Odločil sem se, da bom zamenjal operaterja. Operaterja za TV in internet. Že nekaj let sem bil zvest nekako našem največjemu operaterju Tele-machu. Priznam, da nisem imel nekih hudih težav, le v zadnjem letu so se mi vsake toliko časa pojavile težave pri internetu. Včasih kar ni bilo signala, včasih je bil signal slab, včasih pa so se strani odpirale izreeeeedno pooočasi, da sem kar izgubljal živce.

 

O vseh teh težavah sem obveščal dežurne operaterje, ki so mi prijazno svetovali. Včasih se je tudi zgodilo, da ti je več kot 10 minut igrala melodija, ker sem čakal na svetovalca, včasih je kar samo prekinilo, včasih pa sem odložil, ko so mi rekli, da me bodo poklicali nazaj. Včasih so me poklicali, včasih pa tudi ne, ali pa so me poklicali čez 3 ali 4 ure.

 

Ob pogovorih s svetovalci so mi »svetovali«, da naj naredim to, pa naj naredi ono, pa naj naredim tisto itd. itd. Včasih smo potem težave odpravili, včasih pač ne. Včasih je svetovalec napisal nalog, da pride kdo pogledat, včasih je bilo potrebno prav posebno prosit, da koga pošljejo. Zanimivo je bilo to, da so bile težave pogosto čez vikend in je bilko potrebno čakati mojstra, da pride pogledat. Včasih pa so težave minile.

 

Moram povedati, da so bili svetovalci vedno zelo prijazni in ustrežljivi.

 

Kaj me je zmotilo?

 

Zmotilo me je predvsem to, da če nekaj plačam (mislim, da je bil račun okoli 25 EUR na mesec), potem tudi pričakujem, da to stvar dobim in da, če imam težave, da te stvari uredijo. Poln klinac sem že imel tega, da sem dobival navodila : »stori to, stori ono, poskusi to, poskusi drugo«. Če sem že naročen na njihove usluge, potem pričakujem samo to, da se usedem za računalnik in grem na internet ali pa da se usedem na kavč in gledam TV.

 

Potem sem pa se nekega dne odločil, da zamenjam operaterja. Dobil sem boljšo ponudbo za skoraj enak denar in vse naj bi bilo tip-top.

 

Seveda sem moral javiti Telemachu, da z njimi prekinjam pogodbo in da grem drugam. A lej ga zlomka, tako zlahka pa to ne bo šlo.

 

Najprej je seveda ta podatek napisati na mail in jim ga odposlati. OK storjeno.

 

Potem ti javijo, da imajo eno mesečni odpovedni rok. HA. Jaz ga ne rabim, lahko mi takoj vse skupaj odklopite. NE NE. Napišejo, da je to v skladu z njihovim poslovanjem.

 

Se pravi, da bom enomesečno naročnino plačal za nič. AHA. Saj bom imel že novega operaterja. JAH, to pa njih ne zanima. Na koncu še zapišejo, da jim moramo vrniti vso njihovo opremo (ruter in modem).

 

Ja ok. Samo sami lepo pridite iskat, ampak ne prej kot čez en mesec.

 

Ali se vam to zdi pravično, da moram plačati še en mesec, čeprav tega ne bom uporabljal?

 

MENI ZAGOTOVO NE.

 

Ali je to za Zvezo potrošnikov Slovenije?

 

Vprašanje kaj bi dosegel. V drobnem tisku je to na žalost zabeleženo in hočeš ali nočeš te opeharijo za eno mesečno naročnino.

Je pa najbrž res, da tako delajo vsi operaterji.

mike1968 - OPERATER ALI VZEMIMO KAR JE NAŠE

Odločil sem se, da bom zamenjal operaterja. Operaterja za TV in internet. Že