konferencah je govoril čudne izjave, ki so se nanašale predvsem na Jezusa, češ da je v tisti religiji, ki da je jezik nasilja. Kako naj drugače razumemo njegove izjave: Judje so hudičevi otroci, češ da je to pisano v svetem pismu in da je to izrekel Jezus.[2] Kolikor poznam evangelije in menim, da jih poznam zelo dobro, tega Jezus nikoli in nikjer ni rekel. Tudi ni mogel kaj takega izreči, ker je učil in celo zapovedoval ljubezen, tako do Boga kot do bližnjega! Je pa sicer rekel prvemu papežu Petru, da je satan, ker ga Peter ni razumel po božje, ampak je po človeško trmaril po človeško in Jezusovega nauka, da je rojen za resnico, ni hotel razumeti, nikjer pa ni Jezus govoril, da so Judje hudičevi otroci.[3] In tudi na tiskovni konferenci (maja 2019) I. Simoniti izreče nekaj, kar s Kristusom nima nobene zveze. I. Simoniti govori med drugim o ločnici, ki da se iz stare zaveze nadaljuje v novo, kajti po njegovo je nova zaveza nadaljevanje stare (!!),  kjer naj bi Kristus rekel tako kot starozavezni bog: sem jih pripeljite in jih pred menoj pobijte. To ali tako da pravi bog ljubezni kot je rekel I. Simoniti o Jezusu Kristusu.[4] Res čudno in lažnivo izmišljeno.

O takih grdih trditvah pa moram reči, da so očitna laž, ki si jo privošči »ateist« I. Simoniti.[5] Dam mu zelo prav, ko govori o nasilju, ki ga delajo religije, pri nas v Sloveniji katoliška, a da pa blati Jezusa, v katerega pač nekateri verujemo in verjamemo in od njega in Boga očeta prejemamo milosti in dobrote, je pa višek nekontroliranih napadov, v tem primeru ateista. Tu je I. Simoniti nedvomno zaseš v nasilje!

A če se ima kdo za ateista, naj se ima. Sam nimam nič proti in mu resnično nič ne branim, da se ima za takšnega. A ko pa prične napadati in govoriti lažnivo naproti nam, ki verjamemo in imamo Jezusa za začetek našega in vsakega življenja, pa lažnivosti pripisuje celo božjemu Sinu, pa je to zares ne le krivo pričevanje, ampak tudi sovražni govor, kakor o tem sedaj govorijo par excelance. Da bi bil Jezus, ki je učil, da ljubimo Boga z vsem srcem in dušo in svojega bližnjega kakor samega sebe, takšen, da bi od koga zahteval, naj mu pripelje ljudi in jih pobije pred njim, je pa resnično stvar bolne pameti. Žal nimam drugih besed.

Simonitiju dam popolnoma prav, ko se zavzema za ženske in ko tiste, ki sovražno molijo pred splavnimi ustanovami, ozmerja, da napačno in protičloveško delajo, čeprav je pri tem vprašanje, kako da je ženska kot ženska edina odgovorna za svoje telo, ko zanosi? Ali ni za plod odgovoren tudi moški? Zakaj samo ženska? Ali ni to emancipacija, ko se moški, ki da je »glava družine« in naredi otroka, izvzame in tega procesa in se naloži samo ženski, da je odgovorna za svoje telo in otroka.

Prav mu dajem, ko se zavzema za demokracijo in za demokratično Evropo, čeprav so že pri starih Grkih to imeli: eni so bili demokrati, bili so pa tudi sužnji. Simoniti tega ne ve?. Če je to demokracija, ne bom razpredal. Dam mu prav, ko se zavzema za grško-rimsko pojmovanje demokracije, ki da je židovsko krščanska nima, ker je totalna izkoriščevalska religija. A ga vprašujem: kdo pa je naredil kristjane? In kdaj so kristjani nastali? A jih je naredil morda Jezus? Nikoli. Jezus je imel ljudi za brate in sestre in za priče tega, kar je učil in delal. Kristjane so naredili pozneje drugi, pa upam, da ne demokrati, ko so jih začeli grdo imenovati kristusove riti (christus annus). In so ti še dandanes ponosni, da jih tako grdo imenujejo - kristjani. Tisti, ki pa živimo z Jezusom, pa nismo kristjani, ampak njegove priče, čeprav se morda komu zdi, da bi nas primerjal z Jehovimi ali Jehovovimi pričami. Pa naj nas kar, ampak jaz nisem in ne bom noben kristjan, ampak Jezusova priča, dokler mi bo zdrava pamet tako velevala!

Simonitiju dajem tudi popolnoma prav, ko govori o religiji kot jeziku nasilja, a naj zaboga vendar pove, da je nasilje delo človekovih rok in ne Jezusa in pa seveda drugih božjih ljudi kot je bil Buda ali Mohamed! Kako ne more vedeti, da smo v zgodovini imeli dobre in poštene ljudi, ki so skrbeli za človeka in mu kazali pot v nebesa na primer, Simoniti pa govori o nasilju. Nerazumljivo.

Seveda pa kot demokrat, za katerega se ima, po drugi strani hvali teh trideset let slovenske demokracije, a čemu nekateri, ki so morda še bolj pronicljivi od njega kot je Vedrana Rudan, ki pravi: Smo v krempljih brezčutne države in katoliških talibanov, ki se valjajo v zlatu, laži, dvoličnosti in blodnjah. V čem je torej trideset let demokracije, ki jo Simoniti tako hvali? Ali kar pravi Anton Komat: največja zguba v sodobnem globalnem svetu je zdrav človek, ki ne prinaša dobička korporacijam. Zakaj Simoniti govori samo površno, ne vidi pa družbenega ozadja, kjer nam vlada tolpa,[6] ki ima take ljudi tudi na sodiščih, policiji, dursu in fursu in drugih službah, kjer prodajajo Slovenijo in mučijo državljane. Če se policija znaša nad nosečo mamo in ustrahuje otroke v avtomobilu, ali je to demokracija? Če davčne in druge službe maltretirajo državljane z visokimi davki, s služenjem farmacevtom, in sodišča ne znajo soditi po pravici – tu se vprašujem, kjer so sedaj Grki in Rimljani!? – kje naj bi bila demokracija, ki jo vidi Simoniti? Jaz na žalost pri vsem tem, kar dela tolpa z nami, prej vidim Slovenijo kot koncentracijsko taborišče, kjer nima pošten in pravičen človek resnično nobene svobode!! Zakaj ateist Simoniti ne zagovarja raje poštenih in pravičnih ljudi, ampak vidi demokracijo samo v pokvarjencih? Kje je tu demokracija in kaj je ateist Simoniti naredil za njo? Zakaj Simoniti ne nastopi javno, udari po mizi in pokaže na tiste, ki so katoliško, državno in privatno nevzdržni in so totalno religiozno nasilni, pljuva pa na Jezusa, ki je diametralno nasprotje? Zakaj sebe kot moškega izvzame in samo žensko (v)sili v to, da je odgovorna za svoje telo? Mar ni to nedemokratično in emancipirano, čeprav mu nekatere ženske, ki tega zavajanja ne vidijo, skoraj ploskajo?

Zavzemam se za njegove razlage, s katerimi enači nacizem, stalinizem, komunizem in katolicizem, pa še kak izem. Ja, komunizem že ne spada sem, saj je bil Jezus Kristus prvi komunist. In komunisti so se mnogo bolje zavzemali za bližnjega kot ateist Simoniti!

Zato ga še vprašujem: Kaj ima Jezus, v katerega nekateri še verjamemo in vanj verujemo, tako slabega v svojem nauku, da ga zmerja in postavlja proč od nas in ga ima za jezik nasilja. Kaj ima Jezus, ki je postavil ljubezen kot najvišjo vrednoto, kaj takšnega proti Simonitijevi demokraciji, da ga Simoniti kot ljubega sina človekovega pomaga križati skupaj s Kajfo in to po dva tisoč letih, ko mu postavlja izmišljene in lažne trditve? Zakaj Simoniti žali nas, ki imamo dober in po človeški pameti pozitiven odnos do vseh velikih ver, ki imajo isto zapoved – zapoved ljubezni, spreobrnjenja, odpuščanja, sprejemljivosti do drugih ver in lastne discipline, ko ljubimo Boga in svojega bližnjega? Prav tako imamo dober odnos do demokracije in se ne hvalimo, da demokracija lahko živi zaradi nas in je ne preganjamo,kakor demokrat in ateist Simoniti nas!! Kaj torej dr. Iztok Simoniti, koga vi demokratično napadate? S takimi lažmi, ki jih stresate na nas in na našega ljubega gospoda Jezusa in našega Očeta, pa res ne vem, kako bi ubranili vašo izjavo, kako da demokracija prenaša tudi tiste, ki govorijo jezik nasilja. Hja, mogoče pa res, da tiste prenašate, nas pa, ki smo daleč stran in proč od nasilja, pa ponižujete in trpinčite! Ali je to demokratično, prosim?

Zato mislim, da niste več demokrat, če ste zašli v nasilje, ki ga imanentno širite! Tudi za vas bi dejal Dalaj Lama, da vsaka oseba, ki zaide v nasilje, ni več demokrat. Zato se takšni demokraciji izogibamo, ker prej vodi v nasilje nad človekom in državljanom, kot pa njegovo svobodo. Žalostno in grozno, da imamo take demokratične ateiste!! ♦



[1] Toda prejeli boste moč Svetega Duha, ki bo prišel na vas, in boste moje priče v Jeruzalemu in po vsej Judeji in Samariji ter do skrajnih mej sveta (Apd 1, 8).

[2] Primerjaj Religija in jezik nasilja. Posnetek z debatne kavarne, vodila Meta Kušar. Za-misli 2018.

[3] In ko mu nekdo na koncu debate reče, naj I. Simoniti pove, kje je to zapisano, se izgovori, da je zapisano in da bo prinesel citat, a ga še do danes ni. Primerjaj tudi: http://za-misli.si/subkultura/3764-sovrazni-govor-in-njegov-izvor-iztok-simoniti

[4] Primerjaj Tiskovna konferenca: Aleš Gabrič /Iztok Simoniti. Za-misli v začetku maja, objavljeno na YouTubu. http://za-misli.si/subkultura/3839-tiskovna-konferenca-ales-gabric-iztok-simoniti

[5] Naj poudarim, da so tudi drugi ateisti nasilni in žaljivi, predvsem na fejbuku, kjer na žalost neargumentirano  zmerjajo tiste, ki verujemo. Škoda, da se bolj nagibljejo k nasilju kot pa k pravemu dialogu.

[6] “Če v državi ne spoštujejo zakonov, se bo spremenila v razbojniško tolpo”. 24. avgust 2016 Valerij Kičin. Andrej Zvjagincev, režiser filma Levitan, ki ga je Rusija leta 2014 predlagala kot svojega kandidata za Oskarja, je za RBTH spregovoril o stanju v družbi, filmski industriji ter svoji stvaritvi Leviatan, ki ga je BBC pravkar uvrstil med 100 najboljših filmov 21. stoletja. Takole pravi Zvjagincev: To me je pripeljalo na misel, da vse države funkcionirajo bolj ali manj enako ter da povsod obstajajo ljudje brez pravic. Ta banalna, enostavna misel me je naravnost osupnila. Pred kratkim sem prebral zelo pametno vprašanje, ki ga v knjigi »V božji državi« sam sebi zastavi sv. Avguštin: V čem je razlika med državo in razbojniško tolpo? Tako država kot tolpa nastaneta s povezovanjem ljudi. Tako prvi kot drugi vlada vodja, obe pa temeljita na natančno opredeljenem sistemu. Edina razlika je spoštovanje ali nespoštovanje zakonitosti. Torej, če bodo v državi prenehali spoštovati zakone, se bo spremenila v razbojniško tolpo. Če lahko človek vedno računa, da ga bo zaščitilo sodišče, če zakon velja ne glede na socialni položaj ali poklic in če so pred zakonom vsi enaki, potem živimo v idealni državi.

 

#Kolumne #Marijan-gerdej