Gre za moj drugi moj zapis je z dne 2. 10. 2014
Prvega si lahko pogledate v drugi prilogi.

 

Na ta drugi moj zapis v zvezi nesreč me je spodbudila nočna nesreča na Gorenjski avtocesti, ko je voznik peljal po napačni strani avtoceste. Grozno. V zadnjih letih, največ se mi zdi da v zadnjih dveh letih, se je zgodilo kar nekaj podobnih nesreč, oziroma nesreč zaradi podobnega vzroka, vožnja po nasprotni strani vozišča avtoceste.

 

Kot sem v svojem blogu enkrat že omenil, sem vožnjo po nasprotnem pasu AC enkrat že doživel. Bilo je v devetdesetih letih, ko sva se s sodelavcem, neko lepo nedeljsko jutro peljala po AC iz smeri Šiške proti Viču. Na trianglu sva kar naenkrat zagledala avtomobil, ki je lepo vozil po najinem prehitevalnem pasu s kar lepo hitrostjo. Po najini strani. Najprej sploh nisva dojela. Šele po par sto metrih sva uvidela, da sva se izognila katastrofi. Noro res.

 

Seveda si lahko zdaj predstavljam grozo v očeh tistega, ko proti njemu drvi avtomobil po njegovi strani vozišča AC.

 

To se je zgodilo tudi mojemu očetu, le da je bil on tisti, ki je peljal po nasprotni strani. Na srečo so bili v bližini Policisti, ki so takoj ukrepali. Možakar je star čez 70 let, dementen, ampak vozniški izpit ima še vedno, pa čeprav je imel zdravniški pregled in podaljšanje izpita lani. Pa so mu ga kar podaljšali. Seveda sem bil proti, ampak, nisem mogel nič storiti. Hvala bogu, da avto uporablja samo kakšnih 1 x na teden, pa še to na kratkih razdaljah. Čeprav je moj oče, ne odobravam, da bi ljudje po 7o temu letu starosti kar vozili. Po mojem mnenju bi bilo potrebno vsaj na 2 leti narediti zdravniški pregled in pregled sposobnosti, tako kot za mlade na poligonu npr, na Vranskem.

 

No spet sem se oddaljil od teme.

 

Gre za označevanje vstopov na AC. DARS seveda zatrjuje in vztraja, da so oznake dobre. Ja res, ko vstopaš na uvoz na AC so res velike table STOP, NAPAČNA SMER itd. Ampak tudi mene kdaj pa kdaj zmedejo te table, kaj šele kakšnega starejšega voznika ali mogoče celo vinjenega. Taka je realnost.

 

Koliko ljudi je umrlo v zadnjih letih zaradi vožnje v napačno stran AC? Kar nekaj.

Kaj storiti?

Zakaj se ne ukrepa? Nekaj je potrebno storiti.

 

Če ne, vsaj take so ideje, naj se vgradijo ježevke v vozišče, pa naj se aktivirajo, ko nekdo zapelje na AC. Ko bi nekdo zapeljal v napačni dovoz, oziroma to je potem izvoz in AC za tistega, ki pravilno pelje, bi se moral po 10. metrih najprej sprožiti zvočni in svetlobni alarm, potem spet po 50. metrih in potem po 100. metrih ježevke. To bi zagotovo učinkovalo.

 

KOLIKO NEDOLŽNIH LJUDI BO MORALO ŠE UMRETI, DA SE NEKAJ SPREMENI?

mike1968 - NESREČE 2.

Na ta drugi moj zapis v zvezi nesreč me je spodbudila nočna nesreča na Gore

mike1968 - NESREČE

Zadnja dva dneva sta bila nora predvsem po vprašanju kaj se hudiča dog