Klic iz stacionarnega telefona, neznana številka iz območja Ljubljane. Oglasiti se ali se ne oglasiti, to je sedaj vprašanje? Ok. Pa se bom oglasil, mogoče me pa kličejo iz službe, mogoče me kliče kdo, ki me potrebuje.
Oglasim se.
Na drugi strani prijazen glas starejše gospe, ki v trenutku prične govoriti :«Dober dan. Je tam ta pa ta?«, komaj rečem »JA«, že ona nadaljuje :«sem iz Mladinske knjige, pa bi vam predstavila to pa to…« in nadaljuje. Poskušam jo prekiniti :«Gospa, me ne zanima«, ona pa se ne da motiti in nadaljuje :«tra la la la…«. Nekajkrat jo še poskušam prekiniti, da me ne zanima, da nočem, da mi ni všeč, da me tako nadleguje, ampak ona se ne da, tako, da moram zavpiti : »HALOOOO, NOČEM, NE NADLEGUJTE ME VEČ«. Ona končno utihne, da zajame sapo in spet nadaljuje«tra la la la«. Še enkrat jo prekinem, še ne vržem telefona dol, ker sem kulturen in prijazen. Lepo ji še enkrat povem, da me ne zanima, da naj me neha nadlegovat, da sem že nekajkrat rekel, da me ne kličejo več. Ženska se umiri in reče :«Ja morate napisati mail, da nočete, da vas še kličemo«. Zabrusim ji, ker sem res že nestrpen, po njenih slabih 5. minutah »nakladanja«, da tega pa že ne bom storil, ker nimam časa za to in potem rečem »ADIJO« in vržem telefon dol.
Številko sicer blokiram, ampak čez nekje 3 tedne imam zopet en neodgovorjen klic s številke, ki je podobna prejšnji.
To se ti lahko zgodi, če si slučajno kdaj pri njih naročil in kupil kakšno knjigo. Na žalost sem očitno takrat dal tudi številko mojega mobitela, tako, da me kar naprej posiljujejo.
Hvala bogu, da znam reči ne in da jih kar hitro odpikam.
Kaj pa starejši ljudje?
Da vam povem primer moje matere. Moja mami je zelo prijazna ženska, bogaboječa in zelo mirna. Njen problem je, da ne zna reči ne in da je dojemljiva na sladke besede kličočega.
Moja mami kupi boga in pol. Problem je, da ima, tako kot mnogi starejši ljudje, še stacionarni telefon in seveda ti »prijazni« prodajalci kar naprej kličejo in kličejo ter skušajo prodati vse in še enkrat vse.
Ker moja starša v zadnjem letu večkrat obiskujem, ker sta že v letih, opažam, da mami kar naprej dobiva neke pakete, neke dostave z različnimi predmeti.
Kakšen mesec ali dva nazaj so ji dostavili neko »magnetno posteljnino«, ki bo rešila vse njene in očetove težave. Ta posteljnina zdravi vse, od depresije, do bolečin po celem telesu, do prebavnih težav, v glavnem vse. Vsaj tako to oni predstavijo. Ker pa je mami kar labilna oseba in išče rešitve njenih težav, seveda pokupi vse. Niti ni važno kakšna je cena, glavno je da »pomaga«. Tu seveda nastopajo gospe in gospodje s prijaznim glasom in z besedami, ki jih lahko vidimo na TV v top shopih :«če kupite to pa to, dobite zraven še to pa to«.
Potem pa padeš v ta začaran krog kupovanja predmetov, ki jih potrebuješ ali ki jih ne potrebuješ, ker ti je pač »prijazna gospa« to ponudila in ti ne moreš reči NE.
Slučajno sem ob dostavi te magnetne posteljnine opazil račun. ZGROZIL SEM SE.
Cena je bila več kot 2.300 EUR. HALOOOO!
Ali je čudno, da so top shop prodajalci med najbogatejšimi v Sloveniji? Da izkoriščajo predvsem starejše ljudi in jih brez občutka oberejo samo zato, ker ne znajo oziroma ne morejo reči NE?
GROZLJIVO!!!
Mami sem že večkrat opozoril, da naj prosim neha kupovati te zadeve, ker jih ne rabi. Kupi različne stvari, ki jih reklamirajo po TV in jo očarajo. Problem je tudi v tem, da je zadeva zanimiva kakšen teden ali dva, kakšna tudi mogoče kakšen mesec. Potem pa gre zadeva na podstrešje, kjer se zadeve nabirajo in nabirajo.
Teden dni nazaj mi je pokazal sms, ki ga je prejela od Bakkerja, to je prodajalca nekih izdelkov, od raznih rožic, vrtnin in niti ne vam kaj, ker nisem nikoli gledal. Že prej sem pa opazil, da imam mami doma kar lepo število škatel, na katerih je njihova etiketa.
Na sms so ji napisali, da je njeno naročilo že dostavljeno poštnemu dostavljavcu in da bo zadevo kaj kmalu prejela, račun je bil okoli 50 EUR, dan ali dva prej pa še eden za 30 EUR.
Zgrozil sem se in ji rekel, da bi zdaj pa res bil čas da neha. Kaj hudiča kupuje? Pa mi je odvrnila, da gre za nekakšno nagradno igro in da zato kupuje.
FAK! Kaj naj rečem drugega.
Pa še en primer.
Kako leto ali dve nazaj, pa me mami pokliče in reče, da je zamenjala zavarovalnico za življenjsko zavarovanje. Ko sem prišel k staršem mi je pokazala zavarovalno polico in se pohvalila, kakšno dobro »delo« je naredila. Ne spomni se točno kaj in kako je bilo, v glavnem one stare police pri drugi zavarovalnici ni mogla prekiniti, sklenila pa je novo, tako, da sedaj plačuje obe zavarovalnici, kar ji znese na mesec cca 80 ali 90 EUR in to je sklenila za oba.
Rekel sem ji, zakaj me ni prej poklicala, da me vpraša za nasvet. Pa je odvrnila, da je bila gospa iz te druge Zavarovalnice tako prijazna po telefonu in da jo je več kot pol ure prepričevala in da je nazadnje klonila!
Kaj storiti?
To se sprašujem že nekaj časa. Konec koncev gre za denar staršev, ki ga lahko trošita koliko želita. Ampak ni to glavni problem!
Glavni problem so brezobzirni prodajalci izdelkov in ostalih ponudb, ki brezobzirno »napadajo« predvsem najšibkejše, to pa so starejši bogaboječi ljudje, ki jih zlahka prepričajo, da kupujejo mačka v Žaklju, samo za to ker so »PRIJAZNI«.
GRDO IN NIZKOTNO!!!
Komentarji (13)
Aug 06, 2015
0
Mike... odpokliči vse pogodbe, pokliči dotične firme in jim povej, pokliči na inšpekcijo zamenjajte telefonsko in JE NE DAJTE V IMENIK!!!! Moja mama nima stacionarca. Takrat, ko ga je imela, je hodila na vsa njihova merjenja, odgovarjala na vse ankete in kupovala vse, kar so ji prodali. VSE! Tudi ona je kupila volnene odeje itd.itd. Vem, kako je, imamo stacionarec v imeniku in kličejo vsak dan dvakrat. Vsak dan dvakrat!!! Če boš ti uredil to, da bo ta pogodba izničena, pa bo poklical jutri nekdo drug in spet bo "problem". Ali pa enostavno zrihtaj staršema mobilni telefon in izklopi stacionarca. Najboljša rešitev!
Aug 06, 2015
1
Sponko hvala za komentar. Se strinjam, da sta opravilno sposobna, samo so ljudje, ki težko odklonijo ponudbe, ker so "prodajalci" tako "prijazni" in znajo take ljudi napeljati na led. Sem pa rešil to zadevo z odpovedjo zavarovanja. Bom pa tudi poklical tega zastopnika in mu prepovedal, da še kadarkoli pokliče moje starše. Lep pozdrav!
Aug 05, 2015
0
Sprijazni se, da sta opravilno sposobna in z svojim premoženjem lahko ravnata, kot jima je ljubo. Tel.št. umakni (če se starša strinjata) iz imenika. Posvetuj se pri operaterju, verjamem, da imajo rešitev, za nadlegovalce, neprijazno. Takoj prekini klic. Nevljudno je nadlegovanje, ne pa zavrnitev klica. Včasih pomaga, da klicatelju prepoveš naslednje klice z sporočilom, da bodo prijavljeni.
Aug 05, 2015
1
Besen sem in obenem razočaran. Danes me je pri mojih starših spet čakal šok. Nekaj dni nazaj je agent, ki dela pri neki novi zavarovalnici PRVA po telefonu moji mami ponujal neko novo zavarovanje. Mami je sprva rekla, da ima že nekaj zavarovanj in da ne bo nič več zavarovala. Možakar je nato izisili, da pride včeraj na dom in da ji bo predstavil to neko novo posebno zavrovanje. Ko je moćakar včeraj prišel k mojima staršema na dom, jima je z lepimi in sladkimi besedami ponudil neko novo zavarovanje, ki ga še ni bilo. Gre pa za življenjsko zavarovanje, ki ga lahko dobitnik zavrovalne vsote dobi, če zavrovani umre zaradi RAKA. Halooo. Oče je še kar zdrav in zavarovalnica mu je ponudila zavrovanje za primer smrti , če bi slučajno imel RAKA. Na mesec bo tako plačeval 30 EUR do svoje smrti. GROZLJIVKA NA KVADRAT. Mami je bila vsa zmedena, oče pa tudi, ker ima znake demence in je polico podpisal. Polico sem vzel jaz in jutri takoj kličem agenta in zahtevam, da se zadeva prekine ali pa jih bom prijavil na Vrstvo potrošnikov Slovenije ali še kaj drugega. Grozljivo, kaj se to dogaja. Kako lahko zaščitimo starše, ki so še prisebni in imajo vso opravilno sposobnost, samo imajo pa govorno napako in sicer, da ne znajo reči NE. P.J. saj vem, da mam tudi jaz govorno napako, ampak v teh mojih primerih mi nikoli ni bilo žal. ;)
Aug 05, 2015
0
Preplacilo je stvar osebnega pogleda. Poanta je - kompulzivne odlocitve je treba "meriti z enakimi vatli". Odlocitev o tem, kaj je prav in kaj ni pa je seveda "tvoja". A v enem primeru izmed obeh bo treba besedo vzeti nazaj. :-P
Aug 05, 2015
1
HE HE HE P.J. Vem zakaj se gre ;) Sam jaz jim nisem prodajal "mačka v žaklju" ampak "mačkona v hlačah"! Pa ni jim bilo tako hudo ;)
Aug 05, 2015
0
Lara saj vem, da se tudi prodajalcem gre za njihov kruh. Res da so velikokrat posiljeni in tečni, ker se jim gre za dobro prodajo in s tem tudi dober njihov zaslužek. Samo ne za vsako ceno. Ni vse zlato kar se sveti. Pa konec koncev to niti ni njihov problem. Najti moram rešitev oziroma pravi način, da preprečim, da mami sploh pride do skušnjave, da kaj neuporabnega sploh kupi.
Aug 05, 2015
0
Dajana, vse to razumem, sam težko je staršema dopovedati, da to storijo. Drugo je potem, ko sama dva ne bosta več zmožna skrbeti zase. Če bi stanoval pri njih bi to že rešil. Štulič vem, da se tudi kaj uporabnega da dobiti preko takih prodaj, samo problem je, da bi mami kar vse kupila. No limit, to pa je všeč prodajalcem in seveda to njeno šibkost izkoriščajo.
Aug 05, 2015
0
Glavni problem so brezobzirni navidez urejeni in samozavestni moski, ki brezobzirno »napadajo« predvsem najšibkejše, to pa so - cetudi porocene - zapostavljene, neredko zlorabljane zenske, ki se jih da zlahka prepričati, da jim nastavijo svojo nepoteseno mucko, samo za to ker so »PRIJAZNI«. GRDO IN NIZKOTNO!!!
Aug 05, 2015
0
Mike, tudi prodajalci nimajo krivde, saj morajo preživeti... žal. Naša babi je nakupila po 20 enainistih knjig in te krepko razumem. Dokler se v prodajni etiki podjetij ne bo kaj spremenilo, ne bo nič bolje. Tudi z zakoni bi se dalo marsikaj uravnavati. V italiji lahko takšnega prodajalca prijaviš, saj je prodajanje preko telefona kaznivo.
Aug 05, 2015
0
Nehaj ti najprej razmišlati o fukcanju postrani in tvoja mati se bo losala te, njene odvisnosti! :) Pa šalo na stran. Mojo mater, ki prav tako ni znala reči ne, sem priučil, naj se zdila tako, da reče naj ji po pošti pošljejo reklamni material in bo razmislila... Neka "Nataša" iz nekega studija za bio_bla_bla, mi je konstantno, v polomljeni Slovenščini, popolnoma neprofesionalno in z neznosnim, piskajočim glasom ponujala izdelke in_to na mobilno številko, ki pa je bogu na resnico, javna. Pristal sem v sedmem (7) poskusu iz čistega sočutja in ker je bila resnično vztrajna, na nek homeopatski izdelek, ki bojda odstranjuje madeže na ne_rodnih mestih. Čez par dni dobim pošiljko, za katero res nisem vedel kaj je v trenutku in stane 20 € po povzetju brez poštnine, seveda!? :/ Preizkusil sem ga in je delovalo. Madež je izginil. Ostanek sem dal tašči in ona je naročila še. Ti ljudje, prodajalci na oni strani, to prodajo, ne vršijo za zabavo ampak iz nuje oz. je to njihova služba in vir preživetja, zato je naša dolžnost, da se tudi do njih obnašamo prijazno, če ne vsaj taktno! ("Natašinem" podjetju sem se preko maila zahvalil za pomoč in prav posebej pohvalil njeno vlogo pri tem ;) https://youtu.be/2XCDonIs_uY
Aug 05, 2015
0
Kaj storiti? Zamenjati telefonsko številko in jo ne objaviti v imenik. Nas kličejo vsaj enkrat na dan na stacionarni telefon in nam skušajo nekaj prodati ali se na nekaj naročiti., Ker imam jaz kontrolo nad stacionarnim telefonom vem, da je anketa oz.prodaja, če 4 krat zazvoni... Če pa me že najdejo, potem pa rečem, da ne bom in če so še vztrajni, vržem telefon dol. Blokirat telefonske pa ne znam in se mi tega ne da. Sem že mislila, da bi izklopili stacionarca, a je trenutno to edina telefonska povezava z nami. Tole zadevo, ki stane 2300 evrov pa bi jaz prijavila na inšpekcijo!!!!