Pred  dnevi smo lahko prebrali, da bo najbrž že pred poletjem 2015 odprt novi predor Markovec med  Koprom in Izolo.

 

Mislim, da se smo se tega veselili v Slovenci, kot najbrž tudi tujci, ker ne bo več ozkega grla na tej relaciji in bo promet proti slovenski in hrvaški obali potekal bolj tekoče in z manj zastoji.

 

Seveda smo se veselili tudi tega, ker naj bi po načrtih obalnih županov pridobili kar nekaj novih kilometrov obale oziroma plaž na tem območju in s tem najbrž tudi nekaj hotelov, ki bi lahko zelo veliko prinesla turizmu in s tem posledično tudi v venomer prazno državno malho.

 

Vendar se ti načrt zopet podirajo predvsem zaradi vsemogočnega DARSA, velikega državnega monopolista, ki nas molze iz dneva v dan in iz leta v leto.

 

Problem je seveda v VINJETAH. V vinjetah, ki naj bi bile samo »začasne«, vsaj tako so govorili pred cca 10. timi leti, kot neko prehodno obdobje med cestninjenjem na cestninskih postajah in med elektronskim cestninjenjem.

 

V vseh tel letih teh »začasnih« vinjet še vedno niso ukinili, ker jim očitno zelo dobro služijo in zelo polnijo blagajno DARSA in s tem posledično tudi državno malho.

 

Komu je bilo v interesu, da se uvede VINJETE najbrž nikoli ne bo znano. Sama logika pa lahko pove, da imajo z VINJETAMI največ koristi tako imenovani »VOZAČI«. To so ljudje, ki vsak dan migrirajo od svojega doma v službo in to seveda tisti, ki se na primer vozijo iz Kopra v Ljubljano, iz Maribora v Ljubljano, iz Maribora v Kranj, iz Novega mesta v Celje itd.

 

Včasih so ti »VOZAČI« vsak dan plačevali cestnino in mesečno je bil za njih to kar veliki strošek ali pa so se vozili po drugi cestah, da so privarčevali.

 

Za nas, ki hodimo v službo, ki je lahko dokaj blizu našega doma seveda tega stroška ni bilo. Cestnino smo plačevali, ko smo odšli npr. na morje, na smučanje ali na obisk k sorodnikom na Štajersko, Primorsko, Gorenjsko ali Dolenjsko.

 

Seveda je bila vožnja po ljubljanski obvoznici tudi brezplačna.

 

No potem pa so se naši vrli in velecenjeni politiki odločili, da bodo breme vseh teh »VOZAČEV«, med katerimi je tudi veliko teh poslancev, naložili na pleča vseh Slovencev.

 

Seveda so imeli  DARS-ovci na začetku kar nekaj stroškov, saj je bilo potrebno najprej natisniti VINJETE, potem zaposliti in usposobiti nadzornike, jim kupiti ustrezne avtomobile in spraviti vse skupaj v pogon.

 

Lahko rečemo, da kar dobro služijo na naš račun. Špijonirajo nas vsepovsod in nam nastavljajo pasti, da bi ja zaslužili z visokimi kaznimi. Kaznujejo vse od začetka do konca, brez opravičila in brez usmiljenja.

 

Po eni strani je to prav, po drugi strani pa se kdaj pa kdaj najde tudi kakšen opravičljiv vzrok.

 

Bistvo mojega zapisa pa je to, da so velecenjeni DARSOVCI zavrnili predlog koprskega in izolskega župana, da bi se predor Markovec izvzel iz VINJETNEGA SISTEMA.

 

To pa ne bo šlo tako, so rekli DARSOVCI, tega pa ne moremo storiti.

 

Povedali so naslednje, CITIRAM :

»V skladu z načelom enakosti pred zakonom oziroma načelom prepovedi kakršnekoli diskriminacije bi ugoditev pobudi po izločitvi predora Markovec iz sistema vinjetnega cestninjenja pomenila korak nazaj v prizadevanju po zagotovitvi pravičnega in nediskriminatornega sistema cestninjenja, saj bi znova prišli do situacije, ko bi bili prebivalci posameznega območja privilegirani in ne bi plačevali cestnine za uporabo ceste, ki sicer izpolnjuje vse zakonske pogoje za to.«

Saj človek ne ve kaj bi lahko sploh komentiral!

 

Seveda jim vsak izgovor pride prav. Konec koncev imajo pa nekaj le prav. Če pogledamo ljubljanska obvoznica, mariborska obvoznica in tudi koprska obvoznica spadajo pod VINJETNI SISTEM.

 

Meni osebno se to zdi NEUMNO in NEPRAVIČNO. OBVOZNICE ne bi smele spadati pod VINJETNI SISTEM in PIKA.

 

Gre za čisto ROPANJE Slovencev in Slovenk.

 

Ampak DARSOVCEV to NE ZANIMA. Njih zanima le DENAR, DENAR za plačevanje kreditov najdražjih avtocest v Evropi, DENAR za vzdrževanje AVTOCEST, denar za postavljanje PROTIHRUPNIH OGRAJ, ki so ogromne in po mojem ponekod povsem nepotrebne  in s katerimi je nekdo ZELO DOBRO ZASLUŽIL in seveda za vzdrževanje in popravljanje AVTOCEST.

 

Kdo pa najbolj uničuje naše AVTOCESTE?

 

Seveda so to TOVORNJAKI. Seveda je naših tovornjakarjev ZELO MALO. Problem so seveda TUJCI. Ogromno TUJCEV. Ogromno tovornjakarjev iz Romunije, Madžarske, Poljske, Bolgarije, Češke, tudi Rusije, Latvije, Litve in Estonije. Teh tujih tovornjakarjev je OGROMNO. Ko se pelješ po AVTOCESTI vidiš ogromno priklopnikov iz teh držav, ki na veliko vozijo rabljene avtomobile predvsem iz Italije.

 

Potem je  ogromno Romunov, ki vsakodnevno s kombiji vlačijo veliko robe v teh vozilih in  za sabo vlečejo še prikolico.

 

Ti nam delajo škodo po AVTOCESTAH. VINJETE pa smo primarno PRIMORANI plačevati SLOVENCI, brez izjem, ker je tako »PRAVIČNO«.